וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "צ'לסי אובססיבית לגבי ליגת האלופות"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עוקץ ומשוכנע שהמומנטום יעשה את ההבדל בגומלין (ג', 21:45, ספ' 5 ו-HD). ברצלונה בדונייצק

רבעי גמר נהדרים סיפקה לנו ליגת האלופות בשבוע שעבר, אך מצד שני נראה כי תמונת חצי הגמר ברורה למדי. מחר (שלישי) תנסה צ'לסי להפוך את היוצרות באולד טראפורד, כשתתארח אצל מנצ'סטר יונייטד שניצחה 0:1 בחוץ במשחק הראשון. במקביל, ברצלונה תערוך הכנה אחרונה לקראת רצף משחקי הקלאסיקו מול ריאל מדריד, כשתשחק באוקראינה מול שחטאר דונייצק המאמינה בכוחה למחוק את הפיגור 5:1 מהקאמפ נואו. אשרי המאמינים.

מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי (0:1 במשחק הראשון, 21:45, ספורט 5 ו-HD)

שער אחד יקר של ווין רוני והחלטה תמוהה של השופט לא לשרוק פנדל לזכותה של צ'לסי, העניקו למנצ'סטר יונייטד ניצחון חוץ 0:1 בסטמפורד ברידג' ויתרון משמעותי לקראת הגומלין הביתי. יונייטד עדיין ללא הפסד העונה באולד טראפורד בכל המסגרות, אבל באפריל אשתקד צ'לסי הגיעה לשם וניצחה 1:2 בדרך לזכייה באליפות. בעוד יונייטד ביצעה שמונה שינויים בליגה וניצחה בקלות את פולהאם 0:2, צ'לסי עבדה קשה עם 0:1 דחוק על וויגאן בשבת.

השדים האדומים חולמים על שחזור הטרבל מ-1999 ומכירים את הסטטיסטיקה שמעידה כי הקבוצה מעולם לא הודחה מליגת האלופות אחרי ניצחון במשחק החוץ, אבל לא נסחפים בעקבות היתרון. "המפתח זה המומנטום", אמר אלכס פרגוסון במסיבת העיתונאים של מנצ'סטר יונייטד לקראת הגומלין. "ברגע שאנחנו במומנטום, קשה מאוד להסיט אותנו מהמסלול. כל משחק כרגע הוא גמר גביע עבורנו, השחקנים רעבים לכך".

לגבי שחזור הטרבל אמר: "הנסיבות שונות לגמרי. אז לא היו לנו כל כך הרבה פצועים. התמודדנו עם זה נהדר, אני באמת לא יודע איך עשינו את זה עם פציעות כה רבות, בעיקר בהגנה". וכמובן, פרגוסון לא שכח לעקוץ את היריבה: "לצ'לסי יש אובססיה לגבי ליגת האלופות. זו גם הסיבה שהם החתימו את פרננדו טורס. הבעלים שלהם יוצא מגדרו כדי להשיג את התואר, אבל זו משימה קשה".

המגן הברזילאי רפאל נמצא בספק למשחק, בעוד אנטוניו ולנסיה שכבש בשבת חוזר לכושר משביע רצון וגורם לעידוד רב אצל פרגוסון. הכחולים יקבלו בחזרה את ז'וזה בוסינגווה שהחמיץ את המשחק מול וויגאן, בעוד אלכס יחזור לסגל ויישב על הספסל לצד יוסי בניון. הבלם דויד לואיז לא יכול לשחק מכיוון ששותף במפעל במדי בנפיקה.

בצ'לסי, כפי שהזכיר סר אלכס, ממשיכים להתעסק בבצורת של רכש 50 מיליון הליש"ט, פרננדו טורס, שלא מצא את הרשת מאז המעבר מליברפול, וסובל מיובש שנמשך כבר 13 שעות וחצי. קרלו אנצ'לוטי יודע שהדחה עלולה לסמן גם את סוף דרכו במועדון, וחוץ מתפילות רבות ותקווה שטורס יתחיל לכבוש, הוא ינסה לשלוף איזה שפן מהכובע.

מנג'ר צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי התייחס לסוגיית הלחץ שעליו: "פעמים רבות כבר אמרתי שהלחץ לא כזה נורא. הלחץ עליי הוא להעניק לשחקנים ריכוז כדי שהם יוכלו לספק משחק מושלם". אנצ'לוטי המשיך ואמר: "להיות חלק ממשחק כזה זה נהדר עבור הקריירה שלי. העתיד שלי כבר הוכרע ואין לי בעיה עם המשחק הזה. זו לא בעיה עבורי שאני צריך להיפגש עם רומן אברמוביץ' לגבי החוזה, הכל בסדר ביני ובינו".

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, רפאל, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, אנטוניו ולנסיה, מייקל קאריק, ריאן גיגס, נאני, חאבייר הרננדז, ווין רוני.

הרכב משוער צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול, ראמירס, מייקל אסיין, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה, דידייה דרוגבה.

שחטאר דונייצק - ברצלונה (5:1 במשחק הראשון, 21:45, ספורט 5+)

רגע לפני תחילתו של מרתון הקלאסיקו - ארבעה מפגשים מול ריאל מדריד תוך 18 ימים - ברצלונה רוצה לסגור את הסיפור מול שחטאר דונייצק ללא סיבוכים מיותרים. אלופת ספרד מגיעה, כזכור, עם יתרון מבטיח של 1:5 מהמשחק הראשון בקאמפ נואו, אבל פפ גווארדיולה ושחקניו ממשיכים לתת הרבה כבוד לאוקראינים ולאווירה הביתית הצפויה בדונבאס ארינה.

ברצלונה מגיעה אחרי ניצחון לא קל בבית על אלמריה בשבת (1:3) שסייע לה לשמור על מרחק שמונה נקודות מריאל מדריד לפני הקלאסיקו הראשון מבין ארבעה, בשבת בליגה בסנטיאגו ברנבאו. גווארדיולה עשוי להעניק מנוחה למספר שחקנים, כשבכל מקרה הוא יחסר את קרלס פויול, אריק אבידל ובויאן קרקיץ הפצועים וכן את אנדרס אינייסטה המוצהב.

מנג'ר ברצלונה, פפ גווארדיולה סירב להתעסק עם היריבה העתידית בשלב חצי הגמר, ואמר: "אנחנו חייבים להתמקד במשחק הזה. אנחנו חייבים להיזהר מאוד כשאנחנו משחקים מול קבוצה טובה כמו שחטאר. אנחנו תמיד מתכוננים רק למשחק שמולנו, ולא למה שיקרה לאחר מכן. לא משחקים משחק אחד כדי להגיע לחצי הגמר, אלא שניים". המנג'ר נשאל האם ישלח אל הדשא את ההרכב השני כדי לתת לכוכביו לנוח, וענה: "אנחנו משחקים בליגת האלופות, אז לא יהיו שום מחליפים. אנחנו חייבים להיות במיטבנו".

שחקני הבלאוגרנה, כאמור, לא מקלים ראש במשחק באוקראינה וזוכרים את הלחץ שנוצר בגומלין בגביע מול בטיס, אחרי הניצחון 0:5 במשחק הראשון. "זה הוכיח שאנחנו לא יכולים להגיע בביטחון מלא", הבהיר פדרו, שלא שכח איך הוא וחבריו נקלעו לפיגור 2:0 תוך שבע דקות מול בטיס, אם כי עברו לשלב הבא אחרי הפסד 3:1. "אנחנו מתייחסים לזה כאל משחק חדש של 90 דקות מול קבוצה מצוינת כמו שחטאר".

רק שלוש קבוצות בהיסטוריה של מפעלי אופ"א הצליחו למחוק פיגור של ארבעה שערים מהמשחק הראשון (ליישואש, פרטיזן בלגרד וריאל מדריד), אבל שחקני שחטאר שומרים בכל זאת על אמונה. "אם בארסה ניצחה בקאמפ נואו 1:5, גם אנחנו יכולים לנצח 0:4 או 1:5 בבית שלנו", אמר לואיז אדריאנו האופטימי, שהחמיץ הזדמנויות גדולות במשחק הראשון. "המטרה שלנו היא עדיין חצי הגמר, אחרת לא היינו מופיעים למשחק. אנחנו רוצים לעשות היסטוריה".

שחטאר לא הפסידה באצטדיונה הביתי החדש מאז נכנסה אליו בספטמבר 2009, אבל הריצה הנהדרת של 55 משחקים (התחילה עוד באצטדיון הקודם) הסתיימה בשבת בליגה עם הפסד ביתי מביך לאובולון הקטנטנה. מי שיחסר למירצ'ה לוצ'סקו הם שני המגנים: דרי סרנה הפצוע ורזבאן ראט המוצהב, שהצטרפו ברשימת הנעדרים לאלכסנדר קוצ'ר ודמיטרו צ'יגרינסקי.

הרכב משוער שחטאר דונייצק: אנדריי פיאטוב, מיקולה איסצ'נקו, ירוסלב רקיצקי, ויאצ'סלב שבצ'וק, הנריק מחיטריאן, תומאש הובשמן, דוגלאס קוסטה, ג'אדסון, וויליאן, אדוארדו, לואיז אדריאנו.

הרכב משוער ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, אדריאנו, חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי, סיידו קייטה, פדרו, דויד וייה, ליאונל מסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully