וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 27.1

בוסקטס חתם בברצלונה עד 2015, ברזאלי חתם ביובנטוס. וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לכם את השמועות וההעברות

העברות

* ממאדו דיארה עבר מריאל מדריד למונאקו והוא ינסה לסייע לה להינצל מירידה. הקשר ממאלי מיעט לשחק העונה במדי הבלאנקוס ובגיל 29 מקווה להתחלה חדשה.

* יובנטוס השלימה את החתמתו של בלם וולפסבורג אנדרה ברזאלי. האיטלקי בן ה-29 חתם לשנתיים וחצי והקבוצה הגרמנית תקבל תמורתו 300 אלף יורו.

* מגן אספניול ויקטור רואיז (21) מצטרף לנאפולי בחוזה לארבע שנים וחצי. העסקה סגורה ותיחתם רשמית אחרי שרואיז יעבור את הבדיקות הרפואיות.

* בלקפול צירפה את המגן השמאלי סלחדין סבאי, שחקן נבחרת מרוקו ונים הצרפתית. המגן בן ה-25 חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה הבאה.

* אחרי מתיחות לא קטנה בין הצדדים, ברצלונה אישרה היום כי היא חתמה עם סרחיו בוסקטס על הארכת חוזהו עד 2015.

* דינמו מוסקבה מאשרת שהיא מצרפת את קשרה הברזילאי של איינטרכט פרנקפורט, סזאר קאיו.

* צ'זנה החתימה את החלוץ הפיני הצעיר רופה ריסקי (19). ריסקי, שחקנה של טורקו הפינית, כבש העונה 12 שערים.

* דנייפרופטרובסק האוקראינית רכשה השבוע שלושה שחקנים: המגן הקרואטי איבן סטריניץ' מהיידוק ספליט, מגן נבחרת גאנה סמואל אינקום והברזילאי ג'וליאנו.

* אחרי שמועות ארוכות, סרדאן לאקיץ' סוף סוף סיכם בוולפסבורג ויצטרף אליה בקיץ הקרוב. "אני מאושר מאוד להצטרף למועדון גדול עם שאיפות כמו וולפסבורג", מסר החלוץ הקרואטי של קייזרסלאוטרן. אם כבר בוולפסבורג עסקינן, אז הזאבים הודיעו היום גם על החתמתו של חלוץ מונאקו, דיומרסי אמבוקאני, הקונגולזי בן ה-25. אמבוקאני הושאל עד תום העונה.

שמועות

* "סאן" מדווח שז'וזה מוריניו הצהיר כי הוא רוצה לשוב לאנגליה: "החלטתי לחזור לפרמיירליג. אין לי העדפה אם זה ליונייטד, סיטי או צ'לסי, אני פשוט רוצה לחזור ליהנות מכדורגל".

* "מארקה" מדווח כי ריאל מדריד מעוניינת לשחרר את קרים בנזמה אחרי שהחתימה את עמנואל אדביור, ושארסנל כבר הביעה עניין בקליטת החלוץ הצרפתי.

* מנגד, ארסן ונגר הצהיר כי "אין חדש בגזרת ההעברות, וקשה לי להאמין שתהיינה איזשהן התפתחויות".

* דיווחים באנגליה טוענים כי הקשר הגנאי סולי מונטרי נחת בסנדרלנד וצפוי לחתום בקבוצה.

* מסתמן שליברפול כבר לא תצרף את לואיס סוארז בפגרה הנוכחית, מאחר שהיא לא מוכנה לשלם את הדרישות המופרזות של אייאקס (25 מיליון יורו). סוארז כבר הודיע שהוא מעוניין לעזוב, ובליברפול יחכו לקיץ, שם לדעתם ההולנדים יציעו הצעה שפויה יותר.

* "דיילי מייל" מדווח שחלוץ אתלטיקו מדריד דייגו פורלאן מעוניין לעבור לטוטנהאם, שמצדה מוכנה לשלם לשחקן משכורת של 80 אלף ליש"ט לשבוע.

* "ל'אקיפ" הצרפתי טוען כי מונאקו תגבור על מלאגה במירוץ אחר קשר ריאל מדריד, ממאדו דיארה.

* "סאן" מדווח שעסקת העברת דויד לואיז לצ'לסי פוצצה.

* דיווחים באנגליה טוענים כי אדריאן מוטו עשוי לעבור לניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully