וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן: היינקס יעזוב בתום העונה, רובין דוט יחליפו

סגנית המוליכה אישרה כי המאמן המצליח יעזוב בקיץ, בגרמניה טוענים שהוא בדרך לבאיירן מינכן. מאמן פרייבורג (46) יחליפו

העונה הנהדרת שעוברת על לברקוזן בליגה קיבלה היום (שני) תפנית מעניינת למדי, כאשר המועדון הודיע על עזיבתו של המאמן המצליח יופ היינקס בתום העונה, והחלפתו ברובין דוט. על פי דיווחים בתקשורת הגרמנית היינקס היה זה שיזם את המהלך, ככל הנראה כדי להחליף את לואיס ואן חאל בבאיירן מינכן. "לברקוזן קבוצה נהדרת שמנוהלת מצוין והיה לי מאוד קשה לקבל את ההחלטה הזו", הודה היינקס, אם כי לא אישר או הכחיש את השמועות על מעבר לבאוורים. "כעת אעשה הכל על מנת שנסיים במקום השני בליגה ונעלה ישירות לליגת האלופות".

מחליפו בתפקיד, דוט (46), העלה את פרייבורג לבונדסליגה לפני שנתיים, וכיום הוא מצעיד את קבוצתו לעונה לא רעה בכלל כאשר נכון לרגע זה מדורגת פרייבורג במקום השמיני. "רובין תמיד היה המועמד המוביל שלנו להחליף את היינקס, בין אם ב-2011 או ב-2012", אמר נשיא לברקוזן רודי פלר. דוט עצמו הוסיף: "אני מצפה לאתגר בלברקוזן ומקווה להמשיך את העבודה הטובה של יופ היינקס. אני חולק עם המועדון את אותה פילוסופיית כדורגל ומאושר מהמעבר".

לאחר המחזור ה-27 מדורגת לברקוזן שניה בגרמניה, מרחק שבע נקודות מהמקום הראשון המאוכלס על ידי דורטמונד, ועם יתרון של חמש נקודות על האנובר שדולקת בעקבותיה במקום השלישי.

מאמן הקבוצה הצעירה עד גיל 17 של פרייבורג, מרקוס סורג, יחליף את דוט בקבוצה הבוגרת של בסוף העונה. "הוא תמיד היה אופציה ראשונה, וברגע שהיה ברור שרובין דוט עוזב היה ברור לנו שנחתים אותו", אמר המנהל הספורטיבי דירק דופנר: "זה פתרון חשוב מבחינת ההמשכיות". סורג עצמו הוסיף: "אני מצפה להתחיל בעבודה החדשה שלי. אפשר לנחש לבד עד כמה אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully