וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "זה היה משחק ספקטקולרי"

מאמן ברצלונה נהנה מהתצוגה של שחקניו בקלאסיקו. פויול: "משחק חלומי", אלבס: "הקבוצה הזו מסוגלת להכל". מוריניו: "בארסה היא כבר מוצר מוגמר, ריאל בתחילת דרכה"

ביום שאחרי הקלאסיקו החד צדדי, בברצלונה ממשיכים להתמוגג מהניצחון הגדול 0:5 על ריאל מדריד. אלו הם אמנם שלוש נקודות בלבד, אבל אין ספק שיוקרתיות מאוד. שחקני ברצלונה לא יכלו לתת למועדון ולאוהדיו מתנה גדולה יותר ליום הולדת 111 שחגג המועדון אמש מאשר ניצחון גדול על היריבה האלמותית ממדריד.

הכותרת הראשית בעיתון 'אס' המדרידאי הייתה: "מוריניו קיבל סטירה". אגב, בעיתון ציינו כי במהלך המשחק התקיימה שיחה טעונה בין המאמן לקשר הקבוצה מאמדו דיארה. גם העיתון 'מארקה', שמזוהה מאוד עם ריאל ורואה אור גם הוא בבית ספרד, לא יכול היה להתעלם נוכח התבוסה 5:0, וכתב בכותרתו: "הקבוצה הזו היא מכונה" (כשהוא מתכוון לבארסה כמובן).

לפני כשבוע לערך נערך ראיון עם אחד מאחד מאדריכלי הניצחון אמש, צ'אבי שהשווה הרגשה של ניצחון על ריאל לתחושת אורגזמה, מה שהביא את העיתונים הקטלאנים ללכת חזק עם עניין האורגזמה. ב'ספורט' הקטלאני הכותרת הייתה: "אורגזמה לקול'ס בקאמפ נואו", בעוד הכותרת הראשית ב'אל מונדו דפורטיבו' הייתה "יצירת אמנות בקאמפ נואו", וכותרת המשנה: "קבוצה של אורגזמה". בספורט 24 עקצו את מוריניו, המכונה 'מיוחד' ונכתב באנגלית: Special One, לפיכך הכותרת הייתה: Speciel One, 2, 3, 4, 5!

שדרות הראמבלס התמלאו בחוגגים קטלאנים שיצאו לרחובות וחגגו עד השעות הקטנות של הלילה, בכל זאת ניצחון כזה בקאלסיקו לא רואים כל יום. החגיגות שכללו אלפי אנשים דמו לאלו שהיו כמו אחרי הזכיות בליגת האלופות.

לאונל מסי חוגג עם שחקני ברצלונה ניצחון על ריאל מדריד. רויטרס
אורגזמה. שחקני ברצלונה/רויטרס

גווארדיולה: "מסי הוא הכי טוב בעולם, אין ספק"

המאמן פפ גווארדיולה לא יצא מכליו אבל חלק מחמאות לעצמו, לשחקניו ולקודמים לו. "זה לא נכון לומר שברצלונה קבוצה הרבה יותר טובה מריאל מדריד. יוהאן קרויף וקרלוס רשאק היו אלו שהתחילו עם כל הבנניה הזו", אמר פפ, שנזכר בערגה בימיו כשחקן במסגרת קבוצת הדרים טים שבנה המאמן ההולנדי האגדי במועדון בתחילת שנות ה-90' וגם הביסה את ריאל מדריד 0:5 בעונת 1993/4 וזכתה באותה עונה באליפות רביעית ברציפות.

"כעת קל לאנשים להגיד את זה: שבארסה טובה יותר, אבל זה לא נכון. ריאל מדריד היא קבוצה קשוחה, מה שקרה הוא שעשינו משחק יוצא מן הכלל, ספקטקולרי". המאמן אף השווה את הניצחון אמש ל-2:6 בסנטיאגו ברנבאו בסיום עונת 2008/9. "יש דמיון בין שני המשחקים", הוסיף. "אבל המשחק ההוא הביא אותו לזכייה באליפות, וזה לא".

למרות שמסי כבש במשחק ובישל רק שניים, גווארדיולה עדיין חושב שהוא יודע מיהו השחקן הכי טוב בעולם. "אין בכלל ספק בעניין הזה". על דני אלבס, שלא סגר עדיין את הארכת חוזהו במועדון, אמר גווארדיולה: "אני מקווה שהעניין הזה כבר ייגמר והוא ישאר איתנו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

אלבס: "אפשר עוד להשתפר"

גם שחקני בארסה חגגו את הניצחון. לפני המשחק הם טענו שאלו הן רק שלוש נקודות, כשגם אחריו, למרות שיצאו מגדרם לאור הופעתם, שבו על אותה מנטרה. "הקבוצה הזו מסוגל להכל", אמר דני אלבס. "אנחנו תמיד יכולים להשתפר ולהגיע לרמה גבוהה יותר". על המשך דרכו במועדון הוסיף: "יש לי עוד שנה וחצי לחוזה, וכרגע אני נהנה פה מאוד. כולי תקווה שאני אאריך את החוזה ואשאר פה עוד".

המהנדס של ברצלונה אנדרס אינייסטה אמר: "הקבוצה שוב הוכיחה את האיכות שלה. אבל הניצחון הזה הוא רק צעד בדרך לזכייה באליפות. הגיע לנו לנצח לאור כל מה שעשינו במשחק, ולא רק בגלל השערים שהבקענו".

"זה היה משחק חלומי מבחינתנו", אמר קפטן ברצלונה בסיום קרלס פויול. "הכל עבד בצורה מושלמת עבורנו. רצינו לשחק כמו שאנחנו יודעים כדי להראות למה אנחנו מסוגלים ועמדנו בכך. הוכחנו שאנחנו טובים יותר, אבל אלו הן רק שלוש נקודות ויש עוד הרבה משחקים עד לסופה של הליגה".

מוריניו: "זו הייתה תבוסה, אבל לא השפלה"

בריאל מדריד מבכים כמובן את ההפסד, אבל מאמינים שיצאו ממנו כבר במחזור הבא בליגה. ז'וזה מוריניו נחל את ההפסד הגדול בקריירה שלו, אבל הוא יודע למה: "ברצלונה היא כבר מוצר מוגמר, לריאל מדריד יש עוד דרך ארוכה לצעוד בה כדי להגיע לרמת גימור גבוהה". מוריניו ידע כי שני השערים הראשונים שספגה הקבוצה כבר בפתיחה (דקות 10 ו-18) היוו מבחינה מכה מוראלית קשה: "ספגנו שני שערים על גבול הגיחוך".

על המשחק אמר המיוחד: "צד אחד שיחק את הכדורגל ברמה הכי גבוהה, בעוד השני שיחק רע מאוד. זו הייתה תבוסה, אבל לא השפלה. בשנה שעברה הגעתי עם אינטר לקאמפ נואו, ובפעם הראשונה הפסדנו שם (במסגרת שלב הבתים 2:0), ואחר כך הגענו שוב והצלחנו משם להעפיל לגמר ליגת האלופות".

מעבר למוריניו, למנהל המקצועי של המועדון חורחה ולדאנו ולנציג השחקנים, צ'אבי אלונסו שהתראיין, אף שחקן אחר מריאל לא דיבר לאחר ההפסד. המגן/בלם סרחיו ראמוס, שספג כרטיס אדום בשלהי המשחק, והבלם ריקרדו קרבאליו, שהוהזר בכרטיס צהוב, ייעדרו מהמשחק הבא של ריאל, שיהיה קשה גם הוא, מול ולנסיה בסנטיאגו ברנבאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully