וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ונאפולי ניצחו, צימקו את הפער ממילאן

פאציני כבש ב-0:1 על לצ'ה וקירב את הנראזורי למילאן. גם נאפולי במאבק אחרי 1:2 על קליארי, 0:2 לאודינזה על קטאניה

בצל הפסדה של מילאן בפאלרמו, הושלם היום (ראשון) המחזור ה-30 בליגה האיטלקית, אותו ניצלה אינטר כדי לחזור בגדול לתמונת האליפות. הנראזורי צימקו את הפער מהפסגה לשתי נקודות, כשהתגברו על העייפות וניצחו 0:1 בבית את לצ'ה. נאפולי ניצחה גם היא, 1:2 את קליארי, והיא רחוקה שלוש נקודות בלבד מהמקום הראשון. אודינזה המשיכה בתנופה ועלתה זמנית למקום השלישי, לפחות עד משחקה של נאפולי מול קליארי, כשגברה 0:2 על קטאניה. גם יובנטוס חזרה לנצח עם 1:2 על ברשיה. עוד לפני כן, נפרדו רומא ופיורנטינה ב-2:2 במשחק המוקדם.

אינטר - לצ'ה 0:1

הנראזורי, עייפים ומרוצים אחרי הניצחון הגדול באליאנץ ארינה והעלייה לרבע גמר ליגת האלופות, עשו את המוטל עליהם וצימקו את הפער ממילאן לשתי נקודות בלבד, כשהדרבי השני עדיין באופק. לאונרדו פתח עם גוראן פאנדב, סמואל אטו וג'אמפאולו פאציני בהתקפה, ומי אם לא חלוץ הרכש מסמפדוריה, שלא יכול לשחק בליגת האלופות, היה אחראי לניצחון.

התשישות ניכרה על שחקני אינטר במחצית הראשונה, כשרק ווסלי סניידר ניסה לסכן את השער בבעיטות מרחוק. לאחר ההפסקה זה כבר נראה אחרת, ובדקה ה-52 התקפה משולבת הסתיימה בבישול נפלא של פאנדב לפאציני, שסיים ברשת למרות טענות שחקני לצ'ה כי נעזר בידו כדי להשתלט על הכדור. האורחים לא הצליחו לחזור ונותרו עם 28 נקודות ומתחת לקו האדום. אינטר עם 60, רק שתי נקודות מהפסגה.

נאפולי - קליארי 1:2

הקבוצה של וולטר מצארי ודאי שאבה עידוד מאיבוד הנקודות של מילאן אתמול והגיעה למשחק הבית הנוח מול קליארי כשהיא יודעת שניצחון יצמק את הפער שלה מהפסגה לשלוש נקודות בלבד. ידעה וכה עשתה. נאפולי הצליחה להשיג בשיניים ניצחון 1:2 מצמד של אדינסון קבאני הנפלא, שהרשית את ה-22 שלו העונה וצימק את הפער ממלך השערים אנטוניו די נטאלה לשלושה כיבושים בלבד.

נאפולי חיכתה 49 דקות עד שהצליחה למצוא את שער היתרון. לורנצו אריאודו הכשיל ברחבה את אזקיאל לאבצי. אדינסון קבאני לקח את הפנדל ובעט בקלילות לפינה כדי לקבוע 0:1. קליארי הצליחה לאזן שבע דקות בלבד לאחר מכן. רוברט אקוואפרסקה קיבל מסירה באגף ימין של הרחבה ובעט בנגיעה אחת בין הרגליים של מורגן דה סנקטיס פנימה, 1:1 מפתיע. נאפולי לא נבהלה משער השוויון וכעבור חמש דקות הצליחה למצוא את השער השני, כשגם הפעם הכובש היה קבאני, לאחר שקיבל מסירת עומק מצוינת ממארק האמשיק והקפיץ באומנות מעל מיכאל אגאצי כדי לקבוע 1:2.

אודינזה - קטאניה 0:2

הקבוצה הלוהטת של איטליה התגברה גם על סוללת הארגנטינאים של קטאניה, שלא מצליחה להתרומם תחת הדרכתו של דייגו סימאונה. השוויצרי גוקאן אינלר העלה את אודינזה ליתרון בדקה ה-22, כשבעט כדור מדויק מהאוויר לרשת של מריאנו אנדוחאר. אלכסיס סאנצ'ז הנפלא סחט פנדל בדקה ה-74, אותו ניצל מלך שערי הליגה, אנטוניו די נטאלה, כדי לרשום את ה-25 שלו העונה ולסגור עניין. אודינזה שוב במקום השלישי, לפחות עד משחקה של נאפולי.

יובנטוס - ברשיה 1:2

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, סוף כל סוף ניצחון ליובנטוס המאכזבת. הביאנקונרי חזרו למקום השביעי והשאירו את ברשיה מתחת לקו האדום. מילוש קראסיץ' הסרבי חזר להבקיע אחרי יותר משלושה חודשים, כשקיבל כדור מאלסנדרו מאטרי ומהאוויר הפציץ פנימה בדקה ה-24. אדר נגח את השוויון של ברשיה בדקה ה-42, אבל הנסיך אלסנדרו דל פיירו העניק ליובה את שלוש הנקודות עם שער ניצחון בדקה ה-68. ויקטור הוגו מארקו האורח הורחק שלו דקות לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פיורנטינה - רומא 2:2

שבוע אחרי הניצחון הגדול בדרבי, רומא לא הצליחה לצמק פערים מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, וחזרה עם תיקו מפירנצה. פיורנטינה, מצידה, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים, אך בכל זאת סופרת כבר חמישה משחקים ללא הפסד. אדריאן מוטו הרומני פתח את מסכת השערים במשחק עם מבצע אישי נאה בדקה ה-22, וחגג את שערו הרביעי העונה בליגה. פרנצ'סקו טוטי, שכבש צמד לרשת לאציו בשבוע שעבר, איזן מהנקודה הלבנה חמש דקות לאחר מכן וציין את ה-200 שלו בסריה A, אבל הבלם אלסנדרו גאמבריני הוריד את פיורנטינה למחצית ביתרון כיבוש מקרוב אחרי קרן בדקה ה-34. בדקה ה-52 היה זה ג'ון ארנה ריסה, שסחט את הפנדל בשער הראשון של רומא, שהעביר כדור משמאל לימין, שם חיכה טוטי שהרשית נהדר וקבע שוויון שהחזיק עד הסיום.

משחקים נוספים:

בארי - קייבו 2:1
לבארי: עבדלקאדר גזל (41 בפנדל). לקייבו: סרג'יו פליסייר (38), דוידה מוסקרדלי (49)

בולוניה - גנואה 1:1
לבולוניה: מרקו די ואיו (28). לגנואה: דריו דאינלי (43)

סמפדוריה - פארמה 1:0
לפארמה: כריסטיאן זקארדו (65)

עדכון ראשון: 17:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully