וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "מילאן נמצאת במצב חירום"

המאמן שבע נחת מהניצחון, אך כאב את פציעת נסטה. אמנואלסון שהצטרף חש בנוח: "אנחנו הרבה יותר טובים מאינטר"

מילאן המשיכה ליהנות אמש (ראשון) מהתפוקה הנהדרת של זלאטן איברהימוביץ', שהיה מעורב ישירות בשער העצמי של בלם צ'זנה מקסימיליאנו פלגרינו והוסיף בתוספת הזמן של המשחק עוד שער בניצחון 0:2 במסגרת המחזור ה-21 בליגה האיטלקית. הרוסונרי עדיין עם פער של ארבע נקודות מנאפולי, שגם ניצחה, אבל הגדילו את ההפרש מלאציו ואינטר שהפסידו.

אף על פי כן, המאמן מסימיליאנו אלגרי עדיין לא רגוע. "זה היה ניצחון חביב, אבל אנחנו עדיין לא בורחים לליגה", אמר. "אנחנו מצויים כרגע במצב חירום ולמרות זאת שיחקנו טוב, במיוחד ב-20 הדקות הראשונות של המשחק". אמירתו של אלגרי על מצב החירום נבעה מפציעתו של הבלם אלסנדרו נסטה שהתווסף לרשימה הפצועים הבלתי נגמרת של הקבוצה, לה נוסף גם ג'נארו גאטוסו עוד קודם למשחק בסן סירו.

במילאן חששו תחילה שנסטה שבר את העצם בכתפו וכי הוא עלול להיעדר לכשלושה חודשים, אבל קיבלו אחר כך צפירת ארגעה כאשר נודע שהוא כנראה לא יצטרך ניתוחץ בכל אופן, בימים הקרובים תתברר חומרת הפציעה של הבלם המילאנזי ואז יובהר כמה זמן ייעדר מן המגרשים.

הרוסונרי התחזקו בימים האחרונים בשחקן כנף שמאל אורבי אמנואלסון, והמאמן חלק לו שבחים כשאמר עליו: "הוא קשר דינמי שיהיה יעיל מאוד עבורנו". השחקן עצמו כבר מיהר להצהיר: "ההגעה שלי למילאן זה חלום שמתגשם. אני יכול לשחק בכל מקום, בקישור או בהגנה, בימין וגם בשמאל, אבל אני מעדיף להיות בהתקפה", ולא שכח גם להראות שהוא כבר רוסונרי אמיתי כאשר אמר: "אנחנו הרבה יותר חזקים מאינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully