וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימליאנו אלגרי: "זה משחק שיכול להכריע את האליפות"

מאמן מילאן מתכונן לנאפולי (21:45, ספורט1 ו-HD) ועדיין מתלבט אם לפתוח עם פאטו. מצארי לא פוחד מהסטטיסטיקה

אחרי שהיא הפסידה לטוטנהאם לפני שבוע במשחק חשוב ומכריע, תבקש מילאן לתקן את הרושם ולהתיג חזות של קבוצה גדולה וחזקה כשהיא תארח הערב את נאפולי למה שנראה לפחות כרגע כמשחק העונה באיטליה (ספורט5, ספורט1 וספורט1 HD).

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי, ניסה לצנן את ההתלהבות סביב המשחק עם הדברים הרגילים: ("נשארו 12 משחקים עד סיום העונה ויש עוד הרבה נקודות בקופה"), אבל הודה ש"הרבה מוטל על הפרק במשחק הזה. הוא עשוי להיות מכריע במאבק על האליפות".

מילאן תחסר מספר שחקנים כמו אנדראה פירלו ומאסימו אמברוסיני כשמאסימו אודו צפוי לפתוח במקומו של של לוקה אנטוניני בעמדת המגן השמאלי. פאטו שנמצא בכושר טוב, עדיין לא בטוח בהרכב ואלגרי מתלבט לגבי המערך והאם לצוות את הברזילאי ביחד עם רוביניו וזלאטן.

שתי הקבוצות יציגו לראווה את שני החלוצים הבולטים בסרייה A העונה, זלאטן איברהימוביץ' באדום-שחור ואדינסון קבאני בתכול, אבל האורוגוואי - מלך השערים של הליגה עם 20 כיבושים - עשוי להתגעגע לאזקייל לאבצי שלא ישחק בגלל הרחקה. "לאבצי הוא שחקן שמסוגל לעשות את ההבדל והוא יחסר לנו", הודה המאמן האורח וולטר מצארי, שמיד הוסיף: "אבל יש לנו סגל רחב ושחקנים כמו ג'וזפה מסקארה וחוסה סוסה שיכולים לשחק במקומו".

נאפולי, שזכתה באליפות ב-1990 אחרי מירוץ צמוד עם מילאן, לא ניצחה את הרוסונרי בסן סירו מאז 1986, כשאז דייגו מראדונה כבש עבורה ב-1:2, אלא שמצארי אופטימי. "הסטטיסטיקה נועדה להישבר", אמר המאמן, "אמרו דברים דומים לפני המשחק שלנו נגד רומא לפני מספר שבועות וניצחנו אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully