וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי צימקה את הפער מהפסגה לנקודה

האלופה ניצחה 1:2 במונפלייה וניצלה הפעם את איבוד הנקודות של ליל. פ.ס.ז' גברה 0:1 על ליון. ארל-אביניון ירדה באופן רשמי

שבוע שני ברציפות שליל מועדת, אבל הפעם מארסיי גם מצליחה לקחת. האלופה קיבלה הזדמנות נוספת לצמק את הפער מליל לנקודה אחת בלבד, ועשתה זאת עם ניצחון חוץ 1:2 על מונפלייה. ליון השלישית הייתה יכולה להקטין את הפער שלה מהפסגה לשלוש, אבל פ.ס.ז' קלקלה לה את התכניות עם 0:1 ביתי שהקפיץ את הפריסאים למקום הרביעי. ארל-אביניון ירדה באופן סופי אחרי הפסד 1:0 לוולנסיין.

מונפלייה - מארסיי 2:1

אחרי פספוס ההזדמנות בשבוע שעבר לצמק את הפער מהפסגה לנקודה, קיבלה האלופה צ'אנס נוסף, עבדה קשה והשיגה את מבוקשה. מונפלייה השמינית, שחסרה את אמיר ספאחיץ' המורחק, לא ניצחה את מארסיי בבית מאז 1999 וגם הפעם לא עשתה זאת, אך מבחינתה העימות החשוב מול התכולים הוא בכלל בשבת הבאה, בגמר גביע הליגה.

מארסיי חיכתה עד 25 הדקות האחרונות ונכנסה ללחץ כשאוליבייה ז'ירו העלה את מונפלייה ליתרון בדקה ה-64. שלוש דקות לאחר מכן איזן אנדרה פייר ג'יניאק הודות לבישול של בנואה שיירו, ובדקה ה-79 הורחקו לוק רמי ממארסיי ואל קאוטרי ממונפלייה אחרי עימות ביניהם בעקבות שריקה לפנדל לזכות האורחים. בסיום הבלגן הבקיע טאייה טאיוו מהנקודה הלבנה, ומארסיי רק נקודה מהמקום הראשון.

פריס סן ז'רמן - ליון 0:1

ליון מעדה בפארק דה פראנס זו השנה הרביעית ברציפות, ואיבדה הרבה גובה במאבק האליפות. הקבוצה של קלוד פואל לא הצליחה לשבור את הנאחס ונכנעה לדחיקה עם הברך של זומאנה קמארה בדקה ה-76, שהציב את הקבוצה מהבירה במרחק של נקודה בודדת מליון ומהכרטיס למוקדמות ליגת האלופות.

ארל-אביניון - ולנסיין 1:0

עונת הבכורה העגומה של ארל-אביניון בליג 1 נחתמה הערב עם ירידת ליגה לעיני הקהל הביתי, במה שדמה יותר למפגש ידידות מאשר למשחק ליגה. ולנסיין קטעה רצף תוצאות תיקו עם שער ניצחון של גרגורי פוז'ול בדקה ה-68, והיא עלתה למקום ה-13 עם שלוש נקודות יתרון על פני הקו האדום. המארחת איבדה כל סיכוי להינצל, כשהיא עם 13 נקודות בלבד - 22 פחות מהמקום ה-17, וכשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה ורק 21 נקודות בקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully