וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל וליברפול נפרדו ב-1:1

התותחנים עלו ליתרון בפנדל בדקה ה-97, אך ספגו ב-102 והם רחוקים כבר שש נקודות ממנצ'סטר יונייטד הראשונה

ביתה הוא מבצרה? לא במקרה של ארסנל. התותחנים סגרו הערב (ראשון) משחק בית שלישי ברציפות בתיקו, הפעם 1:1 מול ליברפול במסגרת המחזור ה-33 בפרמיירליג. עם הנקודה שהשיגה הערב, ארסנל שיפרה את מאזנה ל-63 נקודות, שש פחות ממנצ'סטר יונייטד המוליכה ועכשיו לקבוצה של ונגר אין אפילו את התירוץ של המשחק החסר להתלונן עליו.

איזו דרמה ענקית קיבלנו בסיום כשארסנל עלתה ליתרון בדקה ה-97 מפנדל מוצלח של ואן פרסי, בעוד ליברפול איזנה בפנדל מדויק של קאוט בדקה ה-102. שישה משחקים לארסנל ומנצ'סטר יונייטד, שש הפרש ביניהן וקשה לראות איך ארסנל תצליח לסגור אותו. בטח כשהיא לא מסוגלת לנצח משחקי בית. אולי עדיף לוונגר להתבונן למטה ולהסתכל יותר על המצב של צ'לסי, שרחוקה ממנה רק שתי נקודות.

בדקה ה-17 הגיעה ארסנל להזדמנות גדולה כשלוריין קוסיילני הגיע ראשון לקרן של רובין ואן פרסי ונגח למשקוף מקרוב, וולקוט הגיע לכדור החוזר ובעט, אך נעצר בידו של דירק קאוט ולא קיבל את השריקה לפנדל. אגב, במחצית סגרו התותחנים 225 דקות ללא שער בית, לאחר תיקו 0:0 גם מול בלקבורן וגם מול סנדרלנד.

במחצית השנייה המשיכו התותחנים לשלוט במשחק, אך דווקא הסקאוזרס היו מסוכנים יותר והגיעו לכמה הזדמנויות כשרק שצ'סני הציל את המארחת משער של לואיס סוארז. כשכבר היה נדמה שאנחנו הולכים ל-0:0, אבל איזו דרמה קיבלנו בסיום. ארסנל עלתה ל-0:1 בדקה ה-97 לאחר פנדל מוצלח של ואן פרסי, שניצל עבירה של ספרינג על פברגאס ברחבה. ליברפול לא התייאשה והצליחה להשיג שוויון בדקה ה-102! כשאבואה, אולי השחקן הגרוע בארסנל בשנים האחרונות, ביצע עבירה טיפשית ברחבה על לוקאס לייבה. קאוט בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1.

התוספת הארוכה נבעה מכך שבדקה ה-57 נפצע ג'יימי קראגר בצורה קשה לאחר התנגשות ראשים עם ג'ון פלאנאגן ופונה מהמגרש באלונקה מחובר למכשיר חמצן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully