וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן רומן ריקלמה: "זו עונת האמת שלנו"

הכוכב יודע שבוקה ג'וניורס חייבת לפחות להילחם על האליפות, ופחות משנה לו הדרך: "חברות זה חשוב, אבל תואר עוד יותר"

בלילה שבין שישי לשבת ייפתח בשעה טובה ומוצלחת טורניר הקלאוסורה במשחק מרתק ביותר בין האלופה, אסטודיאנטס, לניואל'ס אולד בויס. השנה בארגנטינה, לא מעט קבוצות לוטשות עיניהן לעבר התואר, ביניהן, כמו כל טורניר, גם בוקה ג'וניורס, שתפתח את העונה שלו במשחק ביתי לא קל בבומבונרה מול גודוי קרוז המפתיעה של העונה שעברה.

חואן רומן ריקלמה יודע שהטורניר הזה הוא מכריע ביותר עבור הקבוצה הכי אהודה בארגנטינה, שכן הפעם האחרונה בה זכתה הקבוצה הייתה באפרטורה 2008. בבוקה יודעים שעוד טורניר ללא זכייה יתקבל רע מאוד אצל הקהל התומך של הקבוצה, זאת מאחר שהיא כלל לא רצה לאליפות בשנים האחרונות.

כזכור, במהלך הקיץ נערכו חילופי המאמנים, כאשר חולזיו סזאר פלסיוני קיבל את המושכות במקומו של רוברטו פומפיי, המאמן הזמני שהיה לאחר התפטרותו של קלאודיו בורגי, שעזב בעקבות ההפסד בסופרקלאסיקו 1:0 לריבר פלייט.

"זה תמיד מרגש לפתוח עונה עם מאמן חדש, שחקנים חדשים וגם לאור העובדה שלא זכינו מזה שנתיים בתואר", אמר ריקלמה במסיבת עיתונאים שנערכה בבית הצהוב - בית האימונים של בוקה - לקראת פתיחת העונה. "ביום ראשון מגיע רגע האמת של הקבוצה, זו עונת האמת שלנו. אנחנו חייבים לנצח במשחק הראשון כדי לפתוח את העונה ברגל ימין, ומכאן להתקדם. אסור לנו לפתוח עם הפסד".

מיהן הקבוצות שידברו חזק העונה?

ריקלמה התייחס כמובן ליחסים הרעועים שעדיין שוררים בין שחקני הקבוצה, בעיקר לאור המחנאות: "חברות זה דבר חשוב אמנם, אבל לזכות בתואר עוד יותר חשוב. זה מה שמעניין. אחרי שנתחיל את העונה ביום ראשון, מה שהיה בקיץ כבר לא יעניין אף אחד. אנחנו רוצים להתמודד העונה על התואר עד הסוף".

מבחינה אישית, הוסיף ריקלמה, ששב לפני מספר חודשים לאחר פציעה שהשביתה אותו כחצי שנה, על עצמו: "אני מרגיש טוב מאוד, חזרתי מפציעה ארוכה והאמת היא שחשבתי שגמרתי את הקריירה בחמשת המשחקים של העונה שעברה".

ריקלמה אף סימן את הקבוצות שהוא חושב לדעתו שיילחמו חזק על התואר: "אסטודיאנטס ו-ולז סארספילד שוב יהיו שם. הן משחקות הכי טוב. גם גודוי קרוז עושה עבודה טובה. חייבים לתת כבוד לאסטודיאנטס, לא הרבה מדברים עליהם ובסוף הם זוכים בתארים - זו קבוצה טובה, ועם חואן סבסטיאן ורון עוד הרבה יותר".

ריקלמה התייחס בסופו של דבר, כמובן, גם לקבוצה בה הוא משחק באשר לסיכוייה לזכות בתואר, ואמר: "אני לא אומר שבוקה לא מועמדת לזכות בתואר, אבל אנחנו חייבים לחשוב על כל משחק בפני עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully