וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס מגאת' יצליח להשתיק את אוהדי שאלקה?

המאמן יודע שעלייה לרבע גמר הצ'מפיונס תרגיע את מחאות האוהדים נגדו ואומר: "אי אפשר לצפות שכולם יתמכו בך כל הזמן"

פליקס מגאת' נלחם כבר חודשים ארוכים לא רק בתוצאות לא טובות של שאלקה על הדשא, אלא גם בביקורות העזות של אוהדי הקבוצה שרוצים ממנו רק דבר אחד: לעזוב. שאלקה אמנם עלתה לגמר הגביע לפני כשבוע, אבל בליגה היא מאוד מאכזבת ובמשחק נגד שטוטגרט בשבת הניפו האוהדים שלט ענק עליו נכתב: "מגאת' החוצה".

האוהדים מגלזנקירשן מניפים כבר חודשים ארוכים שלטים נגד המאמן ולפני מספר שבועות הוא פתח דף פייסבוק במטרה לרכך את תדמיתו הקשוחה והבלתי מתפשרת. אלא שלמרות שהוא אסף 140 אלף לייקים, אוהדי הקבוצה הניפו במשחק הבא שלט בו כתבו: "פליקס אנחנו לא אוהבים (לייק) אותך יותר".

לקראת משחק הגומלין של קבוצתו בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ולנסיה מחר בגרמניה (1:1 במשחק הראשון) אמר מגאת': "אם אתה לוקח את האחריות אתה לא יכול לצפות שכולם כל הזמן יתמכו בך. אני יכול לחיות עם זה ואני לא מודאג בנוגע לעבודה שלי".

בינתיים בשאלקה מתקשים להאמין שקלאס יאן הונטלאר יחלים מהפציעה בברך ויהיה כשיר, אבל ראול בכל מקרה צפוי לפתוח. הספרדי כבש את השער ה-71 שלו במפעלים אירופאים במשחק הראשון ואמר לקראת מחר: "אני צופה שוולנסיה תהיה יותר מסוכנת מאשר במשחק הראשון. יש להם שחקנים מצוינים ולמרות שיש לנו יתרון קטן בזכות שער החוץ, לוולנסיה יש את האיכות לכבוש כאן. 1:1 זו תוצאה מסוכנת ואנחנו חייבים לדאוג לכך שנוביל במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully