וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף לבארסה: "תתמקדו בגביע המלך ובגומלין האלופות"

יוהאן קרויף מייעץ לברצלונה לחלק נכון את האנרגיות במרתון הקלאסיקו. קאקה: "הם לא בלתי מנוצחים". גספאר: "ננצח 0:14"

ריאל מדריד וברצלונה אולי מתרכזות בגומלין ליגת האלופות, אבל מאחר ששתיהן השיגו ניצחונות מרשימים במשחק הראשון - אין ספק שהן חושבות בעיקר על הקלאסיקו בשבת.

קאקה, שכבש צמד בשבת מול בילבאו, מגיע מלא אמונה: "אנחנו יכולים לנצח את ברצלונה, הם לא בלתי מנוצחים. הקלאסיקו זה משחק ענק וחגיגה בינלאומית, כך שאנחנו חייבים להגיע אליו מלאי אמונה".

יוהאן קרויף, מנגד, יודע שברצלונה מגיעה פייבוריטית למשחק (הראשון מבין ארבעה, כידוע), אך יסתפק בשני ניצחונות מתוך הארבעה. "האם ריאל או ברצלונה יכולות לנצח ארבעה מפגשים ישירים תוך 18 ימים? כמובן שלא", טוען קרויף, "מדובר בשתי קבוצות טובות, שתי קבוצות מאוד תחרותיות, שעושות הכל על מנת לזכות בתארים. קשה להאמין שאחת מהן תצליח לנצח את כל ארבעת המפגשים".

קרויף, כמו רבים אחרים, סבור שכדאי מאוד שברצלונה תתמקד בניצחון בגמר גביע המלך ובמשחק השני של חצי גמר ליגת האלופות. "לא חייבים להסתער על כל ארבעת המשחקים", יודע ההולנדי, "במצבה הנוכחי של ברצלונה, אחרי שכבר זכתה בכל התארים, אחרי שכבר הוכיחה את הפוטנציאל שלה, אין לה שום צורך לנצח את כל ארבעת המשחקים.

"המטרה היא להתמקד רק במשחקים הנכונים ולחלק נכון את המאמץ. מדובר בשני משחקים: גמר גביע המלך, והגומלין של ליגת האלופות. אחד מהם שווה תואר, השני מהם שווה מקום בגמר. אם הקבוצה תצליח לנצח שלושה מתוך ארבעת המשחקים, אך בסופו של דבר לא תעפיל לגמר האלופות - האם האוהדים יהיו שמחים? בוודאי שלא".

ברנד שוסטר, שהיה כבר בשתי הקבוצות, טוען שאין הרבה הבדלים בין ריאל לבארסה, אבל גם אם ההבדל קטן, הוא משמעותי. "ההבדל הוא ביצירתיות בקישור, שם צ'אבי, אינייסטה ובוסקטס מהווים את היתרון המשמעותי של ברצלונה", טוען שוסטר, "בשאר המקומות במגרש ברצלונה לא ממש מתעלה על ריאל, כי בהגנה ובהתקפה שתי הקבוצות די שוות".

את הציטוט של היום סיפק ז'ואן גספאר, נשיא בארסה לשעבר. כזכור, לא מזמן ניבא נשיאה הנוכחי של ברצלונה, סנדרו רוסל, כי הקטלאנים ינצחו 0:5 בגמר גביע המלך, ולאחר מכן התנצל בעקבות הביקורת שספג. עכשיו גספארט טוען כי "רוסל טעה. הוא היה צריך להגיד שננצח 0:14. הביקורת שהוא ספג הייתה מוגזמת. לאוהדי מדריד יש מזל שלא אני הנשיא, כי אין סיכוי שהייתי מתנצל על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully