וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה את לאנס, מארסיי פישלה מול טולוז

סגנית האלופה עלתה למקום השלישי אחרי 0:3, האלופה סיימה ב-2:2 בלבד בביתה ופספסה צ'אנס לצמק את הפער מליל

הפסדה המפתיעה של ליל במונאקו אתמול (שבת) הפיח תקוות גדולות במארסיי, שקיוותה לצמק את הפער מהפסגה לנקודה אחת בלבד. אבל האלופה לא עמדה בלחץ, חילצה 2:2 ביתי מול טולוז ונותרה מאוכזבת כשיתרונה של ליל צומק רק לשלוש נקודות. ליון, מצידה, סגרה את הפער מהפסגה לחמש, כאשר גברה על לאנס 0:3 ועלתה למקום השלישי. מונפלייה וניס נפרדו ב-1:1.

מארסיי - טולוז 2:2

האלופה קיבלה בשורה טובה בשבת עם הפסדה של המוליכה ליל במונאקו, אבל לא ידעה לנצל זאת ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. אנדרה פייר ג'יניאק התחיל את המשחק מול האקסית על הספסל, ובדקה ה-31 ראה את לוק רמי מעלה את מארסיי ליתרון. אלא שטולוז לא הרימה ידיים, ובדקה ה-45 בישל פרנק טבאנו הנפלא לדניאל בראטן את השוויון. המהפך הושלם בדקה ה-61, כשפאולו משאדו הפורטוגלי הגביה כדור חופשי והבלם מאורו סטו נגח לרשת. שלוש דקות לאחר מכן שלף דידייה דשאן את ג'יניאק מהספסל, והחלוץ החזיר בגדול עם שער שוויון בדקה ה-84 שלפחות הציל למארסיי נקודה. כמו בשלושת המשחקים הקודמים בין הקבוצות בסטאד ולודרום, גם הפעם מארסיי לא מצליחה לנצח, לשמחתה הרבה של ליל.

ליון - לאנס 0:3

סגנית האלופה עברה שבוע לא פשוט מאז שני השערים שספגה בתוספת הזמן בניס, כשהוגו לוריס התפרץ על חבריו בחדר ההלבשה ובאחד האימונים לאחר מכן גם כריס יצא מכליו. לשמחתה, היא קיבלה יריבה שהשיגה נקודה אחת בלבד ב-10 ביקוריה האחרונים בסטאד דה ז'רלאן, אופציה לא רעה בכלל להתאושש ולהתקרב מחדש לפסגה. הנרי בדימו הבקיע שער עצמי בדקה ה-56, ג'ימי בריאן הכפיל בדקה ה-61, וליסנדרו לופז קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן, על מנת להעלות את המארחת למקום השלישי, מרחק שתי נקודות ממארסיי וחמש מליל.

מונפלייה - ניס 1:1

המארחת לא הפסידה לניס בבית מאז 1995, וגם הפעם לא נתנה לזה לקרות, אם כי יכולה לחוש מאוכזבת מאיבוד היתרון והחמצת פנדל. ז'ופרה דרניס כבש מזווית קשה והעלה את מונפלייה ליתרון בדקה ה-44, אבל ג'ון אוטקה החטיא מהנקודה הלבנה בדקה ה-67 והשוויון הגיע שש דקות לאחר מכן עם שער עצמי של השוער ז'ופרה ז'ורדרן. מונפלייה במקום השישי עם 43 נקודות, ניס מקדימה את הקו האדום בשתי נקודות.

(עדכון ראשון: 19:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully