וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "הם לא הצליחו להתמודד איתנו"

חלוץ ברצלונה חגג את הניצחון הענק על ריאל מדריד: "לא יכולים לבקש יותר". מוריניו: "הפסד שקל לקבל כי לא הגיע לנו לנצח"

אוהדי כדורגל בכל העולם חיכו הערב (שני) כדי לצפות בהגצה הטובה בעולם, בקלאסיקו של ספרד, אבל נדמה כי איש לא סיפר להם כי ההצגה הזו תהיה של קבוצה אחת בלבד: ברצלונה. שחקניו של פפ גווארדיולה פשוט רקדו על הדשא, השפילו את היריבה השנואה שלהם, והוכיחו מעל לכל שיש קבוצה אחת כרגע ששולטת בספרד, והיא איננה ממדריד. אין ספק שהבלאנקוס איכזבו הערב, אבל כל הקרדיט חייב להגיע לברצלונה, שפשוט לא הורידה את הרגל מהגז לכל אורך המשחק, וגם לאחר שהוליכה בשלושה וארבעה שערים, המשיכה לתקוף בשביל להפוך את הניצחון להשפלה.

מנג'ר ברצלונה חגג על המגרש עם שחקניו בסיום המשחק, אבל במסיבת העיתונאים נראה היה שהוא נרגע מעט: "זה היה משחק בין שתי הקבוצות הטובות בעולם, אבל האם זה אומר שאנחנו הקבוצה הטובה בעולם? לא. אנחנו רק מנסים לשחק טוב, שומרים על צניעות ונותנים לזמן לעשות את שלו. קל מאוד להגיד שאנחנו יותר טובים מריאל, אבל זה לא נכון, אנחנו עושים דברים בצורה שונה והיום זה עבד".

אחד מכוכבי המשחק היה ללא ספק דויד וייה, שכבש צמד מול היריבה השנואה. "זה היה ניצחון חשוב וגדול עבורנו. לא חשבנו על דבר מלבד ניצחון, והשגנו אותו. רצינו לכבוש מהר ולתפוס פיקוד על המשחק. אנחנו לא יכולים לבקש יותר מההופעה שהצגנו פה". על העליונות הבלתי מעורערת של קבוצתו על ריאל אמר וייה: "שיחקנו טוב בהרבה מהם, גם מבחינת הסגנון. ריאל לא מצאו את הקצב שלהם, ולא הצליחו להתמודד איתנו. התעלנו עליהם במרכז המגרש". על המשך העונה אמר החלוץ: "אנחנו מוליכים ב-2 נקודות בראש הטבלה, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד. זה רק נובמבר. יש לנו יתרון אבל אנחנו חייבים להמשיך לנצח".

אם היה דבר אחד לא יפה במשחק, היה זה הכרטיס האדום שספג סרחיו ראמוס לאחר שהכשיל בצורה מכוערת ומסוכנת את לאונל מסי. קרלס פויול יצא להגנתו של ראמוס לאחר המשחק ואמר: "אלו דברים שקורים. הלכתי להגן על חברי לקבוצה, כי חשבתי שזו היתה כניסה קשה. אבל מה שקורה על המגרש נשאר במגרש. יש לי יחסים טובים מאוד עם סרחיו ראמוס, וכבר שכחתי מכל העניין. יש לי דברים חשובים מזה לחשוב עליהם". על המשחק עצמו אמר פויול: "מעולם לא ציפיתי לניצחון כזה, ואנחנו מאושרים. היה לנו הרבה בטיחון ביכולות שלנו, הקבוצה תיפקדה נהדר, ועכשיו אנחנו צריכים להמשיך בצורה הזו. יש לנו קבוצה גדולה עם שחקנים גדולים".

קרלס פויול, ברצלונה, סופג מהלומה משחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. GettyImages
ניפרד כידידים. ראמוס ופויול/GettyImages

"ההפסד הגדול בקריירה שלי"

בריאל כצפוי היו המומים בסיום. מנג'ר הקבוצה, ז'וז'ה מוריניו היה נראה סחוט לחלוטין לאחר התבוסה, וניסה לשדר עניינים כרגיל: "זה ההפסד הכי גדול בקריירה שלי", אמר הפורטוגלי, אבל סייג: "בחיים לא הפסדתי 0:5, אבל זה הפסד שנורא קל לי לקבל. זה הפסד במשחק שלא היה לנו סיכוי לנצח, והוא לא משאיר טעם רע בפה. קל לקבל אותו כי פשוט לא הגיע לנו לנצח". על כריסטיאנו רונאלדו, שאיכזב מאוד בהופעתו הערב, אמר המנג'ר: "ציפיתי ממנו ליותר. אין ספק שכולם מאוכזבים, ואני יודע שכולם יגידו שיצאנו למגרש בגישה כזאת, אבל זה לא נכון".

צ'אבי אלונסו ניסה לעכל את התבוסה שלו ושל חבריו: "ממש לא ציפינו למשחק כזה, אבל יש עוד הרבה משחקים בליגה. מה שעשה את ההבדל עבורם היה שהם כבשו מהר, ואז מיד כבשו את השער השני. זה היה קשה מאוד עבורנו לחזור. אנחנו לא צריכים להאשים אחד את השני כרגע. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שעשינו".

המנהל המקצועי של ריאל, חורחה ולדאנו אמר לאחר התבוסה הקשה: "ברצלונה היתה נהדרת הערב, והכו כבר בפתיחה. השער המהיר הקשה עלינו לחזור. אבל הפסדנו רק 3 נקודות, ואני מקווה שנתאושש מכך. יש לנו שחקנים נהדרים ומאמן נהדר, לכן זו לא מכה קשה. מה שכן, לא ציפינו לכזה הבדל בין שתי הקבוצות, ואנחנו מאוכזבים מאוד, אבל זה לא אומר שזה ההבדלים בין שני המועדונים. יש לנו שחקנים צעירים מאוד וזה שיעור שהם יהיו חייבים ללמוד ממנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לאונל מסי חוגג עם שחקני ברצלונה ניצחון על ריאל מדריד. רויטרס
תודה רבה על ההצגה, נתראה בקלאסיקו הבא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully