וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה ברבע הגמר אחרי 1:1 עם בילבאו

אבידל (75) הבקיע לקטאלנים, שממש לא שכנעו אך עלו לשלב הבא לאחר 0:0 במשחק הראשון. סביליה הביסה את מלאגה 0:3

164 דקות לקחו לברצלונה למצוא את הרשת של אתלטיק בילבאו על מנת לעלות לרבע גמר גביע המלך. כזכור, שתי הקבוצות סיימו ב-0:0 את המשחק הראשון בשמינית הגמר בקאמפ נואו, והגומלין הערב שוב לא הציג לראווה כדורגל יוצא דופן, אלא שבסופו של דבר הצליחה האלופה הספרדית ושיאנית המפעל (25 גביעים בסך הכל) להשיג 1:1 שהעלה אותה לרבע הגמר הודות לשער החוץ. זה לא היה יפה, זה לא היה משכנע, אבל ברצלונה הנוכחית ממש לא מוכנה לוותר על אף תואר - גם לא גביע המלך, בטח לא בשלב כה מוקדם של העונה.

גווארדיולה פתח בהרכב חזק שכלל בין היתר את פיקה, צ'אבי, מסי, וייה ופדרו, אלא שבמחצית הראשונה בארסה כמעט ולא הגיעה למצבים. ואז, בדקה ה-75, הגיע הרגע המכונן של המשחק: צ'אבי הכניס כדור אופייני למסי שהסתובב, משך איתו שני שחקני הגנה ואיתר את אריק אבידל שפרץ מאגל שמאל, קיבל ממסי וסיים יפה בבעיטה אלכסונית כדי לקבוע 0:1 ולחגוג שער בכורה בברצלונה אחרי לא מעט משחקים. שתי דקות מאוחר יותר קמו עשרות אלפי הצופים בסן ממז כדי להריע לצ'אבי, שפינה את מקומו לקרלוס פויול אחרי 550 הופעות בשורות הקטלאנים.

בשלב הזה ידעה בילבאו כי היא צריכה שני שערים כדי לעלות (בשל שער החוץ של אבידל), והיא החלה לצאת קדימה ללא פחד. בדקה ה-85 הכניס איקר מוניאנין בן ה-18 כדור עומק מצוין לפרננדו יורנטה, וחלוץ נבחרת ספרד בעט היטב על מנת להכניע את חוזה פינטו ולקבוע 1:1. הבאסקים המשיכו ללחוץ בחיפושם אחר שער הניצחון, ברצלונה ירדה אחורה והתגוננה בכל כוחה עד השריקה האחרונה, כאשר בתוספת הזמן עלה איברהים אפלאי להופעת בכורה בשורות האלופה הספרדית כשהחליף את וייה. עם השריקה לסיום החלו שחקני ברצלונה לחגוג, ומי היה מאמין שזה יקרה אחרי תוצאת תיקו?

מלאגה - סביליה 3:0

הקבוצה של מנואל פלגריני קיוותה למחוק את ההפסד 5:3 מהמשחק הראשון בסביליה, אבל מחזיקת הגביע רוצה להגן על תארה והשיגה את הניצחון בעזרת מחצית שנייה מוחצת. מלאגה הציגה את סרחיו אסנחו, איגנסיו קמאצ'ו ומרטין דמיקליס שערכו הופעת בכורה, כשגם אנצו מארסקה נכנס כמחליף, אבל אף אחד מהם לא מנע תבוסה. השער ששבר למעשה את מלאגה הגיע בדקה ה-51, כשרומאריק הפציץ כדור חופשי מדהים מ-50 מטרים שקיבל הסטה קלה וננעץ בחיבורים. מכאן הכל נעשה קל יותר, כשדייגו פרוטי הארגנטינאי הכפיל בדקה ה-65 ולואיס פביאנו סובב בעיטה חופשית אלגנטית בדקה ה-90 כדי לחתום את התוצאה.

דפורטיבו לה קורוניה - קורדובה 1:3 (בהארכה)

המארחת ציפתה להעפיל בקלות לשלב הבא אחרי ה-1:1 במשחק הראשון, אבל ספגה שער בדקה ה-86 מדויד פרז ארטיאגה ונחלצה בעור שיניה מהדחה מפתיעה. המחליף אדריאן כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-90 אחרי נגיעת יד ברחבה של ג'ונתן ססמה, ושלח את המשחק להארכה. קורדובה, המדורגת במקום ה-15 בליגה השנייה, איבדה עוד לפני ההארכה את הבלם טנה בכרטיס אדום, ואדריאן השלים מהפך הודות לבישול של חואן קרלוס ואלרון בדקה ה-102. בתוספת הזמן קיבל אדריאן הזדמנות לחגוג שלושער ולא נכשל עם עוד פנדל מדויק. לה קורוניה עלתה.

עדכון ראשון: 05/01/11, 22:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully