וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר קראוץ': "מקווה שהפעם אגבור על ריקרדו קרבאליו"

ב-13 העימותים עם הפורטוגלי, חלוץ טוטנהאם כבש וניצח רק פעם אחת - בגביע הצדקה. ביום ג' הוא ינסה לשפר את המאזן

פיטר קראוץ' אמנם כבש העונה שני שערי ליגה בלבד, אבל בזירה האירופאית החלוץ התמיר דווקא מצליח הרבה יותר ברמה האישית ולמשחק של טוטנהאם מחר (שלישי, 21:45, ספורט5) נגד ריאל מדריד הוא יגיע עם שבעה שערים בשמונה משחקים במוקדמות ליגת האלופות וליגת האלופות עצמה והנתון הזה הופך אותו לשחקן הפורה ביותר של התרנגולים באירופה העונה.

קראוץ' יצטרך להיות מופקד על מלאכת הכיבושים - דבר שטוטנהאם מתקשה לעשות לאחרונה - הרי היא מגיעה אחרי שלושה משחקים רצופים של 0:0, כולל נגד ווסטהאם ו-וויגאן מתחתית הפרמיירליג. "באירופה אין לנו בעיה", אמר קראוץ' לקראת המשחק, "אנחנו כובשים הרבה שערים נגד יריבות ברמה הגבוהה ביותר. יותר קל לנו נגד קבוצות שגם תוקפות כי המשחק יותר פתוח. אנחנו קשוחים והוכחנו שאנחנו מסוגלים להביא תוצאות נגד אינטר ומילאן. נקווה שנעשה את זה גם במדריד".

בעונת 2006/7, אז עוד לבש את מדי ליברפול שהגיעה לגמר, קראוץ' כבש שבעה שערים בליגת האלופות. החלוץ הוסיף: "בליברפול כבשתי לא מעט שערים באירופה, גם המאזן שלי בנבחרת הוא טוב והעונה הזו היא לא שונה. האמת היא שאני לא יכול לשים את האצבע על הסיבה למה אני מבקיע הרבה באירופה".

ומה מנגד? קראוץ' צפוי לפגוש ביריב ותיק ועיקש, ריקרדו קרבאליו. ב-13 המשחקים ו-815 הדקות של שניהם על המגרש בו זמנית, החלוץ הבקיע רק פעם אחת - בגביע הצדקה. מלבד המשחק הזה, המאזן של שניהם כולל המשחק במונדיאל 2006, עומד על תשעה ניצחונות לפורטוגלי ועוד שלוש תוצאות תיקו. "יש לי הרבה כבוד לקרבאליו", אמר קראוץ', "היו לי איתו מאבקים טובים וקשים בעבר ואני מקווה שמחר אני אצליח להתגבר עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully