וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "השנה הכל פתוח בליגת האלופות"

מאמן טוטנהאם רוצה לעבור את מילאן (ד', 21:45, ספ' 5 ו-HD) ומפנטז גם על זכייה. בייל עדיין בספק. שאלקה וראול מול ולנסיה

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

משחקי הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות יימשכו מחר (רביעי) כאשר טוטנהאם תארח את מילאן בוויט הארט ליין עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון ועידד רב מחזרתם של גארת בייל ורפאל ואן דר וארט. במקביל, שאלקה תנסה להתגבר על האכזבה מהליגה, כשתפגוש את ולנסיה אחרי 1:1 שהושג במשחק הראשון בספרד.

טוטנהאם - מילאן (0:1 במשחק הראשון, 21:45, ספורט 5 ו-HD)

בשורות טובות קיבלו התרנגולים באימון היום, כאשר רפאל ואן דר וארט וגארת בייל התאמנו לקראת המשחק מול מילאן בגומלין שמינית הגמר. ההולנדי שלא שיחק בחודש האחרון צפוי לפתוח, בייל ששותף כמחליף ב-3:3 מול וולבס ביום ראשון עדיין בספק. "בכל מקרה נעמיד קבוצה התקפית", הצהיר הארי רדנאפ במסיבת העיתונאים. "ברגע שאתה משחק בליגת האלופות, אתה רק רוצה להמשיך עוד ועוד. העונה הכל פתוח בליגת האלופות, כל אחת יכולה לזכות, אבל אנחנו עדיין צריכים לעבור את מילאן. זו קבוצה חזקה, אבל המסר שלי לשחקנים הוא: 'בואו ננסה לכבוש שער נוסף'. בכל מקרה לא נשנה את הסגנון שלנו".

טוטנהאם ניצחה את ארבעת משחקי הבית שלה העונה באירופה, כולל 1:3 על המילאנזית השנייה אינטר, ואין לה כל כוונה להיות הקבוצה השנייה בליגת האלופות מאז פנאתינייקוס ששומטת את ניצחון החוץ שהשיגה במשחק הראשון. בעוד האנגלים מחפשים רבע גמר ראשון מאז ההופעה הקודמת שלהם בגביע האלופות (1961/2), האורחים מאיטליה רוצים לחזור לשמונה הגדולות אחרי שבשלוש הפעמים האחרונות הודחו בשמינית הגמר בידי קבוצות אנגליות.

מילאן מגיעה אחרי שני ניצחונות יוקרתיים על נאפולי (0:3) ויובנטוס (0:1) וכשהיא מוליכה את הליגה האיטלקית בחמש נקודות יתרון על פני אינטר. בקבוצה כבר היו מי שהרימו ידיים באשר לקמפיין האירופי, אך המאמן מסימיליאנו אלגרי ממשיך להאמין. "אנחנו יכולים לעשות את זה", הודיע. "אנחנו קבוצה חזקה שנמצאת בכושר טוב, פיזית ומנטלית. המשחק הראשון היה מוזר, הפעם אסור לנו לבצע טעויות".

הרוסונרי יחסרו שוב את אנדראה פירלו ומאסימו אמברוסיני בקישור, כשגם ג'נארו גאטוסו המורחק לא יוכל הפעם לעזור. כזכור, מילאן לא יכולה לשתף במפעל את מארק ואן בומל, אורבי עמנואלסון ואנטוניו קסאנו שכבר שיחקו במפעל בקבוצותיהם הקודמות, כך שבקישור ישחקו אלכסנדר מרקל הצעיר ומתיו פלאמיני. פאטו, שהחמיץ את המשחק מול יובנטוס בגלל שפעת, אמר כי הוא מוכן למשחק. "התאוששתי בזמן, אני כשיר במאה אחוז", טען החלוץ הברזילאי. "אהיה שם כדי לעזור לחברים שלי לעמוד במטרות".

הרכב משוער טוטנהאם: הורליו גומש, אלן האטון, מייקל דוסון, וויליאם גאלאס, בנואה אסו-אקוטו, ארון לנון, ווילסון פלאסיוס, לוקה מודריץ', גארת בייל, רפאל ואן דר וארט, פיטר קראוץ'.

הרכב משוער מילאן: כריסטיאן אביאטי, איניאציו אבאטה, אלסנדרו נסטה, טיאגו סילבה, מארק יאנקולובסקי, אלכסנדר מרקל, מתיו פלאמיני, קלרנס סיידורף, רוביניו, פאטו, זלאטן איברהימוביץ'.

שאלקה - ולנסיה (1:1, 21:45, ספורט 5+)

בפעם האחרונה בה שאלקה שיחקה במגרשה הביתי בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות, היא הפסידה 1:0 לברצלונה. הפעם הקבוצה הגרמנית פוגשת נציגה אחרת של הליגה הספרדית, פחות טובה מהקטלאנים המאיימים, ומקווה לנצל את ה-1:1 שהשיגה במסטאיה כדי להעפיל לרבע הגמר. אלא שלשאלקה לא חסרות צרות. מלבד האכזבה מהמיקום בליגה (מקום 10, רק חמש נקודות מהקו האדום), לאוהדים נמאס מפליקס מגאת והם מחכים בקוצר רוח לעזיבתו.

בשאלקה שוב יחסרו את קלאס יאן הונטלאר הפצוע בברכו, אבל ראול בכל מקרה צפוי לפתוח. הספרדי כבש את השער ה-71 שלו במפעלים אירופאים במשחק הראשון ואמר לקראת מחר: "אני צופה שוולנסיה תהיה יותר מסוכנת מאשר במשחק הראשון. יש להם שחקנים מצוינים ולמרות שיש לנו יתרון קטן בזכות שער החוץ, לוולנסיה יש את האיכות לכבוש כאן. 1:1 זו תוצאה מסוכנת ואנחנו חייבים לדאוג לכך שנוביל במשחק".

ולנסיה כבר ניצחה בגלזנקירשן בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2007/8, אבל זה היה ניצחונה היחיד על אדמת גרמניה ב-10 ביקורים, לעומת שבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. העונה הקבוצה של אונאי אמרי לא הפסידה במשחקי החוץ שלה באלופות, אולם שאלקה נהנית מאווירה ביתית וניצחה את כל המשחקים לעיני אוהדיה במסגרת בית ג'.

חואן מאטה, שכנער צעיר בריאל מדריד היה מקבל עצות מראול, לא מתכוון לעשות הנחות לעמיתו הספרדי. "יש לי הרגשה שזה יהיה המשחק האחרון של ראול בליגת האלופות", עקץ מאטה. "יש לו כבר הרבה כאלה ואולי עכשיו הגיע תורנו. אנחנו רוצים להרוס את המסיבה בגרמניה". מהסגל של ולנסיה חסרים רק מיגל ואלחנדרו דומינגז הפצועים, וכן מריוס סטנקביצ'יוס שלא רשאי לשחק במפעל.

הרכב משוער שאלקה: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, בנדיקט הובדס, כריסטוף מצלדר, האנס סארפיי, פר קלוגה, ג'ואל מאטיפ, ג'פרסון פרפאן, חוסה מנואל חוראדו, ראול, מריו גברנוביץ'.

הרכב משוער ולנסיה: ויסנטה גואיטה, ברונו, ריקרדו קוסטה, דויד נבארו, ז'רמי מתיו, אבר באנגה, טינו קוסטה, חואקין, פאבלו הרננדז, חואן מאטה, רוברטו סולדאדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully