וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את אספניול 0:1

למרות שאיקר קסיאס הורחק כבר בדקה השניה, הבלאנקוס עשו את העבודה וצימקו את הפער מברצלונה לחמש נקודות

ריאל מדריד הצליחה לצמק הערב (ראשון) את הפער ממוליכת הליגה הספרדית ברצלונה לחמש נקודות, אחרי שניצחה בחוץ את אספניול 0:1, והתגברה על חסרון מספרי כבר מהדקה השניה של המשחק בעקבות הרחקתו של השוער איקר קסיאס. הבלאנקוס ניצלו את איבוד הנקודות של בארסה, שנפרדה בשבת מספורטינג חיחון בתיקו 1:1.

עוד לפני כן נערכו מספר משחקים עם השלכות על התחתית, כשמלאגה חזרה מפיגור כפול ל-2:2 דרמטי מול חטאפה, והרקולס ביצעה מהפך בסיום וניצחה 1:2 את סראגוסה. ניצחונות גם לריאל סוסיאדד ולבנטה. היו גם השלכות על הצמרת כשויאריאל הרביעית הפסידה בחוץ 1:0 ללה קורוניה, שניצלה את הניצחון כדי לטפס מעל לקו האדום.

אספניול - ריאל מדריד 1:0

ריאל מדריד הגיעה למשחק הזה כשלראשונה אחרי 17 משחקים, היא ידעה שניצחון יקזז את הפער מהמוליכה ברצלונה. ולמרות זאת, בדקה השניה נראה היה שהפנטזיה הזו התפוגגה, כשהבלאנקוס איבדו את איקר קסיאס שהורחק בכרטיס אדום. קסיאס יצא מחוץ לרחבה שלו כדי לבלום מתפרצת של אספניול ועל הדרך הוא ספק הפיל את חוסה קאייחון, שהתגלגל על הדשא ושכנע את שופט המשחק לשלוף את הכרטיס האדום לעברו של השוער. ז'וזה מוריניו הזעיק את השוער השלישי אנטוניו אדאן מאחר וייז'י דודק פצוע. עבור אדאן זו הייתה הופעת בכורה בליגה הספרדית, כשבמקביל הוציא המאמן את אנחל די מריה.

בדקות הבאות הסתבר שריאל לא איבדה את ה"רעל" בעקבות החיסרון המספרי. עמנואל אדבאיור ניסה בכל כוחו למצוא שער ליגה נוסף בקבוצתו החדשה, אבל בסופו של דבר היה זה מרסלו שכבש את השער היחיד במשחק. זה קרה בדקה ה-24, כשכריסטיאנו רונאלדו פרץ לכיוון השער וזיהה את התנועה של הברזילאי לתוך הרחבה. רונאלדו מסר נהדר למרסלו, שהמשיך מהצד השמאלי של הרחבה ובעט מזווית קשה לרשת.

במחצית השניה ריאל התגוננה יותר ושחקני אספניול ניסו לנצל את היתרון המספרי, אבל זה הספיק להם רק כדי לרשום מספר מצבים מסוכנים שנבלמו כתוצאה מעבודת הגנה טובה של האורחים מבירת ספרד. דווקא אדבאיור היה חתום על ההזדמנות המסוכנת של המחצית השניה וכמעט והכפיל את התוצאה בדקה ה-82, אבל זה שוב נגמר בהחמצה ממצב נוח ברחבה. היה גם כדור חופשי של כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-53 שכבר עשה את כיוונו לרשת של אספניול, שניצלה ממנו רק בזכות הצלה נהדרת של השוער הקמרוני קרלוס קאמני. ריאל עשתה את העבודה ושמרה על רשת נקיה, ולזכותה יאמר כי עשתה זאת גם בדרך יפה ומרשימה.

לה קורוניה - ויאריאל 0:1

אחרי שהובסה בחטאפה במחזור האחרון, לה קורוניה רשמה ניצחון ראשון בששת המשחקים האחרונים, ודווקא מול קבוצה עם הרבה יומרות בצמרת, שתכננה לטפס למקום השלישי בסיומו של הערב הזה. עבור ויאריאל זה היה ההפסד השני ברציפות, כשגם בפעם הקודמת זה קרה לה נגד קבוצת תחתית (לבנטה). כעת היא כבר רחוקה ב-17 נקודות מהמוליכה ברצלונה, ונראה שכל שנותר לה הוא להילחם על המקום הרביעי בליגה הספרדית. הבלם אלברטו לופו כבש את שער הניצחון ללה קורוניה בדקה ה-60.

מלאגה - חטאפה 2:2

נועלת הטבלה חילצה נקודה דרמטית מול חטאפה. ללא השוער הפצוע סרחיו אסנחו שגמר את העונה, היא נקלעה לפיגור כפול כבר בפתיחה. מיצ'ל שוב עלה במערך של שני חלוצים, וראה את שניהם כובשים. מיקו שם את הראשון בדקה השמינית ואדריאן קולונגה הכפיל בדקה ה-24. ז'וליו באפטיסטה צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-80, ורונדון איזן חמש דקות בתוך תוספת הזמן.

הרקולס - סראגוסה 1:2

ההתאוששות המרשימה של סראגוסה נעצרה, כשהיא שמטה יתרון לקראת הסיום באליקנטה וירדה מנוצחת. בראוליו המשיך לרשת בנגיחה כדור חופשי ששלח לרחבה סעיד בוטחאר כבר בדקה הרביעית, אבל פרנסיסקו פארינוס הוותיק איזן עם שער נפלא בדקה ה-80 ודויד טרזגה השלים מהפך דקה לסיום.

משחקים נוספים:

לבנטה - אלמריה 0:1
ללבאנטה: פליפה קייסדו (53)

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה 0:1
לסוסיאדד: ראול טאמודו (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully