וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול נהדר למליקסון, הפסד דרמטי לברדה

מבצע נפלא של הקשר הסתיים בשער ב-2:2 של קרקוב עם קורונה. החלוץ שיחק 84 דקות בהפסד גנק 2:1 לסטנדארד ליאז'

רובין קאזאן קיוותה להתאושש היום (ראשון) מהפסד הבכורה שספגה בליגה בשבוע שעבר, אבל לא הצליחה לכבוש במחזור הרביעי מול ספרטק נאלצ'יק וסיימה ב-0:0 ביתי מאכזב. ביברס נאתכו שמר על מקומו בהרכב והשלים 90 דקות, אבל גם הכדורים החופשיים המסוכנים שלו לא הועילו הפעם מול ההגנה העיקשת של האורחים.

בדיוק כמו בסוף העונה שעברה ובעיקר בהיעדרו של קרלוס אדוארדו הברזילאי, אצל קאזאן מסתמנת בעיה בהתקפה, כשהיא רושמת משחק שני ברציפות ללא שער זכות. נאתכו היה מהבולטים בקאזאן וניסה להזין את חבריו בכדורים, אבל פיוטר נמוב היה המחמיצן הראשי. בדקה ה-83 הורחק הקפטן כריסטיאן נובואה בצהוב שני, וקאזאן סיימה ב-10 שחקנים עוד משחק מדכדך. "זה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה", הגיב בסיום המאמן קורבן ברדייב.

בניגוד לנאתכו, הבלם זאב חיימוביץ' לא נכלל בסגל של טרק גרוזני, שסיימה ב-0:0 עם ספרטק מוסקבה. חיימוביץ' עדיין ללא דקת משחק העונה.

*** פולין: מאור מליקסון פתח בהרכבה של ויסלה קרקוב ושיחק 89 דקות, אבל קבוצתו איבדה יתרון אחרי החלפתו, ספגה שוויון שלוש דקות בתוך תוספת הזמן וסיימה ב-2:2 עם קורונה קיילצה. הבולגרי צבטן גנקוב (12 ו-66) כבש פעמיים לזכות ויסלה, כשהשער השני היה מבישול נהדר של מליקסון, שדהר ממחצית המגרש ופירק את הגנת קורונה. אבל המארחת צימקה בדקה ה-68 וכפתה שוויון דרמטי בעזרת שער עצמי של המחליף צזארי וילק. ויסלה במקום הראשון עם 41 נקודות, תשע יותר מיגלוניה, לה משחק חסר.

*** בלגיה: אליניב ברדה שיחק 84 דקות בהפסד החוץ הדרמטי של גנק 2:1 לסטאנדרד ליאז'. החלוץ הישראלי, שכבש צמד נהדר בשבוע שעבר, ראה את דניאל דוצר ההונגרי מעלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-68, אבל שתי דקות אחרי החלפתו איזן אקסל ויטסל בפנדל מוצלח, ובדקה ה-90 הפך הקמרוני אלויס נונג עם נגיחת הניצחון של המקומיים. למזלה של גנק, גם אנדרלכט, הדולקת בעקבותיה בטבלה, הפסידה 3:0 לקלאב ברוז', וקבוצתו של ברדה שמרה על פער של שתי נקודות בפסגה.

*** קפריסין: יובל שפונגין נכנס כמחליף בדקה ה-58, כשקבוצתו אומוניה ניקוסיה הפסידה 2:0 בדרבי לאפואל ניקוסיה, שהבטיחה את זכייתה באליפות. קונסטנטינוס חרלמבידיס כבש צמד בדקות 41 ו-45, ואפואל העלתה את מאזנה ל-68 נקודות לעומת 53 של אומוניה השנייה, כשנותרו ארבע מחזורים לסיום העונה ורק 12 נקודות בקופה. זוהי האליפות ה-21 של אפואל, שמנשלת את אומוניה מהתואר ושוב חוגגת ב-GSP.

(עדכון ראשון: 17:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully