וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו חתם לשנה וחצי באינטר

אלופת אירופה הודיעה רשמית על מינויו השנוי במחלוקת של מאמן מילאן לשעבר, שיחליף את רפא בניטז שפוטר

אינטר הודיעה הערב (שישי) על מינויו של לאונרדו לתפקיד מאמן הקבוצה, ושמה סוף לשמועות בנוגע לזהות מחליפו של רפא בניטז, שפיטוריו הפכו אתמול לרשמיים. ביממה האחרונה צץ שמו של וולטר זנגה, שוער העבר של הקבוצה שפוטר מאל נאסר הסעודית, כמועמד נוסף לתפקיד, אך בסופו של דבר בחר הנשיא מאסימו מוראטי בברזילאי, למרות הביקורות הרבות במילאנו על עצם מועמדותו.

לאונרדו בן ה-41 חתם לשנה וחצי, ומסיבת העיתונאים בה יוצג חגיגית כמאמן הקבוצה תיערך אחרי חג המולד. הנראזורי מדורגים כעת במקום השביעי בלבד בסריה A עם 13 נקודות פחות ממילאן המוליכה, אך עם שני משחקים חסרים בעקבות מסע הקבוצה לאבו דאבי לטורניר גביע העולם לקבוצות.

הרזומה הקצר של לאונרדו, שחקן מילאן ונבחרת ברזיל בעבר, כמאמן ראשי מורכב משנה אחת כמאמן מילאן בעונה שעברה, אותה סיימו הרוסונרי במקום השלישי אך סבלו מחוסר יציבות לכל אורך העונה, במהלכה ספגו כמה תבוסות משפילות, כולל 4:0 בדרבי מול אינטר והפסד כפול 7:2 למנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות.

בהודעה הרשמית באתר הקבוצה נכתב הערב: "אנחנו מאחלים ללאונרדו הצלחה רבה, ובטוחים שהקלאסה שלו, הניסיון שלו והמנטליות הווינרית שלו יביאו למועדון ולאוהדים את התוצאות שכולם מצפים להן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully