וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה את מנצ'סטר סיטי 0:3

אנדי קארול כבש לראשונה במדי ליברפול, כשצמד נהדר שלו (12 ו-35) הוליך את קבוצתו של דלגליש לניצחון על סיטי המאכזבת

האם ליברפול לא אמרה את המילה האחרונה במאבק על המקום הרביעי? טוב נו, סביר להניח שהרכבת הזו כבר החלפה, אבל קבוצתו של קני דלגליש, שהגיעה אחרי ההפסד החלש לווסט ברומיץ', חזרה לעצמה ובגדול, גברה הערב (שני) 0:3 על מנצ'סטר סיטי, ולפחות לטוטנהאם, שבמקום החמישי היא פתאום במרחק של 5 נקודות בלבד. אוהדי ליברפול קיבלו הערב הופעת בכורה מג'ון פלנגן בן ה-18, אבל מעל לכל ראו את ההחתמה השנויה במחלוקת שלהם, אנדי קארול, כובש לראשונה במדי הקבוצה, כשרשם צמד מרשים.

ליברפול פתחה עם המון אנרגיה והחלה לתקוף את שער האורחים. כבר בדקה ה-6 היא היתה קרובה מאוד, כשלואיס סוארז שיחרר טיל שטוח, וראה את הארט הודף אל העמוד. אלא שבדקה ה-12 הארט לא היה יכול להושיע, כשהכדור הגיע אל אנדי קארול, וזה שלח בעיטה שטוחה וחדה מ-18 מטרים כדי להעלות את קבוצתו ליתרון עם שער בכורה נאה. השליטה המוחלטת של האדומים נמשכה, ובדקה ה-34 הם טיווחו את שערה של סיטי שוב ושוב, כשלבסוף הכדור הגיע אל דירק קויט הפנוי שהכניע את הארט. לא חלפה דקה, וזה כבר 0:3, כשאיבוד כדור של סיטי הגיע אל מיירלש שהרים נהדר אל הרחבה, היישר אל אנדי קארול, שספק נגח, ספק ראה את מגן האורחים נוגח לשערו שלו, אבל לליברפול זה לא הפריע, והיא ירדה עם יתרון מוחץ אל המחצית.

מי שציפה לראות את האורחים מסתערים על שערו של ריינה במחצית השניה התבדה. סיטי המשיכה להיראות אנמית מאוד, איבדה לא מעט כדורים, ודווקא המארחים היו אלה שהיו קרובים למצוא שוב את הרשת. קארול עצמו לא היה רחוק משלושער בדקה ה-88, אבל הנגיחה שלו הלכה מעל לשער. מנצ'סטר סיטי רושמת עוד הופעה מאכזבת, ומאבדת הזדמנות נהדרת לעקוף את צ'לסי ולעלות למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully