וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלדרון: "אין הצדקה לבכיינות של מוריניו"

הרוחות מתלהטות במדריד לקראת הקלאסיקו: נשיא ריאל מדריד לשעבר תוקף: "קבוצות גדולות לא יכולות התלונן כל הזמן"

יומיים לפני שריאל מדריד וברצלונה פותחות חודש מטורף עם ארבעה משחקי קלאסיקו בזה אחרי זה, האווירה בשני הצדדים ממשיכה להתחמם, והתקשורת הספרדית עטה על כל ציטוט שיוכל להלהיט את הגזרה עוד יותר. היום (חמישי) התראיין רמון קלדרון ל-"ספורט" הקטלאני והבהיר מה דעתו על ז'וזה מוריניו והגישה שהנחיל במועדון העונה.

"הוא מצליח עם הקבוצות שלו על המגרש, אבל הבכיינות שלו פשוט חסרת הצדקה", הכריז נשיא ריאל לשעבר. "קבוצות גדולות באמת לא יכולות כל הזמן להתלונן על שופטים, מזל רע או פציעות"

לגבי הצהרותיו של מוריניו על הטיית שיבוץ משחקי הליגה שתי הקבוצות כדי להעניק יתרון של ימי מנוחה לברצלונה אמר קלדרון: התלונות שלו על שיבוץ המשחקים היו בדיחה. הוא כבר השתמש בשיטה הזו באנגליה, הוא פשוט בנאדם כזה. גווארדיולה, לעומת זאת, מתנהג למופת, ומציג גישה שצריכה לשמש דוגמה ליתר המאמנים".

לקראת סדרת משחקי הקלאסיקו הקרובים סיפק קלדרון תחזית קודרת למדי לקבוצתו לשעבר: "שתי הקבוצות טובות מאוד, ונכון שהעובדה שברצלונה הבקיעה פחות שערים יכולה לעודד את ריאל, אבל לשתי הקבוצות יש סגנונות שונים. בארסה מניעה את הכדור יותר וריאל תוקפת באופן יותר ישיר. כרגע ברצלונה משחקת היטב, ויהיה לכל קבוצה בעולם קשה לנצח אותה".

צ'אבי: "אנחנו לא מתנהגים כמו כוכבים"

בברצלונה ממשיכים להתכונן בביטחון לביקור בסנטיאגו ברנבאו במוצאי שבת, ובעוד שבריאל עוסקים בימים האחרונים בשאלה האם אפשר לעצור את האלופה, בבארסה מדברים בעיקר על הסיבות שהובילו אותה לפער של שמונה נקודות בראשות הטבלה.

"אנחנו פשוט אנשים רגילים שאוהבים כדורגל", הסביר צ'אבי בראיון לתחנת הטלוויזיה של המועדון. "אנחנו לא מתנהגים כמו כוכבים גם אחד עם השני בחדר ההלבשה, ויש לנו כבוד אחד לשני כבני אדם".

כשנשאל לגבי יחסיו עם פפ גווארדיולה אמר הקשר: "הוא מאמן מאוד חד אבחנה שידע לראות את המשחק באופן הנכון עוד בתור שחקן. אני אוהב לדבר איתו על נושאים טקטיים ועל כל נושא שבעולם, כי הוא אדם צנוע וחברותי שיודע איך לתקשר עם השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully