וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אנשים בטוחים שיונייטד כבר בשלב הבא. אנחנו לא"

צ'לסי מתכוננת לגומלין בליגת האלופות, יוסי בניון מודע לחשיבות המשחק: "זה הדבר היחיד שנשאר לנו כדי להציל את העונה"

צ'לסי תפגוש מחר (שלישי) את מנצ'סטר יונייטד לגומלין רבע גמר ליגת האלופות, ואחרי שהבלוז הפסידו את המפגש הראשון 1:0 בסטמפורד ברידג' - בקבוצה יודעים שהפסד יגמור להם את העונה.

יוסי בניון, שחזר לאחרונה לסגל של צ'לסי, מצהיר שזה הרגע של חבריו להתעורר, לפני שהעונה נגמרת. "כולם אצלנו יודעים שאנחנו משחקים כדי להציל לעצמנו את העונה", אמר בניון, "כולם יודעים שזה המשחק הכי חשוב של השנה. כדי להוציא משהו מהעונה הזאת, אנחנו חייבים להעפיל לחצי הגמר".

צ'לסי רחוקה 11 נקודות מהמקום הראשון בפרמיירליג, וליגת האלופות זה כל מה שנשאר לה. "סביר להניח שנסיים בין שלוש או ארבע הראשונות בליגה, ושנחזור לליגת האלופות בעונה הבאה. זה כמעט סגור", יודע בניון, "אז הדבר היחיד שנותר לנו זה לזכות בתואר, שזה הצ'מפיונס ליג. בגלל זה נהיה חייבים להציג את המיטב, כי זה המשחק שיכול לשנות הכל".

בניון כבר הצהיר אתמול ש"אם ננצח את יונייטד, נזכה גם בליגת האלופות", ועכשיו הוא ממשיך במגמה האופטימית. "אני מרגיש שניצחון במשחק הזה יסלול את הדרך שלנו עד לגביע", אומר הקשר הישראלי, "ברור שאנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, כי יונייטד קבוצה מצוינת, אבל צ'לסי הוכיחה בשנים האחרונות שהיא יכולה לנצח באולד טראפורד. היא עשתה את זה כמה פעמים. אנשים חושבים שיונייטד כבר בטוחה בשלב הבא, אבל אנחנו לא. יש לה יתרון קטן של 0:1 בסך הכל, והוכחנו שאנחנו יכולים לכבוש שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully