וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "מרגיש שיש לי חוב לריאל מדריד"

הקשר הברזילאי עדיין נרגש מהצמד נגד בילבאו: "לא עמדתי בציפיות עד עכשיו". התקשורת הקטלאנית עוקצת את מוריניו

למרות שלשתיהן ממתינים עוד משחקים בליגת האלופות באמצע השבוע, ברצלונה וריאל מדריד כבר חושבות רק על ה-אל קלאסיקו השני ביניהן העונה, שיתקיים ביום שבת בשעה 23:00. ובמדריד וברצלונה כידוע, התקשורת המקומית לא טומנת ידה בצלחת.

הבוקר (שני) דאגו ב"אל מונדו דפורטיבו" המזוהה עם ברצלונה, לשגר לכיוונו של ז'וזה מוריניו עקיצה בדמות אייטם שבחן את הביצועים שלו בליגה אל מול אלו של מנואל פלגריני המושמץ, שעמד על הקווים של הבלאנקוס בעונה שעברה ועזב בקיץ בגלל התוצאות הלא טובות. ומסתבר שלצ'יליאני היו מאזנים טובים יותר בלה-ליגה עד עכשיו.

בשלב הזה של העונה שעברה היו לריאל מדריד 77 נקודות, היום יש לה 76. בשנה שעברה היא כבשה 83 שערי ליגה עד המחזור ה-31, היום יש לה 72. והנתון אולי החשוב ביותר, בשלב הזה של העונה שעברה ריאל פיגרה מאחורי בארסה בשלוש נקודות, בעוד היום היא מפגרת מאחוריה בשמונה. הנתון היחיד שעומד לזכותו של מוריניו נכון להיום הוא ספיגת 22 שערים, שישה פחות מהכמות בעונה שעברה.

עוד בריאל מדריד, מי שממשיך להיות מאוד מרוצה מהניצחון 0:3 על אתלטיק בילבאו בשבת הוא קאקה, שכבש שני פנדלים והזכיר לעולם שהוא עוד כאן. הקשר הברזילאי עדיין לא הצליח להותיר רושם חיובי מאז שנחת בסנטיאגו ברנבאו ואמר: "אני מרגיש שיש לי חוב לריאל מדריד ואני מאוכזב שלא עמדתי בציפיות עד עכשיו. שני השערים הללו היו חשובים לביטחון העצמי שלי. אני מבין את האוהדים המאוכזבים ומקווה שעם הזמן אוכל לשכנע אותם".

גווארדיולה: "חייבים לשחק כמו בשנתיים האחרונות"

גם מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה מתכונן למשחק, ויודע שניצחון בו יבטיח לבלאוגרנה את האליפות. "אל תטעו, אנחנו לא לוקחים את המשחק הזה כמובן מאליו", אמר המאמן, שקבוצתו מובילה בבטחה את הטבלה, "אנחנו לא חושבים שהפסד בברנבאו לא יגרום לנו נזק. מבחינתנו, זו הזדמנות נדירה לעשות התקדמות משמעותית במירוץ לאליפות. אם נפסיד, הפער יקטן לחמש נקודות כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום, כך שאנחנו חייבים לשחק מול מדריד כפי ששיחקנו בשנתיים האחרונות.

"זו קבוצה שיודעת היטב לצאת קדימה ולעקוץ, יש להם סגל גדול, ויש להם מגוון רחב של אפשרויות כיצד להתכונן למשחק. נהיה חייבים לתת מאמץ גדול כדי לנצח. לא נוכל להרשות לעצמנו לוותר על המשחק. זו לא הדרך של ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully