וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה ניצחה את בילבאו 0:1

קבוצתו של דודו אוואט שברה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, עם 0:1 קטן בבית מול בילבאו, משער של וובו (11)

אחרי מחזור מטורף בו נעצרה ברצלונה אחרי 16 ניצחונות רצופים, וריאל מדריד התאוששה מהרחקתו של קסיאס בדקה השניה כדי לצאת עם ניצחון ולצמק את הפער מהמקום הראשון ל-5 נקודות בלבד, נסגר הערב (שני) המחזור ה-23 בליגה הספרדית, כשמאיורקה ניצחה בבית את אתלטיק בילבאו 0:1. קבוצתו של דודו אוואט הגיעה למשחק אחרי 4 משחקים ללא ניצחון וראתה את יריבותיה לטבלה בורחות לה, אבל הערב היא חזרה למסלול הניצחונות עם 3 נקודות יקרות.

המארחים פתחו בסערה ועלו ליתרון כבר אחרי 11 דקות, כשאמיליו אנסואה פרץ מהאגף הימני, שלח כדור רוחב מצויין ומצא את פייר וובו שירה את הכדור אל הרשת כדי להעלות את מאיורקה ליתרון. בילבאו חיפשה לחזור למשחק, אבל הגנת המארחים מנעה ממנה זאת במחצית הראשונה. במחצית השניה הפך הלחץ של בילבאו לכבד עוד יותר, כשיורנטה ואיראולה מתקרבים אל השער, אבל לא מוצאים את הרשת.

בדקה ה-90 הגיעה אחת ההזדמנויות הקורצות ביותר עבור האורחים כשהגבהה אל הרחבה מצאה את ראשו של ורה, שלושה מטרים מהשער, אבל אוואט בהדיפה נהדרת רשם את ההדיפה של המשחק, והבטיח את הנקודות עבור קבוצתו. מאיורקה עולה אל המקום העשירי, ועתה תקווה שהניצחון ישלח אותה למומנטום שיחזיר אותה אל החלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully