וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ואסטון וילה נפרדו בתיקו 3:3

הבלוז פיגרו 2:1 בדקה ה-84 וכבר חזרו ל-2:3, אך ספגו שוב בתוספת הזמן וירדו למקום החמישי. ניוקאסל ניצחה 0:1 בוויגאן

אחרי שאתמול (שבת) הצליחו מנצ'סטר יונייטד, סיטי, ארסנל וטוטנהאם לעשות את העבודה ולנצח, היום (ראשון) נמשך המחזור ה-21 בפרמיירליג. ועוד איזו פתיחה זו הייתה. צ'לסי, שביום רביעי ניצחה את בולטון וחשבה שיצאה מהמשבר, סיימה ב-3:3 דרמטי במיוחד בבית מול אסטון וילה לאחר שחזרה מפיגור ל-2:3 בדקה ה-89, אך ספגה שוב בתוספת הזמן. הבלוז נותרו במקום החמישי בליגה, לראשונה העונה. במשחק שנעל את המחזור הצליחה ניוקאסל להשיג ניצחון חוץ חשוב, 0:1 על וויגאן, שקטע שני הפסדים רצופים מבחינתה.

צ'לסי - אסטון וילה 3:3

הבלוז נמצאים לאחרונה בתקופה איומה וניצחו רק פעמיים בתשעת המחזורים האחרונים. היום, כשכבר היה נדמה שצ'לסי מצליחה סוף סוף לצאת מהמשבר ולחבר ניצחון שני ברציפות, גם זה לא צלח לה. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי סיימה בתיקו 3:3 דרמטי במיוחד בבית מול אסטון וילה לאחר שלושה שערים מהדקה ה-84 ואילך.

הבלוז דווקא עלו ליתרון בדקה ה-23, לאחר שג'יימס קולינס נשען ברחבה על פלורן מאלודה. פרנק למפארד לקח את הכדור ובעט טיל פנימה בדרך ל-0:1. שער הליגה השני של הקשר האנגלי העונה וראשון מאז ה-0:6 על ווסט ברומיץ' במחזור הראשון. אך הקבוצה של ז'ראר הוייה לא התייאשה והצליחה למצוא את השוויון. בדקה ה-41 הוכשל נייג'ל ריאו קוקר ברחבה על ידי מייקל אסיין. אשלי יאנג בעט את הפנדל מצוין וקבע 1:1.

שתי דקות לאחר שהקבוצות חזרו מחדרי ההלבשה, דהיינו הדקה ה-47 הצליחה וילה להשלים את המהפך, כשסטיוארט דאונינג גבר על אשלי קול באגף והגביה לרחבה, שם חיכה אמיל הסקי שגבר בקלות על ג'פרי ברומה ונגח פנימה את ה-1:2. צ'לסי הגיעה להזדמנויות רבות, אך לא הצליחה לכבוש. שחקניו של אנצ'לוטי לא התייאשו ובדקה ה-84 מצאו את השוויון לאחר שהדיפה גדולה של בראד פרידל הגיעה לדידייה דרוגבה, שעבר את השוער ובעט חזק ומקרוב פנימה, 2:2.

הדרמה לא נגמרה כאן ובדקה ה-89 הצליחה צ'לסי לעלות ל-2:3, לאחר שעוד הדיפה של פרידל הגיעה לשחקנה, ג'ון טרי והוא בעט חזק פנימה ורץ לחגוג עם המנג'ר שלו אנצ'לוטי. נגמר? ממש לא. וילה לא הרימה ידיים ובתוספת הזמן מצאה את ה-3:3, כשמארק אלברייטון הגביה לכיוונו של קיירן קלארק, שנותר חופשי לגמרי מול צ'ך ונגח פנימה.

וויגאן - ניוקאסל 1:0

אלן פרדיו פתח טוב את הקדנציה שלו אצל המגפייס עם 1:3 על ליברפול, אלא שמאז הפסידה הקבוצה שלו שני הפסדים ברציפות. היום חזרה ניוקאסל למסלול הנכון עם ניצחון 0:1 בחוץ על וויגאן, שרק ביום רביעי סיימה בתיקו 2:2 מכובד מול ארסנל. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-19, לאחר שבעיטה של פטר לובנקרנדס פגשה את הקורה ושולה אמאובי השתלט על הכדור החוזר ודחק פנימה את ה-0:1 של ניוקאסל, שעלתה למקום העשירי.

עדכון ראשון: 17:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully