וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:3 את נאפולי

אינטר נראתה טוב בבכורה של לאונרדו עם 1:3 על נאפולי. מילאן (0:1 בקליארי) הגדילה את יתרונה בפסגה. יובנטוס הובסה

אחרי פגרה של כמעט שלושה שבועות, הליגה האיטלקית חזרה לפעילות עם המחזור ה-18 שסיפק לא מעט דרמות. מילאן הגדילה את יתרונה בפסגה לאחר 0:1 דרמטי בקליארי וראתה את יריבותיה שומטות נקודות. נאפולי לא קלקלה את הבכורה של לאונרדו כמאמן אינטר וירדה עם הפסד 3:1. מוקדם יותר, לאציו השלישית שמטה שתי נקודות ב-0:0 עם גנואה אבל עלתה למקום השני ואילו יובנטוס הושפלה בביתה 4:1 מול פארמה. רומא ופאלרמו התקרבו לחבורת הצמרת עם ניצחונות מרשימים.

קליארי - מילאן 1:0

הרוסונרי הגיעו למשחק בהרכב חסר, ללא נסטה, פירלו, בואטנג וזלאטן, אבל גילו שיש להם דור צעיר ומוכשר. הסיפור של המשחק הוא המחליפים של מסימילאנו אלגרי, שפגש את קבוצתו לשעבר. אנטוניו קסאנו, הרכש מסמפדוריה נכנס בדקה ה-74 וכעבור 11 דקות תרם בישול נהדר לרודני סטראסר, קשר בן 20 מסיירה לאון שרשם הופעה שנייה העונה. השער של סטראסר הובקע מעמדת נבדל ברורה, אבל לא מנע מהרוסונרי שבוע נוסף של שקט בפסגה בהרכב מילאן פתח ילד נוסף, אלכסנדר מרקל הגרמני בן ה-18.

קליארי של רוברטו דונאדוני הייתה טובה ממילאן ברוב דקות המשחק, אבל לא הייתה חדה מספיק מול השער. ננה קיבל מתנה גדולה מהשוער כריסטיאן אביאטי, אבל החמיץ ברשלנות והקלישאה הידועה חזרה על עצמה שוב בדקה ה-85.

אינטר - נאפולי 1:3

לאונרדו לא יכול היה לייחל לפתיחה מוצלחת יותר. המאמן החדש את הנראזורי לניצחון על אחת הקבוצות החמות באיטליה ובהחלט אפשר להתרשם שרוחות חדשות נושבות בצד הכחול-שחור של מילאנו. אינטר עלתה ללא אטו וסניידר, אבל נראתה משוחררת וכבר אחרי שלוש דקות עלתה על הלוח עם שער נהדר של טיאגו מוטה. נאפולי נכנסה לאט למשחק ובדקה ה-28 מצאה את השוויון כשהבלם מיקלה פציינצה נגח מקרוב פנימה לאחר כדור קרן של אזקיאל לאבצי.

הקצב המצוין נמשך ואחרי מצבים נהדרים בשני צידי המגרש, חזרה אינטר להוביל בדקה ה-37. מייקון בישל מימין ואסטבן קמביאסו המשיך לרשת. הנראזורי סגרו עניין בדקה ה-55 כשמוטה השלים צמד עם שער נגיחה אחרי בישול של גוראן פאנדב. אינטר במקום השביעי במרחק 13 נקודות מהפסגה, אבל עם שני משחקים חסרים. נאפולי רשמה הפסד ראשון לאחר שלושה ניצחונות רצופים וירדה למקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

יובנטוס - פארמה 4:1

בתחילת העונה החליטו ביובנטוס לוותר על סבסטיאן ג'ובינקו, שהושאל לפארמה לאחר שלא נמצא לו מקום בסגל של לואיג'י דל נרי. היום, הוא גרם להרבה אנשים בגברת הזקנה לאכול את הלב, וחזר לטורינו כדי לכבוש צמד ולהוביל את קבוצתו מהתחתית לניצחון חשוב, בעוד שיובנטסו הפסידה בפעם הראשונה בליגה מזה חודשיים, מה שלא איפשר לה להיצמד לשלישייה המובילה בליגה האיטלקית. כזכור, יובה יצאה לפגרה עם טעם מר אחרי שער שוויון דרמטי שספגה מקייבו, ונראה שגם פתיחתה של השנה האזרחית החדשה לא מבשרת טובות עבור מועדון הפאר.

ההופעה המזעזעת של יובנטוס החלה בדקה ה-17, כשפליפה מלו נעצר בעבירה על ידי מאסימו פאצ'י מפארמה. בזמן ששני השחקנים שהו על הקרקע והשופט כבר פסק על בעיטה חופשית, מלו הזועם בעט בפניו של פאצ'י וראה מיד את הכרטיס האדום. השליטה במשחק עברה לאורחים מפארמה, ובעיקר לג'ובינקו, שבדקה ה-41 השתלט על כדור בצדה השמאלי של הרחבה וכבש את השער הראשון לאורחים. ג'ובינקו נשאר במומנטום גם בפתיחתה של המחצית השניה, ובדקה ה-48 הוא נעזר במסירת רוחב של פרנצ'סקו וליאני, כדי להפציץ שוב מקרוב ולהשלים צמד בדרך ל-0:2. בדקה ה-60 יובה הצליחה לחזור למשחק בזכות נגיחה של ניקולה לגרטולייה ממרכז הרחבה, אלא שתוך שלוש דקות בלבד פארמה סגרה עניין אחרי שהרנן קרספו הוכשל ברחבה ובעט בעצמו את הפנדל כדי לקבוע 1:3. שחקני יובה חיכו לשריקת הסיום, אבל ההגנה שלהם נרדמה ואפשרה לרפאל פלאדינו לכבוש את השער הרביעי והאחרון שניות ספורות לפני שריקת הסיום של המשחק.

גנואה - לאציו 0:0

לאציו, הפתעת הסיבוב הראשון, פגשה את המאכזבת הגדולה של העונה עד כה. מאמן גנואה דווידה בלארדיני רצה להשיג נקמה בקבוצה שפיטרה אותו בעונה שעברה, אבל קיבל רק נקודה שבוודאי תאכזב את שתי הקבוצות. האורחים היו טובים ומסוכנים יותר במחצית הראשונה, אך כשלו מול שערו של אדוארדו. לאחר ההפסקה המשחק התאזן, אבל שערים לא נכבשו. לאציו, שלא הפסידה בגנואה מאז מרץ 1992, שמרה על הרצף וראתה את הפער ממילאן גדל לחמש נקודות.

רומא - קטאניה 2:4

הג'אלורוסי, שפתחו נורא את העונה, התקרבו עוד קצת למוליכות עם ניצחון דרמטי על קבוצת התחתית והם חזק במירות לסקודטו. מרקו בוריילו כבש ראשון לרומא כבר בדקה החמישית, אבל קטאניה לא הרימה הידיים. בדקה ה-29 התרומם מתיאס סילבסטרה לקרן של כריסטיאן ז'אמה ונגח שוויון תוצרת ארגנטינה. עוד תשע דקות חלפו והארגנטינאים היכו שוב כשאלחנדרו גומז בישל למקסי לופז בתום מתפרצת. רומא פתחה בסערה את המחצית השנייה ובוריילו איזן עם השני שלו בדקה ה-47. המקומיים חיכו עד הדקה ה-86 ואז הרימו את האולימפיקו באוויר עם שער דרמטי של מירקו ווצ'יניץ', שהספיק להשלים צמד בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

פאלרמו - סמפדוריה 0:3
לפאלרמו: פבריציו מיקולי (37), ג'וליו מיליאצ'ו (50), מסימו מקארונה (79)

ברשיה - צ'זנה 2:1
לברשיה: אדר (50). לצ'זנה: לואיס חימנז (33), לוקה צ'קארלי (41)

לצ'ה - בארי 1:0
לבארי: סטפנו אוקקה-צ'וקה (78)

אודינזה - קייבו 0:2
לאודינזה: אלכסיס סאנצ'ז (14), אנטוניו די נטאלה (25)

בולוניה - פיורנטינה 1:1
לבולוניה: מרקו די ואיו (5). לפיורנטינה: מריו סנטנה (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully