וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "ההגרלה הזאת מעציבה אותי"

מנג'ר ליברפול לא ממש צהל לשמע יריבתו בגביע, קארגר ייעדר כשישה שבועות. אנצ'לוטי מאוכזב מארבעת המשחקים האחרונים

אם מישהו עוד היה צריך סימנים נוספים למשבר בו שרויה צ'לסי, הרי שהוא הגיע היום (ראשון), כשהקבוצה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ב-1:1 עם ניוקאסל. שחקניו של אנצ'לוטי שלטו בשדה אבל לא הצליחו למצוא את השער שיכריע את המשחק, ולראשונה העונה הם כבר לא מוליכים את הטבלה. האוהדים שכבר פינטזו על אליפות מוקדמת עתה יודעים שאם היכולת לא תשתפר במהרה, הם עלולים בקרוב מאוד לראות את הגב של מנצ'סטר יונייטד, שלעומתה נראית בכושר נהדר.

"אנחנו לא מרוצים", אמר מנג'ר צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי בסיום המשחק. "אני שמח על הצורה בה שיחקנו. ספגנו שער קל, אבל הגבנו טוב, ושלטנו לחלוטין במשחק, אבל בשביל לנצח זה לא מספיק. צריך להפוך את המצבים לשערים". על ההמשך אמר האיטלקי: "אנחנו צריכים להמשיך, להישאר ממוקדים ולנסות לנצח. לפעמים אנחנו חסרי מזל, ולפעמים אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר מול השער. אני מאוכזב מארבעת המשחקים האחרונים שלנו. להבקיע רק שער אחד זה פשוט לא מספיק".

מנג'ר צ'לסי רמז בסיום המשחק כי התקופה הרעה של הקבוצה נובעת מחסרונם של ג'ון טרי ופרנק לאמפרד, ובקרוב יצטרף אליהם גם אלכס, שנפצע במשחק היום. "הם בהחלט שחקנים חשובים, לא רק מבחינה טכנית, אלא גם מבחינת האישיות שלהם. טרי ולאמפרד יתאמנו עם הקבוצה בשבוע הבא, ואני מקווה שהם יוכלו לשחק מול אברטון. עכשיו אנחנו צריכים להתכונן לניתוח של אלכס, שיטוס בשביל זה לברזיל".

ואם כבר צ'לסי, היא תפגוש את איפסוויץ' במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, כפי שנקבע הערב בהגרלה. קבוצתו של אנצ'לוטי יכולה להרגיש ברת מזל, במיוחד מאחר וההגרלה זימנה משחק סופר מרתק כבר בשלב מוקדם זה, כשמנצ'סטר יונייטד תפגוש את ליברפול של רוי הודג'סון, באולד טראפורד. מפגש פיקנטי נוסף שייערך בסיבוב השלישי יהיה בין סוון גוראן אריקסון, שיגיע עם לסטר סיטי למפגש עם האקסית, מנצ'סטר סיטי, ויחפש נקמה. ארסנל של ונגר תארח את לידס, שרשמה את ההפתעה של הסיבוב השלישי בעונה שעברה, כשגברה על מנצ'סטר יונייטד.

הודג'סון: "אין לנו מזל כרגע עם הבלמים"

אם לא די בהפסד של ליברפול לטוטנהאם, הרי שהאדומים התבשרו גם בהגרלת הגביע האנגלי בסיבוב השלישי הקשה שנחתה עליהם. "זה יהיה משחק כדורגל נהדר", אמר המנג'ר רוי הודג'סון, "אבל חבל מאוד ששתי קבוצות פרמיירליג מהזן הטוב ביותר נפגשות כבר בסיבוב השלישי. זה מעציב אותי. אין ספק ששוב נמצא את עצמנו משודרים בטלוויזיה, כל שבוע אנחנו משודרים בטלוויזיה, אז אני לא אשכח לסדר את האיפור שלי לפני כן".

מעבר לכך בקבוצה מהמרסיסייד הצרו מאוד על העובדה שהבלם הוותיק והמוערך ג'יימי קארגר ייער לתקופה של כשישה שבועות, זאת בעקבות העובדה שהוא פרק את הכתף במשחק ההפסד בוויט הארט ליין 2:1 לטוטנהאם, ובכך יצטרף הבלם להיעדרות של סטיבן ג'רארד. "אני לא יודע במדויק כמה זמן קראגר ייעדר, אבל זו פציעה קשה", אמר הודג'סון המוטרד. "כמובן שאנחנו נחמיץ את כישורי המנהיגות שלו, גם דניאל אגר פצוע, לצערי אין לנו מזל כרגע עם הבלמים".

הספרס צהלו כמובן מהניצחון הדרמטי בתוספת הזמן לאחר שער של ארון לנון, אלא שהמנג'ר הארי רדנאפ נדרש להחמצת הפנדל, הרביעי העונה של הקבוצה, הפעם על ידי ג'רמיין דפו. "אני שמח שהוא בעט את הפנדל", אמר רדנאפ.

עדכון ראשון 21:34 28/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully