וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ניצחונות גדולים לריאל מדריד ושאלקה

משחקים נהדרים ברבע הגמר: ריאל מדריד מחצה 0:4 את טוטנהאם, בעוד שאלקה השפילה 2:5 את אלופת אירופה אינטר

איזו פתיחה אדירה קיבלנו הערב (שלישי) לשלב רבע הגמר של ליגת האלופות ריאל מדריד, מוכה וחבולה אחרי ההפסד המביך בבית לספורטינג חיחון, הוציאה את כל העצבים על טוטנהאם ופירקה אותה 0:4 בסנטיאגו ברנבאו, בדרך לעימות הקלאסי מול ברצלונה (אם תעלה) בחצי הגמר. אם מריאל ציפינו להצגה, מה שקיבלנו משאלקה בסן סירו היה הפתעה עצומה. הקבוצה של רלף רנגניק חזרה פעמיים מפיגור, התעללה בהגנה המחוררת של אינטר והשפילה את אלופת אירופה עם 2:5 סנסציוני במשחק חוץ. לראות ולא להאמין!

חלוץ ריאל מדריד עמנואל אדבאיור חוגג. רויטרס
כמה שהוא אוהב לשחק מול טוטנהאם. אדבאיור/רויטרס

ריאל מדריד - טוטנהאם 0:4

הפסד בית אחד בשבוע, אחרי תשע שנים, זה די והותר עבור ז'וזה מוריניו. ריאל מדריד התאוששה במהירות ובצורה מרשימה מההפסד המביך לספורטינג חיחון בליגה, ועשתה צעד משמעותי לעבר חצי הגמר, שם אולי מחכה לה קלאסיקו מול ברצלונה. הבלאנקוס, שהפכו את ליגת האלופות למטרה העליונה שלהם בעקבות פיגור שמונה הנקודות בליגה, נראו נהדר, נהנו גם מהרחקתו המוקדמת של פיטר קראוץ' וניצלו את כל הניסיון כדי למחוץ 0:4 את טוטנהאם. גם התרנגולים, שיצאו בנס רק עם ארבעה כדורים ברשת, לא באמת מאמינים שיש איזשהו סיכוי לחזור בגומלין.

מוריניו לקח סיכון עם הצבתם של מרסלו, אנחל די מריה וכריסטיאנו רונאלדו בהרכב למרות שהיו פצועים, אבל דווקא עמנואל אדבאיור התגלה ככוכב האמיתי של הערב. החלוץ הטוגולזי, שידע ימים יפים גם בארסנל, אוהב לשחק מול טוטנהאם, והצמד שלו בדקות 4 ו-53 העלה את מאזנו לעשרה שערים בעשרה משחקים מול הלונדונים. טוטנהאם התקשתה לתפקד בנחיתות מספרית, ואז הבחורים שמוריניו החליט לסכן נתנו את התוצאת עם שערים נהדרים. די מריה סובב לחיבורים בדקה ה-72, ורונאלדו חתם מהאוויר שלוש דקות לסיום. ריאל מחכה לבארסה.

דקה 4: רונאלדו השאיר לדי מריה, שתחת לחץ בעט מ-12 מטרים כדור שפגע במגן אורח והתגלגל סמוך לקורה לקרן.

דקה 4: גול! והקרן מובילה לשער. אוזיל הגביה מצד ימין, אדבאיור נותר חופשי ונגח לפינה של גומש, שנגע בכדור ולא הצליח לעצור. 0:1 מהיר לריאל מדריד.

דקה 15: כרטיס אדום! קראוץ', שספג צהוב בפתיחת המשחק ביצע עבירה מכוערת על מרסלו, ולשופט לא נותרה ברירה אלא להראות לו את הצהוב השני ולהותיר את טוטנהאם ב-10 שחקנים.

דקה 30: בייל פתח מבערים, הקדים את פפה בצד שמאל ובעט חזק, רק לרשת החיצונית.

דקה 33: מרסלו הגביה משמאל, ראמוס נוגח לרוחב השער ואדבאיור פספס את השני שלו. מיד לאחר מכן פפה קיבל צהוב והוא יחמיץ את הגומלין בלונדון.

דקה 42: רונאלדו מסר לדי מריה, שבעט חזק מהאוויר לידיו של דוסון שעמד בתוך הרחבה. פנדל לריאל? לא על פי השופט הגרמני. ריאל יכולה לחוש מקופחת.

דקה 49: רונאלדו התפנה על קו 16 המטרים ובעט חזק, ליד הקורה. ריאל מגבירה את הלחץ, במטרה להגיע רגועה יותר לגומלין.

דקה 57: גול! הלחץ נשא פרי. ריאל הלכה על קרן קצרה שהגיעה למרסלו, הקיצוני הברזילאי הגביה לרחבה ואדבאיור, מי אם לא הוא, נגח לפינה והכניע את גומש. ערב ענק לטוגולזי, שסופר שער עשירי בעשרה משחקים מול טוטנהאם. 0:2 לריאל.

דקה 66: אדבאיור כמעט משלים שלושער, הפעם גומש מזנק והודף לקרן את הנגיחה שלו.

דקה 72: גול! די מריה קיבל כדור בקצה הימני של הרחבה, לא ספר את אסו-אקוטו וסובב באומנות לחיבורים הרחוקים. שער נהדר לארגנטינאי, 0:3 לריאל מדריד.

דקה 81: הלחץ המקומי נמשך. ראמוס קיבל את הכדור בפינה של הרחבה ושלח טיל שטס סנטימטרים ליד המשקוף, והחוצה.

דקה 87: גול! כמה שרונאלדו חיכה לזה! הפורטוגלי קיבל כדור נהדר מקאקה בתוך הרחבה, ושלח אותו מהאוויר בבעיטת יעף מצוינת היישר אל הרשת. שער חמישי לרונאלדו בצ'מפיונס, 0:4 גדול לריאל.

הרכב ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, ריקרדו קרבאליו, פפה, מרסלו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה (לסאנה דיארה, 61), אנחל די מריה (קאקה, 77), מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, עמנואל אדבאיור (גונזאלו היגואין, 74).

הרכב טוטנהאם: הורליו גומש, ודראן צ'ורלוקה (סבסטיאן בסונג, 80), וויליאם גאלאס, מייקל דוסון, בנואה אסו-אקוטו, ג'רמיין ג'נאס, סנדרו, לוקה מודריץ', גארת בייל, רפאל ואן דר וארט (ג'רמיין דפו, 46), פיטר קראוץ' (הורחק, 15)

אינטר - שאלקה 5:2

איזה משחק קיבלנו בסן סירו בשחזור גמר גביע אופ"א 97'. בסיומו אפשר להגיד בפה מלא שאלופת אירופה, זו שרק לפני שנה הייתה מודל לעמידה טקטית וסדר מופתי, הפכה לקבוצה המשוגעת ביבשת עם ההגנה המצחיקה מכולן. ועדיין, מי היה מאמין ששאלקה תחגוג על חשבונה עם חמישייה? בניגוד למשחק במינכן, הפעם אינטר הייתה בצד המפסיד מול יריבה גרמנית מפתיעה. החלק האחורי של הנראזורי לא מזכיר לרגע את העורף האיתן שאירגן מוריניו, וגם היעדרותו של לוסיו לא מהווה שום תירוץ למשחק הנפל של אנדראה ראנוקיה (שער עצמי) וכריסטיאן קיבו (הורחק). התוצאה: משחק נטול הגנות וקבוצה בכחול-שחור שפשוט לועגת למורשת הקטנאצ'ו ומתבזה עם תבוסה ביתי 5:2. השפלה.

שאלקה, עם לא מעט חיסורים (מהגומלין ייעדר גם ג'פרסון פרפראן המוצהב) ושיבוצים תמוהים בחלק האחורי, ידעה לקום מהלם לא פשוט בפתיחה כדי לספק את ההופעה המרשימה בתולדותיה בליגת האלופות. כבר אחרי 26 שניות דיאן סטנקוביץ' הקשית כדור מדהים מחצי מגרש לרשת החשופה אחרי יציאה של מנואל נוייר, אבל הקמרוני ג'ואל מאטיפ (17) ניצל את ההגנה הרעועה של אינטר והשווה מריבאונד. הטירוף נמשך עם שער בכורה העונה בליגת האלופות לגיבור הגמר אתשקד, דייגו מיליטו (34), וגם הפעם הקבוצה של רלף רנגניק הגיבה מהר, שוב בניסיון שני, במקרה הזה של אדו. מכאן זו הייתה רק שאלקה, שפירקה את האין-הגנה של אינטר בעזרת עצמי של ראנוקיה (53), שער של ראול הבלתי נגמר (57) וקינוח פנטסטי של אדו (75). לאונרדו לא הבטיח שאינטר תתאושש בקלות מהתבוסה בדרבי?

דקה 1: גול! איזו פתיחה מדהימה למשחק הזה. נוייר יצא מחוץ לרחבה להרחיק כדור בראשו, אבל עשה זאת עד לסטנקוביץ', שמחצי מגרש שלח כדור מדויק לרשת החשופה כבר אחרי 26 שניות. שער מדהים, 0:1 לאינטר.

דקה 6: פרפאן הגביה מצוין לראול, שפעם שנייה תוך שתי דקות הצליח לנגוח מתוך הרחבה, הפעם לידיו של סזאר.

דקה 17: גול! כיסוי לקוי בהגנת אינטר איפשר לפפאדופולוס לנגוח למסגרת, סזאר הדף ברגליו, אבל עד מאטיפ הקמרוני ששלח את הכדור פנימה. 1:1.

דקה 19: מיליטו זרק עצמו ברחבה וניסה לסחוט פנדל, השופט אטקינסון לא קנה וסימן להמשיך.

דקה 21: אטו כבר החל לחגוג אחרי שהמשיך פנימה הגבהה של מייקון, אבל השער נפסל בצדק בגלל נבדל. בכל מקרה, שתי ההגנות נראות רע.

דקה 34: גול! התקפה נהדרת של אינטר. חארג'ה הגביה לצד שמאל של הרחבה, קמביאסו הוריד בראשו למרכז ומשם מיליטו לא התקשה לבעוט פנימה. שער ראשון למיליטו העונה בצ'מפיונס, 1:2 לאינטר.

דקה 40: גול! שאלקה יצאה להתקפה מתפרצת טובה ושוב פירקה את ההגנה של אלופת אירופה. אדו בעט פעם אחת, סזאר הדף ובניסיון השני אדו כבר שם את זה ברשת. שאלקה מלכת הריבאונדים, 2:2.

דקה 46: שוב אינטר כובשת בדקת הראשונה של מחצית? לא! סניידר שלח כדור נהדר למיליטו, שברח מההגנה ולבדו מול נוייר גלגל סמוך לקורה. איזו החמצה.

דקה 48: סניידר הכניס לאטו, שעשה סיבוב על הובדס והפציץ למסגרת משישה מטרים, נוייר ניפק את הצלת המשחק והדף לקרן.

דקה 53: גול! פרפאן מצא בכדור עומק נהדר את ראול, שניער בסיבוב את קיבו, לא ספר את ראנוקיה וכבש את ה-72 שלו בליגת האלופות. המהפך הושלם, 2:3 לשאלקה.

דקה 57: גול! משחק הנפל של ראנוקיה רק הולך מדחי אל דחי. הפעם הבלם האיטלקי דחק לשערו הוא כדור רוחב של פרפאן. 2:4 מדהים לשאלקה, האם אלופת אירופה מסוגלת לחזור.

דקה 62: כרטיס אדום! שבוע הבלהות של קיבו נמשך. אחרי ההרחקה בדרבי מול מילאן, הרומני ביצע עבירה על אדו וראה צהוב שני. אינטר ב-10 שחקנים.

דקה 75: גול! ניסיון של פרפאן מקרוב נעצר פעם אחת אצל סזאר ופעם שנייה בקורה. הכדור הגיע לאדו, שבסיבוב על ראנוקיה בעט מצוין לפינה. 2:5 אדיר לשאלקה. מי היה מאמין?

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, אנדראה ראנוקיה, כריסטיאן קיבו (הורחק, 62), חאבייר זאנטי, אסטבן קמביאסו, טיאגו מוטה (יוטו נגאטומו, 76), דיאן סטנקוביץ' (נפצע - חוסיין חארג'ה, 24 / איבן קורדובה, 63) ווסלי סניידר, דייגו מיליטו, סמואל אטו.

הרכב שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, ג'ואל מאטיפ, בנדיקט הובדס, האנס סארפיי, קיריאקוס פפאדופולוס, חוסה מנואל חוראדו (יוליאן דרקסלר, 83), ג'פרסון פרפאן, אלכסנדר באומיוהאן (לוקאס שמיץ, 76), אדו, ראול (עלי קארימי, 87).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully