וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד: "צריך להפסיק את הלינץ' ברוני"

בלם יונייטד פרגן לחלוץ שהבקיע נגד צ'לסי. אנצ'לוטי: "כנראה שלשופט אין אומץ לשרוק לפנדל". פפ גווארדיולה: "לא גמור"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

כמה אופי, כמה אופי יש למנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים הצליחו להשיג הערב (רביעי) ניצחון ראשון בסטמפורד ברידג' מזה תשע שנים, 0:1 על צ'לסי במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות. הקבוצה של אלכס פרגוסון תגיע עם הרבה ביטחון לגומלין באולד טראפורד בעוד שבוע, כשהיא יודעת שכל תוצאה פרט להפסד תיתן לה את הכרטיס לחצי הגמר ולמפגש צפוי מול שאלקה (שדרסה 2:5 את אינטר בחוץ).

גם ברצלונה עשתה את העבודה שלה בצורה מצוינת כשהביסה 1:5 ענק את שחטאר דונייצק בקאמפ נואו ונראה שלאוקראינה היא יכולה לנסוע עם הנוער שלה. צריך לקרות משהו חריג במיוחד על מנת שאנחנו לא נקבל עוד שני מפגשי קלאסיקו בחצי גמר ליגת האלופות העונה. איזה כיף!

ריו פרדיננד: "הגיע הזמן שגם אנחנו נהנה מהספק"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, התייחס בסיום ליכולת המצוינת של ווין רוני, ואמר: "ווין היה פשוט אדיר והוא נתן לנו סיכוי גדול להגיע לחצי הגמר. הוא היה מדהים והראה שוב את האופי והתעוזה שלו. מוסר העבודה שלו והתשוקה זה פשוט משהו נדיר.

"שמרו עליו חזק מאוד היום והוא תוקל בקשיחות, אבל קם כל פעם והמשיך לשחק. מגיע לו כל האשראי". על המשחק עצמו אמר הסקוטי: "חשוב ששמרנו על שער נקי. השגנו יתרון, אבל היתרון הגדול שלנו בגומלין זה אולד טראפורד ואני בונה על זה".

הבלם ריו פרדיננד, ששב להרכב הקבוצה לאחר חודשי היעדרות, אמר בסיום: "אולי היה פנדל ואולי לא והגיע הזמן שנהנה פה מהספק. במחצית הראשונה החזקנו היטב בכדור. כל אחד מהשחקנים הגן באינטנסיביות. לווין רוני יש יכולות אדירות והוא הראה ניצוצות של גאונות. יש לו את היכולת לעשות דברים מדהימים בכל מקום במגרש ובכל זמן. אנחנו צריכים לבחון אותו כשחקן כדורגל במקום לעשות בו לינץ' עם הדברים שקורים איתו. המפגש עדיין מאוזן, התוצאה היא טובה, אבל שום דבר לא נגמר".

קרלו אנצ'לוטי: "כנראה שלשופט אין אומץ לשרוק לפנדל"

מנג'ר הבלוז קרלו אנצ'לוטי זעם בסיום המשחק על השופט הספרדי אלברטו מאיינקו, שלא שרק לפנדל בדקה ה-90 אחרי שפטריס אברה הכשיל בבירור את ראמירס. "כנראה שלשופט לא היה את האופי והאומץ לשרוק פנדל כזה", אמר האיטלקי.

"לא החזקנו מספיק בכדור ולא היינו בשליטה במחצית הראשונה, אבל השתפרנו בשנייה", הוסיף המנג'ר האיטלקי על המשחק. "מנצ'סטר יונייטד התגוננה והיה קשה לשחק נגדה. לא יהיה קל באולד טראפורד, אבל אנחנו זוכרים שניצחנו שם בעונה שעברה ונבוא לעשות להם בעיות. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה".

שוער צ'לסי פטר צ'ך אמר לאחר ההפסד: "נצטרך לטפס על הר כדי לנצח במנצ'סטר. יצרנו הזדמנויות, בעטנו הרבה לשער ולא כבשנו. הם שיחקו כדורגל חכם על התקפות מתפרצות".

פפ גווארדיולה עדיין לא חוגג

לא ברור האם מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה היה רציני או ציני בדבריו, כשאמר: "תוצאת ההתמודדות לא סופית". שחטאר הינה קבוצה מצוינת ואנחנו חייבים להישאר עם רגלינו על הקרקע". גווארדיולה אף חלק שבחים לשחקניו: "הם הציגו משחק פנטסטי", והחמיא לדני אלבס: "יש לו יתרונות רבים והוא נותן לנו הרבה איכות במשחק שלו".

בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה, שכבש את השער השלישי, אמר בסיום: "שחטאר דונייצק קבוצה מצוינת ותמיד קשה לשחק נגדה. אני חושב ששיחקנו ממש טוב ו-1:5 זו תוצאה נפלאה לקחת לאוקראינה. יש להם הרבה שחקנים טובים, חלוצים מסוכנים ומהירים עם הרבה יכולת ואיכויות. היינו צריכים לעבוד ממש קשה ואני חושב שעשינו עבודה טובה".

על ארבעת המפגשים הצפויים עם ריאל מדריד בחודש הקרוב, הוסיף הבלם: "אנחנו חייבים להתמקד בעצמנו והיום עשינו את זה מצוין. אנחנו חייבים להמשיך ולהשתפר. אם נצליח להגיע לחצי הגמר ולפגוש את ריאל מדריד, זה יהיה משחק נפלא. אני חושב שכולם רוצים את זה כי יש יריבות גדולה בין שני המועדונים. ברצלונה וריאל מדריד הן שתיים מהקבוצות הכי חשובות באירופה וזה יהיה מפגש נפלא".

קשר בארסה אנדרס אינייסטה ספג צהוב שיביא אותו להיעדר ממשחק הגומלין באוקראינה, אבל יבטיח לו להשתתף בשלב חצי הגמר, כנראה מול ריאל מדריד.

קשר ברצלונה סיידו קייטה אמר: "התכוננו היטב כדי לנצח את המשחק ולצאת לגומלין בראש שקט יותר. נכון שכבשנו חמישה שערים, אבל שחטאר קבוצה חזקה מאוד ועלינו לכבד את היריבה. לא אדבר על חצי גמר נגד ריאל כל עוד יש עוד משחק לשחק".

מירצ'ה לוצ'סקו: "פגשנו בקבוצה הטובה בעולם"

מאמן שחטאר דונייצק מירצ'ה לוצ'סקו אמר: "פגשנו בקבוצה הטובה בעולם והחמצנו הזדמנויות מדהימות. היו לנו שלושה מצבים ברבע השעה הראשונה שקבוצה בוגרת יותר הייתה מנצלת. ההגנה שלנו הייתה קצת נאיבית, אבל לא חשבתי שנוכל לנצח את ברצלונה כי הקבוצה שלנו צעירה מאוד.

אפילו לוצ'סקו, בניגוד למאמן היריבה, גווארדיולה, לא מאמין בכוחה של קבוצתו לחולל נס, והתייחס ליחסי הכוחות בין שתי הענקיות הספרדיות: "בארסה או ריאל? ברצלונה טובה יותר, אבל ריאל יכולה להביך את ההגנה שלהם למרות שכשמשאירים להם מקום, הם יכולים להיות קטלניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully