וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ווסטהאם

יאיא טורה כבש והצטיין בניצחון החוץ של מנצ'סטר סיטי 1:3 על ווסטהאם. השידוך בין אברהם גרנט לפטישים עלול להגיע לקיצו

איזה מחזור לוהט מצפה לנו באנגליה בסוף השבוע הקרוב. צ'לסי המגמגמת תפגוש ביום ראשון את טוטנהאם בוויט הארט ליין לדרבי, בעוד מנצ'סטר יונייטד וארסנל תיפגשנה לקרב צמרת מרתק באולד טראפורד יממה לאחר מכן. אבל לפני שזה קורה, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-17 בפרמיירליג עם כמה משחקים מסקרנים בפני עצמם.

אברהם גרנט ו-ווסטהאם פגשו את מנצ'סטר סיטי, נטולת קרלוס טבז המושעה, והמשחק שסיים את תקופת האולטימטום שהוצבה לישראלי הסתיימה בהפסד 3:1 של הפטישים לקבוצה שעלתה למקום השני. במשחק מסקרן נוסף ניצחה ניוקאסל את ליברפול 1:3.

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 3:1

שש נקודות בשלושה משחקים מול וויגאן, סנדרלנד ומנצ'סטר סיטי - זה הייתה האולטימטום שהציבה הנהלת ווסטהאם לאברהם גרנט. מועד האולטימטום פג הערב כשווסטהאם הפסידה לסיטי ונותרה רק עם שלוש נקודות במשחקים אלה, ומצבו של המאמן הישראלי הורע. הסיטיזנס, לא ביכולת גדולה אבל עם משחק מצוין ושער גדול של יאיא טורה בדקה ה-30, הייתה עדיפה והשיגה שלוש נקודות שהעלו אותה זמנית למקום השני.

הקשר מחוף השנהב היה אחראי גם לשער השני שנרשם לחובת השוער רוברט גרין, כשאת המסמר השלישי נעץ המחליף אדם ג'ונסון. עבור הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני מדובר בניצחון ראשון באפטון פארק מאז 2007, בעוד לווסטהאם האומללה שנותרה במקום האחרון נקטע רצף של שלושה משחקי בית ללא הפסד. טל בן חיים רשם 90 דקות כמגן שמאלי בהרכב הפטישים, שצימקו משער של של ג'יימס טומקינס ויצטרכו להביא נקודות ממשחקי החוץ מול בלקבורן ופולהאם.

כבר בדקה הרביעית הגיעה מנצ'סטר סיטי למצב מצוין, כשז'ו העביר כדור רוחב ומריו באלוטלי החמיץ מארבעה מטרים. מן העבר השני ניסה סקוט פארקר את מזלו עם בעיטה מ-35 מטרים שחמקה החוצה בדקה ה-10. בדקה ה-22 היה זה ג'וניור סטניסלס שלהטט באגף שמאל ובעט כדור חד שג'ו הארט קלט. חמש דקות לאחר מכן מבצע נפלא של יאיא טורה הסתיים בבעיטה לידיו של רוברט גרין. בדקה ה-30 הקשר מחוף השנהב כבר כבש. גארת בארי מצא אותו בקצה הרחבה וטורה ירה בשמאל טיל למשקוף ופנימה. 0:1 למנצ'סטר סיטי. בדקת הסיום של המחצית הזכיר פרדריק פיקיון שהוא על המגרש, כשנגח מעל השער.

גרנט לא ביצע שינויים לאחר ההפסקה, כשבן חיים קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-47. יאיא טורה, מנגד, המשיך לעשות ככל העולה על רוחו ובדקה ה-53 ירה עוד כדור מסוכן שנקלט בידי גרין. ארבע דקות לאחר מכן מצא הקשר שהגיע מברצלונה את באלוטלי, שנבלם ברגע האחרון על ידי ג'יימס טומקינס. בדקה ה-68 הייתה זכאית ווסטהאם לפנדל, כשכדור קרן פגע בידו של יאיא טורה, אבל השופט לא שרק. בדקה ה-73 טורה הנפלא הכפיל את היתרון, כשקיבל כדור מנייג'ל דה יונג בצד שמאל ובעט חזק כדור שפגע בקורה וניתז פנימה מגופו של גרין. 0:2 למנצ'סטר סיטי. בדקה ה-81 ההשפלה גדלה, כשדויד סילבה הכניס כדור עומק נפלא למחליף אדם ג'ונסון, שעזב את גרין וכבש בקלות. 0:3. ווסטהאם רק צימקה בדקה ה-89 עם נגיחה של הבלם טומקינס אחרי כדור קרן.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, ז'וליאן פובר, ג'יימס טומקינס, מתיו אפסון, טל בן חיים, סקוט פארקר, ג'ונתן ספקטור, ויקטור אובינה, פאבלו באררה (קרלטון קול, 71), פרדריק פיקיון (זבון היינס, 80), ג'וניור סטניסלס (קירון דייר, 65).

הרכב מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, ג'רום בואטנג, קולו טורה, וינסנט קומפני, פאבלו זבאלטה, גארת בארי, נייגל דה יונג, יאיא טורה, דויד סילבה (ג'יימס מילנר, 86), ז'ו, מריו באלוטלי (אדם ג'ונסון, 61).

ניוקאסל - ליברפול 1:3

ניוקאסל עברה שבוע סוער, מהסוג שגם בליברפול מכירים היטב העונה, אבל השיגה תוצאה נהדרת במשחקו הראשון של אלן פארדיו על הקווים. אנדי קארול הגיע ראשון לכדור חופשי, הוריד מצוין בראש וקווין נולאן, ספק מעמדת נבדל, כבש מקרוב בדקה ה-17. דירק קאוט היה אחראי לשוויון ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, אבל ג'ואי בארטון כבש עבור הקבוצה הביתית בדקה ה-80 וקארול חתםפ עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה בתוספת הזמן. פארדיו לא יכול היה לחלום על פתיחה טובה יותר.


משחקים נוספים:

אסטון וילה - ווסט ברומיץ' 1:2
לאסטון וילה: סטיוארט דאונינג (25), אמיל הסקי (80). לווסט ברומיץ': פול שארנר (90)

סטוק - בלקפול 1:0
לבלקפול: די.ג'יי קמפבל (48)

אברטון - וויגאן 0:0

פולהאם - סנדרלנד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully