וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסימו מוראטי: "רונאלדו הוא החלוץ הטוב בהיסטוריה"

נשיא אינטר ביכה את פרישתו של האגדה הברזילאית. דז'ורקף: "בן אדם נהדר, השחקן הטוב ביותר ששיחקתי איתו"

אימג'בנק GettyImages

לא אחת כששחקן מסיים את הקריירה ופורש מהמשחק, ישנם אנשים שקמים להלל אותו, להזכיר חלק מההישגים שלו, לספר עליו כאדם. אלא שנדמה שהתגובות שזורמות מרחבי הגלובוס בנוגע לפרישתו של רונאלדו מכדורגל שונות לחלוטין. ההערצה שגרר אחריו החלוץ הברזילאי, ההשתאות מיכולותיו והאהבה נותרה אצל אלו שבאו איתו במגע גם שנים לאחר שכבר עזב, ועתה היא מתפרצת שוב.

"הוא השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו", אמר יורי דז'ורקף הצרפתי, ששיחק עם החלוץ באינטר, "אבל הוא גם בן אדם נהדר. כשהתאמנו הוא תמיד היה ממציא כדרורים מטורפים. ממש היינו נעמדים ומסתכלים עליו", אמר הצרפתי. "זה היה מדהים".

אבל לא רק דז'ורקף זוכר לברזילאי חסד מימיו באינטר. נשיא המועדון מאסימו מוראטי אמר עליו: "אני עצוב שהוא מפסיק לשחק. רונאלדו הוא החלוץ הטוב בהיסטוריה. יש הרבה כבוד והערכה אליו, ולאוהדים שלנו היה את העונג לראות אותו משחק עם החולצה שלנו. זו היתה זכות עבורנו. אני מאחל לו הרבה הצלחה בהמשך".

מי שאימן את רונאלדו בתקופתו באינטר, הלא הוא לואיג'י סימוני אמר עליו: "זה השחקן הכי טוב שאימנתי. עבורי הוא הטוב בהיסטוריה. היה לו כישרון מטורף, היה לו הילוך אחד יותר בהשוואה לאחרים, והא היה עושה דברים מדהימים במגרש". סימוני הוסיף: "באימונים הוא היה אפילו חזק יותר ממה שראו במשחקים. לפעמים פשוט הייתי נותר המום בגלל דברים שהוא היה עושה. לצערי, הקריירה שלו קיבלה תפנית בגלל פציעות אכזריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully