וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את אינטר בדרבי ד'איטליה

אלסנדרו מאטרי העניק לביאנקונרי 0:1 יוקרתי על האלופה והעלה אותם למקום השישי. ניצחונות גם ללאציו, אודינזה ופיורנטינה

הדרבי ד'איטליה נצבע שחור-לבן. יובנטוס אירחה הערב (ראשון) את אינטר בטורינו וניצחה אותה 0:1 משער יקר של הכוכב העולה אלסנדרו מאטרי. התוצאה משרתת את כל קבוצות הצמרת, ובעיקר את מילאן שהחלה להילחץ מהקאמבק של אינטר. לאציו הצליחה לעלות למקום השלישי עם ניצחון 0:2 בחוץ על ברשיה. גם אודינזה חזק בצמרת אחרי 0:3 קל בצ'זנה, כשפיורנטינה הפתיעה עם ניצחון חוץ ראשון העונה, 2:4 בפאלרמו. אמש, כזכור, ניצחו שתי המוליכות. מילאן שמרה על הפסגה עם 0:4 קל על פארמה, ואילו נאפולי חזרה עם 0:2 מרומא ונותרה במרחק שלוש נקודות מהרוסונרי.

יובנטוס - אינטר 0:1

רק פעמיים ב-10 המפגשים האחרונים בכל המסגרות הצליחה יובנטוס לנצח את אינטר, שהגיעה למשחק כשהיא בכושר מצוין ועם שבעה ניצחונות בשמונה משחקים מאז מונה לאונרדו למאמן. אלא שלדרבי ד'איטליה חוקים משלו. יובנטוס שכחה לרגע את האכזבות הרבות שחוותה העונה, הייתה נמרצת יותר וניצלה את החיסורים הרבים אצל הנראזורי (וולטר סמואל, לוסיו, דיאן סטנקוביץ' ודייגו מיליטו פצועים; כריסיאן קיבו מורחק) כדי להשיג ניצחון יוקרתי שהקפיץ אותה למקום השישי עם 41 נקודות. לאינטר הרביעית יש 44, אבל גם משחק חסר.

אחרי דקות דינמיות אך ללא מצבים מסוכנים ליד השערים באצטדיון האולימפי בטורינו, הגיעה הדקה ה-30 ושער היתרון של יובה. מילוש קראסיץ' השאיר כדור למגן הצעיר פרדריק סורנסן, שהגביה מצוין לרחבה מעל ראשו של איבן קורדובה, ומי אם לא אלסנדרו מאטרי נגח באין מפריע לרשת וחגג את השלישי שלו במדי קבוצתו החדשה. צד ימין עם סורנסן וקראסיץ' המשיך להיות פעיל ולעשות צרות לאינטר, כשבדקה ה-53 הסרבי מצא את מאטרי שוב חופשי ברחבה, אבל הפעם החלוץ החטיא במעט את המסגרת. לאונרדו שלח את כולם קדימה בניסיון להשיג שוויון, אלא שג'אנלואיג'י בופון עמד בלחץ וגם עצר את סמואל אטו בדקה ה-82. דקה לסיום גם המזל היה לצידה של המארחת, כשאטו קיבל מסירת רוחב מול שער חשוף ואיכשהו הצליח לבעוט למשקוף. כנראה שעל המשחק הזה היה כתוב ניצחון ליובנטוס.

ברשיה - לאציו 2:0

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, שבה לאציו למסלול הניצחונות ועלתה למקום השלישי. אלברו גונזאלס האורוגוואי נגח לרשת את הראשון בדקה ה-17 וחגג שער בכורה, כשהצ'כי ליבור קוזאק נגח את השני בדקה ה-58 לאחר קרן של כריסטיאן לדסמה. ברשיה נותרה מתחת לקו האדום עם 22 נקודות, לאציו עם 45 תייחל להפסד של אינטר כדי להישאר שלישית.

צ'זנה - אודינזה 3:0

החמישית בטבלה השיגה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים, כשהפעם הקורבן הייתה צ'זנה הלפני אחרונה. אודינזה נהנתה כרגיל מהופעה נהדרת של אנטוניו די נטאלה, שכבש בבעיטה חופשית בדקה ה-41, השלים צמד עם ה-18 שלו העונה בדקה ה-75 ובתווך בישל לגוקהאן אינלר בדקה ה-69. הביאנקונרי בדרך הנכונה להבטחת כרטיס לאירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פאלרמו - פיורנטינה 4:2

ניצחון חוץ ראשון העונה לפיורנטינה, דווקא במגרש הקשה בסיציליה. חאבייר פסטורה (7) ואנטוניו נוצ'רינו (48) הציבו פעמיים את פאלרמו ביתרון, אבל אלברטו ג'ילארדינו (36) והצעיר מיקלה קמפורזה בשער בכורה (70) איזנו את התוצאה. שער עצמי של צ'זארה בובו (78) ואחד של ריקרדו מונטוליבו (88) הפכו את התוצאה עבור הוויולה.

משחקים נוספים:

סמפדוריה - בולוניה 1:3
לסמפדוריה: אנג'לו פאלומבו (8), דניאלה גסטלדלו (11), מאסימו מקארונה (15). לבולוניה: דניאלה פאפוני (65)

קליארי - קייבו 1:4
לקליארי: דניאלה קונטי (19), מיקלה קאניני (29), ננה (43 ו-71). לקייבו: סיריל תרו (84)

קטאניה - לצ'ה 2:3
לקטאניה: מתיאס סילבסטרה (45), פרנצ'סקו לודי (79 ו-85). ללצ'ה: ג'דה (56), ג'אני מונארי (61)

בארי - גנואה 0:0

(עדכון ראשון: 17:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully