וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "אולי עשיתי טעות עם טורס"

מאמנה של צ'לסי התייחס להחלטה לפתוח עם הספרדי ולא עם דרוגבה, ונשאל על עתידו: "זו לא ההחלטה שלי אם אשאר פה"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינשטוק

קרלו אנצ'לוטי מתחיל כנראה להריח את הסוף. אחרי ההדחה ברבע גמר ליגת האלופות, המאמן האיטלקי ממש לא בטוח שהוא יקבל את הקרדיט להמשיך בבלוז. אתמול (שלישי) הקבוצה שלו נכנעה 2:1 למנצ'סטר יונייטד, אחרי שפרננדו טורס שוב איכזב, בעוד ראיין גיגס עם שני בישולים לחאבייר הרננדז (44) ולג'י-סונג פארק (77) ביטלו את שער השוויון הזמני של דידייה דרוגבה (77).

בסיום המשחק התראיין אנצ'לוטי ל'גארדיאן' והתייחס לשאלת עתידו בקבוצה בעונה הבאה. "אני לא מודאג", הוא אמר. "אני צריך לעבוד. אני צריך לנסות לעשות את המיטב. זו לא ההחלטה שלי אם אני אשאר כאן או לא. לא דיברתי על כך (עם אברמוביץ')".

אנצ'לוטי גם רמז כי ייתכן ועשה טעות לפתוח עם טורס המאכזב על פני דרוגבה, ואמר על כך: "אולי עשיתי טעות, יכול להיות, אבל חשבתי ארוכות לפני שקיבלתי את ההחלטה. העדפתי לפתוח עם פרננדו בסוג המשחק הזה עם סוג הטקטיקה הזו, אבל דידייה שיחק טוב מאוד במחצית השנייה".

גם אלכס פרגוסון התייחס להחלטה של אנצ'לוטי לעלות עם טורס, ואמר על כך: "הרבה אנשים חשבו שדרוגבה ישחק. אני חשבתי שעצם ההחתמה של טורס תמורת הסכום שהם שילמו, הם היו צריכים לשחק איתו. לא הייתי בטוח במאה אחוזים, אבל לא יכולתי לראות איך הם משאירים את טורס בחוץ". למרות שטורס טרם כבש, פרגוסון מבין את ההחלטה שהתקבלה בינואר לצרפו, ואמר: "הייתה להם הזדמנות להחתים את טורס ואני לא חושב שאף אחד היה מתנגד לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully