וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ליברפול עלתה בקושי לשמינית הגמר

שער דרמטי של קאוט העניק לאנגלים 0:1 על ספרטה פראג. ריינג'רס עלתה אחרי מותחן מול ספורטינג, 1:3 לזניט על יאנג בויז

אחרי שני משחקים שהוקדמו משלב ה-1/32 בליגה האירופית, מהם עלו צסק"א מוסקבה ופורטו שתתעמתנה בשלב הבא, נערכים הערב (חמישי) 14 נוספים שבסיומם נדע מי הן העולות לשמינית הגמר. ליברפול, שהשיגה 0:0 בפראג מול ספרטה, חזרה לאנפילד ושמרה על סיכוי לתואר עם 0:1 דרמטי. נאפולי לעומת זאת, איבדה יתרון ואת מקומה במפעל אחרי הפסד 2:1 לויאריאל. הליגה האירופאית נשארה בשלב מוקדם מאוד ללא נציגה איטלקית.

מנצ'סטר סיטי לא התקשתה לדרוס את אריס סלוניקי 0:3 והיא תשחק נגד דינמו קייב שהשלימה 1:8 על בשיקטאש בסיכום המשחקים. טוונטה אמנם נקלעה לפיגור 2:0 נגד רובין קאזאן, אבל חזרה ל-2:2 והיא תפגוש את זניט סנט פטרסבורג, שהשכיחה את ההפסד בשוויץ עם ניצחון 1:3 על יאנג בויז. גלזגו ריינג'רס עלתה עם שער שוויון דרמטי ו-2:2 (שערי חוץ) מול ספורטינג ליסבון.

משחקי שמינית הגמר (10/3):

צסק"א מוסקבה - פורטו
טוונטה - זניט סנט פטרסבורג
בנפיקה - פריס סן ז'רמן
דינמו קייב - מנצ'סטר סיטי
פ.ס.וו איינדהובן - גלזגו ריינג'רס
לברקוזן - ויאריאל
אייאקס - ספרטק מוסקבה
ליברפול - בראגה

ליברפול - ספרטה פראג 0:1 (0:1 בסיכום)

176 דקות חיכו שחקניו של קני דלגליש עד שנתנו לו לנשום לרווחה עם שער ניצחון - הראשון שלו כמאמן ליברפול במסגרת אירופית. האדומים לא הפסידו בתשתע משחקי הבית האחרונים שלהם באירופה, וגם הפעם לא התכוונו לתת לזה לקרות, אבל לא הצליחו לפצח את ההגנה הצ'כית. ג'ו קול הצטיין עד שהתעייף, ספרטה פראג ניסתה לעקוץ במצבים נייחים, ובדקה ה-86 דווקא ליברפול ניצלה זאת כדי להבקיע. ראול מיירלש הגביה כדור קרן ודירק קאוט ההולנדי נגח מקרוב פנימה והקפיץ את האוהדים באנפילד.

ספורטינג ליסבון - גלזגו ריינג'רס 2:2 (3:3, ריינג'רס עלתה בזכות שערי חוץ)

במפגש בין השתיים ברבע גמר גביע אופ"א ב-2007/8, ריינג'רס התגברה על 0:0 ביתי עם ניצחון 0:2 בליסבון. הפעם הסקוטים עשו זאת בצורה הרבה יותר דרמטית. אל חאג'י דיוף נגח את שער הבכורה שלו בריינג'רס בדקה ה-22 אחרי הגבהה של סטיבן דייויס, אבל האקס פדרו מנדס איזן בבעיטה חכמה מ-20 מטרים לרשת. הסקוטים היו טובים יותר במחצית השנייה, אך בדקה ה-83 נרדמו בשמירה ואיפשרו ליאניק ג'אלו לנגוח פנימה. נגמר? לא כשזה תלוי במוריס אדו, שדחק מקרוב את השוויון הדרמטי בתוספת הזמן ושלח את ריינג'רס לשלב הבא.

פ.ס.וו איינדהובן - ליל 1:3 (3:5 בסיכום)

מוליכת הליגה הצרפתית הגיעה להולנד עם ההרכב השני שלה, שוב השיגה יתרון מוקדם, אבל גם הפעם לא ידעה לשמור עליו והודחה. בדקה ה-22 השיגה ליל את שער החוץ שרצתה, כשפייר אלן פרו ברח לבלמי איינדהובן הכבדים ובעט חזק פנימה. פ.ס.וו התחילה להיכנס ללחץ, עד שבארל מוקו מחלץ לעזרתה. השוער המחליף של ליל כיוון את החומה שלו בדקה ה-55, ובאלאש דז'ודז'אק ניצל זאת כדי לסובב לפינה השנייה ולהשוות. פרו הורחק בדקה ה-62 בצהוב שני, ואיינדהובן סגרה עניין עם שערים של ג'רמיין לנס (67) ומרסלו (73).

ספרטק מוסקבה - באזל 1:1 (3:4 בסיכום)

מהפך נפלא במחצית השנייה במשחק בשוויץ סידר לספרטק ניצחון 2:3 ויתרון ברור לקראת הגומלין הביתי. זה הספיק בקושי כדי לעבור שלב. באזל, שנמצאת בראש הטבלה השוויצרית וניצחה את כל משחקיה בליגה מאז הפגרה, כבשה כבר בדקה ה-15 מרגלי סקוט צ'יפרפילד והייתה קרובה להשיג את השני, אבל ספרטק הצליחה לשמור על התוצאה ובתוספת הזמן גם כבשה במתפרצת של איידן מק'גידי.

זניט סנט פטרסבורג - יאנג בויז 1:3 (3:4 בסיכום)

אלופת רוסיה חזרה הביתה אחרי הפגרה הארוכה בה בילתה במחנות אימונים, ולמרות רשימת הנעדרים הארוכה היא ביצעה קאמבק מרשים ומחקה את הפיגור 2:1 מהמשחק הראשון. המשחק התחיל נהדר מבחינת יאנג בויזן, שעלתה ליתרון בדקה ה-21 מנגיחה מקרוב של המגן עמאר ג'מאל. זניט לא נבהלה, שלחה את כל הכלים קדימה ובדקה ה-41 רומן שירוקוב בישל לדנקו לאזוביץ' את השוויון. סרגיי סמאק הוותיק עשה 1:2 וקבע שוויון בסיכום עם שער נאה בדקה ה-52, ושירוקוב מנע הארכה ושלח את הרוסים לשלב הבא עם שער מכריע 14 דקות לסיום.

טוונטה - רובין קאזאן 2:2 (2:4 בסיכום)

עם יתרון מבטיח של 0:2 מהמשחק ברוסיה, אלופת הולנד נראתה כעולה בטוחה לשמינית הגמר, אבל מסתבר שלרובין קאזאן היה הרבה מה לומר בנושא והיא מתחה את ההולנדים במשך לא מעט דקות עד שהודחה. כריסטיאן אנסאלדי הארגנטינאי כבש ראשון בבעיטה מצוינת מחוץ לרחבה 22 דקות מהפתיחה וכעבור שתי דקות זה כבר 0:2, כשהפעם כריסטיאן נובואה האקוודורי כובש שער פנטסטי בבעיטה חזקה לחיבור. במצב כזה המשחק היה הולך להארכה, אבל תאו יאנסן צימק בדקה ה-45 והחזיר את טוונטה לעמדת הובלה בסיכום. שער של הבלם הברזילאי דוגלאס בדקה ה-47, קבע 2:2 ובעצם שלח סופית את אלופת הולנד לשמינית הגמר. ביברס נאתכו נכנס כמחליף ושיחק 21 דקות בקאזאן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מנצ'סטר סיטי - אריס סלוניקי 0:3 (0:3 בסיכום)

עם הפסד בית אחד באירופה מאז המעבר לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום ב-2003, מנצ'סטר סיטי הגיעה כפייבוריטית ולא איכזבה. היוונים אמנם כפו 0:0 בעימות הראשון בסלוניקי, אך הפעם זו הייתה אופרה שונה לגמרי וצמד של אדין דז'קו בדקות 7 ו-12 הוציאו לאורחת את האוויר. יאיא טורה חתם את התוצאה בדקה ה-75.

אייאקס - אנדרלכט 0:2 (0:5 בסיכום)

התוצאה המרשימה של השבוע שעבר הייתה שייכת לאייאקס, שאחרי ה-0:3 בבריסל סירבה להיות מופתעת ומובכת בבית וסגרה את הסיפור מהר. מיראלם סולימאני סיים בצורה מושלמת שתי התקפות מעבר מהירות בדקות 11 ו-17 והפך את ההמשך לגארבג' טיים במיטבו, שהסתיים ללא שערים נוספים.

ויאריאל - נאפולי 1:2 (1:2 בסיכום)

למרות שהיא שיחקה ללא מרקוס סנה הפצוע וקרלוס מארצ'נה המושעה, ויאריאל הצליחה להתאושש מארבעה משחקים ללא ניצחון ועלתה שלב בזכות מהפך נגד קבוצה מאוד חזקה. נגיחה של מארק האמשיק דווקא העלתה את הפרטנופי ליתרון בדקה ה-18, אבל הצמד הנפלא נילמאר את ג'וזפה רוסי, דאג למהפך עם שערים בדקות 42 ו-45 בהתאמה. נאפולי נפרדת מאירופה והיא תתמקד כעת במשחק העונה שמצפה לה נגד מילאן ביום ראשון.

שטוטגרט - בנפיקה ליסבון 2:0 (4:1 בסיכום)

לקבוצה הכי חמה באירופה כרגע קוראים בנפיקה. החבורה של ז'ורז'ה ז'סוס שכחה מפתיחת העונה הרעה והניצחון הערב היה ה-16 שלה ברציפות. זה התחיל בדקה ה-31, כשאדוארדו סאלביו קיבל כדור חוזר מההגנה הגרמנית ושלח בעיטה שטוחה שחצתה את הרחבה וסיימה את דרכה ברשת של מארק ציגלר. המשימה הושלמה 12 דקות לסיום, כשאוסקר קרדוסו שלח בעיטה חופשית מסובבת ומדויקת לקורה ופנימה. מי יעצור את בנפיקה?

משחקים נוספים:

לברקוזן - מטאליסט חרקוב 0:2 (0:6 בסיכום)
ללברקוזן: סימון רולפס (47), מיכאל באלאק (70)

פריס סן ז'רמן - באטה בוריסוב 0:0 (2:2 בסיכום, פ.ס.ז' עולה בזכות שערי חוץ)

דינמו קייב - בשיקטאש 0:4 (1:8 בסיכום)
לדינמו קייב: אוגניין ווקיצ'ביץ' (3), אנדריי ירמולנקו (55), אולג גוסב (64), אנדריי שבצ'נקו (74)

בראגה - לך פוזנאן 0:2 (1:2 בסיכום)
לבראגה: אלאן (8), לימה (36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully