וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: נאפולי הצילה את כבוד האיטלקיות

קבאני (90) סידר לנאפולי 0:1 על סטיאווה והפך אותה לנציגה היחידה של ארץ המגף בשלב הבא. סביליה הדיחה את דורטמונד

שלב הבתים בליגה האירופית ננעל עם הכרעות בבתים הבודדים שעדיין נותרו פתוחים. בבית ד', הצטרפה פאוק סלוניקי לוויאריאל אחרי שגברה 0:1 על דינמו זאגרב. הדרמה הגדולה הגיעה מבית י"א, שם גברה נאפולי 0:1 על סטיאווה בוקרשט ועלתה על חשבונה לשלב הבא. בבית י' סיימו סביליה ודורטמונד ב-2:2, ששלח את מוליכת הבונדסליגה הביתה. ביום חמישי יתקיימו משחקי ההכרעה בבתים א'-ג' ו-ז'-ט'.

הקבוצות שעלו לשלב הבא לאחר משחקי רביעי: ויאריאל, פאוק סלוניקי, דינמו קייב, באטה בוריסוב, צסק"א מוסקבה, ספרטה פראג, ליברפול, נאפולי, פאריס סן ז'רמן, סביליה, פורטו, בשיקטאש.

בית ד'

דינמו זאגרב - פאוק סלוניקי 1:0

היוונים היו זקוקים לנקודה בזאגרב כדי להעפיל לשלב הבא, אבל דימיטריוס סלפינגידיס לא לקח סיכון. חלוץ נבחרת יוון כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-59 וקבע חגיגה כפולה - גם עלייה היסטורית לשלב הנוקאאוט וגם השער ה-100 של פאוק במסגרת האירופית. הקרואטים מסיימים את דרכם במפעל.

קלאב ברוז' - ויאריאל 2:1

הניצחון הבטיח לוויאריאל את המקום הראשון בבית ואולי הגרלה נוחה יותר לשלב הבא. שלושת השערים במשחק נכבשו תוך שש דקות. רוסטאן קומאהה העלה את המארחים ליתרון (28), אך גו'זפה רוסי הפך בצמד מהיר (30 ו-34 בפנדל).

בית ה'

אלקמאר - באטה בוריסוב 0:3

ההולנדים סיימו את העונה האירופית שלהם בסטייל עם ניצחון ביתי. קולביין סיגטורסון, האיסלנדי בן ה-20, כבש את הראשון כבר בדקה השישית והכפיל בדקה ה-84, דקות אחרי ששער של באטה נפסל בטענת נבדל שגויה. אדם מאהר חתם בדקה ה-86. הבלארוסים ממשיכים בכל זאת לשלב הבא, אך עושים זאת מהמקום השני.

דינמו קייב - שריף טיראספול 0:0

נקודה ביתית הספיקה לאוקראינים להבטיח את ראשות הבית, בעוד האלופה המולדבית סיימה במקום האחרון.

בית ו'

ספרטה פראג - צסק"א מוסקבה 1:1

שתי הקבוצות שהבטיחו את עלייתם לשלב הבא חילקו את הנקודות בפראג. צסק"א איבדה את המאזן המושלם בבית, אבל סיימה כמובן במקום הראשון. אלן דזגוייב העלה את הרוסים ליתרון בדקה ה-15, אך וצ'לב קאדלץ בן ה-18, ילד הפלא של הכדורגל הצ'כי, איזן בדקה ה-44 במה שהיה השער השלישי בסך הכל שספגה צסק"א בשלב הבתים.

לוזאן - פאלרמו 1:0

הקבוצה של דליו רוסי סיימה את העונה האירופית עם ניצחון שלא ישפר את ההרגשה. רוסי העלה הרכב מחליפים למשחק בלוזאן ובדקה ה-85 נגח הבלם הארגנטינאי אזקיאל מוניוז את השער היחיד במשחק. לוזאן סיימה את שלב הבתים עם נקודה אחת וללא ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בית י'

סביליה - דורטמונד 2:2

לליגה האירופית חוקים משלה. דורטמונד, הקבוצה החמה באירופה שדורסת את הבונדסליגה, הודחה מהליגה האירופית אחרי תיקו עם סביליה, שהגיעה להתמודדות אחרי ארבעה הפסדים רצופים בספרד. האנדלוסים היו זקוקים לנקודה והשיגו אותה בתום מותחן. שינג'י קגאווה העלה את דורטמונד ליתרון אחרי ארבע דקות. סביליה תקפה, לחצה וקבעה מהפך מהיר ומוצדק. בדקה ה-31 דחק רומאריק מקרוב את השוויון וכעבור ארבע דקות נגח פרדי קאנוטה פנימה אחרי הגבהה אחרי בישול של דייגו פרוטי. בדקה ה-49 איזן נבן סובוטיץ' בנגיחה משלו, אך הנקודה לא הספיקה לדורטמונד, שתוכל להתרכז בדהירה שלה לאליפות גרמניה.

קרפטי לבוב - פ.ס.ז' 1:1

האוקראינים מסיימים את שלב הבתים עם נקודה ראשונה, שמגיעה לאחר חמישה הפסדים. פגי לוינדולה העלה את הצרפתים ליתרון בדקה ה-39, אך ארטם פדצקי איזן לפני ההפסקה. הנקודה לא מנעה מסן ז'רמן לסיים במקום הראשון בבית.

בית י"א

נאפולי - סטיאווה בוקרשט 0:1

כדורגל יכול להיות אכזרי לפעמים. במשך 90 דקות הצליחה סטיאווה בוקרשט לעמוד בפרץ ההתקפות הבלתי פוסק של נאפולי, עד שהגיע אדינסון קבאני. האורוגוואי המצוין דחק מקרוב פנימה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ושלח את נאפולי לשלב הבא על חשבון הרומנים. עוד קודם לכן, פגש קבאני את הקורה, מאג'ו החמיץ ממצב נוח ובסטיאווה כבר הריחו את העלייה. בעקבות הניצחון, הפכה נאפולי לנציגה היחידה של ארץ המגף בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית.

ליברפול - אוטרכט 0:0

ליברפול הבטיחה את עלייתה לשלב הבא במחזור האחרון, מה שאיפשר לרוי הודג'סון להעלות הרכב צעיר מחוזק בג'ו קול. המחליפים לא הצליחו להשיג שלוש נקודות במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד. ליברפול מסיימת במקום הראשון בבית.

בית י"ב

פורטו - צסק"א סופיה 1:3

גם במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד, פורטו המשיכה במסע המרשים שלה וסיימה את שלב הבתים ללא הפסד (חמישה ניצחונות ותיקו). ניקולאס אוטמנדי הארגנטינאי העלה את פורטו ליתרון בדקה ה-22, ספאס דלב איזן לבולגרים בדקה ה-48, אך ההתגובה המהירה הייתה שייכת לרובן מיקאל שהפך את הקערה כעבור שבע דקות וג'יימס רודריגז כבש את השלישי בדקה ה-90. פורטו, מחזיקת גביע אופ"א בשנת 2002/3, מאיימת ללכת רחוק העונה במפעל.

בשיקטאש - ראפיד וינה 0:2

גם הטורקים, שהבטיחו את מקומם בין 32 האחרונות, סיימו את שלב הבתים בסטייל עם ניצחון, שלא הספיק להם כדי לתפוס את המקום הראשון. ריקרדו קווארסמה (32) ופביאן ארנסט (45) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully