וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנס: "ההחלטות של ואן חאל היו מחורבנות"

נשיא באיירן מינכן תוקף את המאמן המפוטר: "הוא גרם לכל הבעיות עם הקהל. השחקנים עמדו מאחוריו? זו אגדה, הם פחדו"

במשך חודשים מערכת היחסים בין לואיס ואן חאל לבעלי להנהלת באיירן מינכן הייתה עכורה. היכולת החלשה בזמן האחרון וההדחה המאכזבת מליגת האלופות ומהגביע המקומי, גרמו לחוסר הערכה מקצועית כלפי ההולנדי, אך מה ששבר סופית את גב הגמל היה התיקו 1:1 מול נירנברג בדרבי, שהחזיר את "כוכב הדרום" למקום הרביעי. היום (ראשון) החליט נשיא המועדון אולי הנס לחשוף את הסיבות בגללן החליטה ההנהלה להיפרד מוואן חאל כבר עכשיו, על אף שהפרידה הייתה מתוכננת בין כה וכה לקיץ הקרוב.

"הקש ששבר את גב הגמל היה המשחק בנירנברג", אמר הנס, "אבל אלה דברים שראינו כבר מאז חג המולד. הדיבורים על כך ששחקנים היו נאמנים לוואן חאל ועמדו מאחוריו זה אגדות. הם פשוט פחדו ממנו וכל הפעולות שלהם הושפעו מהפחד הזה. אני מצפה שהמשבר יעבור עכשיו. שהמצב בו השחקנים תקועים כבר חודשים, ייגמר".

הנס דיבר על ההחלטה של ואן חאל להחליף את האנס יורג בוט בתומאס קראפט בשער בינואר האחרון: "זו הייתה החלטה פשוט מחורבנת, אבל אמרנו לו את זה כבר כשהוא עשה את זה והוא עשה את זה בכל זאת. אם לא ואן חאל וההתנגדות שלו להחתים את מנואל נוייר, לא היו לנו את הבעיות עם הקהל וההתנגדות שלהם להחתים אותו. ואן חאל גרם לכל המועדון הזה להיות מבולבל לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully