וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: חמישייה לברבאטוב ב-1:7 של יונייטד על בלקבורן

הבולגרי השווה את שיא הכיבושים של הליגה, בעוד ווסטהאם וגרנט חגגו ניצחון 1:3 על וויגאן. ארסנל ניצחה את אסטון וילה

אין פתיחה טובה יותר לפתיחת המחזור ה-15 בפרמיירליג מאשר זו שהציגה הערב (שבת) מנצ'סטר יונייטד, וליתר דיוק, דימיטאר ברבאטוב. החלוץ הבולגרי כבש לא פחות מחמישה שערים ב-1:7 של השדים האדומים על בלקבורן האומללה, והשווה את שיא הכיבושים של הליגה, בעוד קבוצתו ניצלה זאת כדי לטפס באופן זמני אל ראש הטבלה. ערב מוצלח נוסף היה לאברהם גרנט ו-ווסטהאם, שסוף סוף השיגו ניצחון עם 1:3 על וויגאן, וזכו לקצת אוויר בתחתית. ארסנל ניצחה בחוץ 2:4 את אסטון וילה במשחק המוקדם ונצמדה לקבוצתו של פרגוסון, בעוד מנצ'סטר סיטי המשיכה לסבול מחוסר יציבות, וסיימה בתיקו 1:1 בחוץ מול סטוק. אברטון נראתה נורא והובסה 4:1 על ידי ווסט ברומיץ', בעוד וולבס השיגה ניצחון דרמטי 2:3 על סנדרלנד והותירה את ווסטהאם בתחתית. דקל קינן לא נכלל בסגל בלקפול שסיימה ב-2:2 עם בולטון.

אסטון וילה - ארסנל 4:2

קבוצה משונה יש לארסן ונגר. מצד אחד, מנצחת ארבעה משחקי חוץ ברציפות בליגה, לעומת שני הפסדים ביתיים רצופים. מצד שני, בליגת האלופות ארסנל דרסה את שחטאר דונייצק ובראגה בתוצאה מצטברת של 1:11 בשני משחקים והפסידה לשתיהן בחוץ. מוזר, אבל היום התותחנים המשיכו במסורת הזו עם 2:4 בוילה פארק על אסטון וילה (שפתחה עם כוכב העבר של ארסנל רובר פירס, שלא בלט).

ארסנל הייתה עדיפה על אסטון וילה ממש מהדקות הראשונות, ומצאה את השער רק בדקה ה-39. כדור ארוך מלוקאש פביאנסקי עבר בין ג'יימס קולינס ולוק יאנג, שהתבלבלו ביניהם. ארשבין השתלט על הכדור באגף שמאל, חתך למרכז ובעט חזק לפינה הרחוקה בדרך ל-0:1. דקה אחת חלפה ומסירה של הקשר הרוסי מצאה את סמיר נאסרי בתוך הרחבה, הצרפתי עבר את בראד פרידל אך מול שער ריק בעט רק לרשת החיצונית. בדקה ה-45 מצאו התותחנים את השני כשקרן של ארשבין הגיעה ישר לרגלו של נאסרי, שבעט חזק מהאוויר כדור שפגע באחד משחקני ההגנה ושינה כיוון בדרך פנימה, 0:2 לארסנל.

הקבוצה של ארסן ונגר, ממש כמו בשבוע שעבר מול טוטנהאם, הלכה אחורה והזמינה ספיגה. בדקה ה-52 היא גם שילמה על כך, כשהגבהה של בארי בנאן הורחקה על ידי סבסטיאן סקילאצ'י עד קיירן קולינס, שעצר את הכדור ובעט טיל לחיבורים של פביאנסקי חסר האונים. התותחנים ודאי התחילו להיזכר בגארת בייל ורפאל ואן דר וארט באותם רגעים, אך למזלה תומאס רוזיצקי ומרואן שמאק לא שקעו במרה שחורה ומסירת עומק של הצ'כי מצאה את המרוקני שהקדים את פרידל ודחק פנימה את ה-1:3 בדקה ה-56. ארסנל שוב שקעה לשאננות וספגה את השני בדקה ה-70, לאחר קרן של יאנג שהגיעה לראשו של ריצ'רד דאן, שנגח לכיוונו של קלארק, שמקרוב נגח למשקוף ופנימה, 2:3. בתוספת הזמן בעט נאסרי כדור שנעצר על ידי הגנת וילה, אך הגיע לשמאק שעם הרבה רגש העביר לג'ק ווילשייר שמול שער ריק נגח פנימה וקבע 2:4.

מנצ'סטר יונייטד - בלקבורן 1:7

השדים האדומים לא חיכו זמן רב כדי לתפוס פיקוד על המשחק, כשכבר בדקה השלישית כדור טוב של נאני מצא את רוני ששלח את ברבאוטב כדי לכבוש את הראשון. וכשאתה מבקיע שער כבר בדקה השלישית, די ברור מה יקרה בהמשך. המארחים שלטו ללא עוררין מכאן והלאה, ובדקה ה-22 הכפילו את היתרון כששוב רוני מצא את עצמו בתפקיד המבשל, כשהפעם סידר לג'י סונג פארק. לא חלפו 5 דקות וזה כבר 0:3, כשברבאטוב כובש את השני שלו, הפעם מטעות בהגנת בלקבורן, ורובינסון ראה את הכדור השלישי ברשת, כשלא חלפה אפילו חצי שעת משחק.

יונייטד עשתה טובה ולא הבקיעה עד למחצית, אבל הקצב המטורף נמשך שתי דקות אל תוך המחצית השניה, כשברבאטוב כובש את השלישי שלו, אבל הגיבור האמיתי היה נאני, שסיים מהלך קבוצתי נהדר של קבוצתו עם פירוק מוחלטת של הגנת האורחים, ולבסוף סידר כדור נוח לבולגרי. היתרון האדיר לא הפסיק עבור שחקניו של פרוגוסון שהמשיכו ללחוץ את האורחים במטרה לכבוש שערים נוספים, ובדקה ה-61 רשם ברבאטוב את הרביעי שלו במשחק, אחרי שבעיטה של פארק נהדפה לכיוונו.

בלקבורן ויתרה לחלוטין על האפשרות של לכבוש שער מצמק, ומנגד האדומים המשיכו ללחוץ ולמחוץ. בדקה ה-70 יצאה יונייטד למתפרצת, ברבאטוב פרץ אל הרחבה והפעם ניסה למסור לרוני כדור רוחב, אבל ניסיון המסירה שלו נהדף על ידי המגן, חזר אל הבולגרי שמקרוב החליט לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב- לכבוש. שער חמישי מדהים לברבאטוב, והשביעי של יונייטד. בדקה ה-83 התנחמו האורחים בשער, אם כי לקרוא לו "שער כבוד" לא ממש יעשה עם המצב חסד. הגבהה לרחבת האדומים מצאה את ראשו של סמבה שנגח מקרוב את השער המצמק, שלא ימחוק את ההופעה המדהימה של ברבאטוב, שהשווה את שיא הכיבושים בפרמיירליג עם 5, כשהאחרון לעשות זאת היה ג'רמיין דפו בעונה שעברה (השניים האחרים היו אנדי קול ב-95 ואלן שירר ב-99).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ווסטהאם - וויגאן 1:3

נכון, זה בסך הכל ניצחון שני העונה והם עדיין מתחת לקו האדום, אבל בווסטהאם בהחלט יכולים לחייך הערב. הפטישים, שהניצחון היחיד שלהם העונה היה אי שם בסוף ספטמבר 0:1 על טוטנהאם, הצליחו לנצח 1:3 די מרשים את וויגאן ולשפר את מאזנם ל-12 נקודות. למרות הכל, ווסטהאם נותרה אחרונה בשל הניצחון של וולבס 2:3 על סנדרלנד.

חצי השעה הראשונה הולידה כדורגל בינוני במיוחד, כששתי הקבוצות מתקשות לסכן את שער היריבה ודווקא האורחת היא זו שהצליחה לבעוט פעם אחת למסגרת. בדקה ה-34, משום מקום הצליחה הקבוצה הביתית לעלות ליתרון. פיקיון נגח בתוך הרחבה כדור שהגיע לואלון בהראמי אחרי טעות קשה בהגנת וויגאן והשוויצרי הצליח לכבוש מקרוב ולקבוע 0:1 לווסטהאם.

הפטישים הצליחו לכבוש את השני בדקה ה-56 לאחר שפרדריק פיקיון נבלם, הכדור חזר לויקטור אובינה שבעט חזק ושטוח לפינה וקבע 0:2. בדקה ה-63 קיבלה וויגאן הזדמנות מצוינת לצמק לאחר עבירה ברחבה של דניאל גאבידון. מאורו בוסלי בעט בצורה רשלנית ורוברט גרין הדף והשאיר את התוצאה על 0:2. ווסטהאם קיבלה דחיפה ומצאה את השלישי בדקה ה-75 כשדאבל פס בין פיקיון לפארקר, נגמר בדחיקה של האחרון מקרוב ו-0:3. בדקה ה-86 הצליחה וויגאן לצמק, לאחר שצ'רלס אנזוגביה פרץ מאגף שמאל, יישר לאמצע וטום קלברלי בעט בנגיעה אחת לפינה הרחוקה.

סטוק סיטי - מנצ'סטר סיטי 1:1

החבורה של מאנצ'יני המשיכה בחוסר היציבות שלה, אם כי הפעם הקרדיט חייב ללכת אל סטוק, שממשיכה להבהיר שהיא לא טרנד חולף. המארחים שהגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים לא היו רחוקים מלצאת עם 3 הנקודות, וייאלצו להסתפק בנקודה. את'רינגטון היה קרוב פעמיים במחצית הראשונה, אבל סחט הצלות טובות מהארט, בעוד אט אט החלה הסיטי להיכנס לעניינים. הקבוצה של מאנצ'יני לא הצליחה להגיע להזדמנויות ממשיות במחצית הראשונה, ובשניה ראתה את פולר שוב מגיע לעמדה טובה, אבל הארט מנע מהאורחים שוב ליפול לפיגור.

השליטה במגרש עברה לצידה של סיטי שהרגישה שהיא מסוגלת להכריע את המשחק, בעוד האורחים הסתפקו ביציאה למתפרצות. דווקא כשהיה נדמה שהשתיים ייפרדו בתיקו מאופס, הגיע הרגע של התכולים: מילנר מצא את ריצ'ארדס מחוץ לרחבה, זה עשה הטעייה נהדרת ושלח את האורחים לחגוג. נגמר? כמעט. בדקה ה-90 הצליחו המארחים להשוות מרגליו של את'רינגטון, שכבש שער מוצדק, שלח את האוהדים המתוסכלים ביציע לחגוג, והעניק לסטוק מעט קורת רוח.

משחקים נוספים:

אברטון - ווסט ברומיץ' 4:1
לווסט ברומיץ': שארנר (16), ברונט (26), צ'ויי (76) ודיסטין (87)
לאברטון: קייהיל (42)

בולטון - בלקפול 2:2
לבולטון: פטרוב (76) ודייויס (89)
לבלקפול (ללא קינן, שלא נכלל בסגל): אווט (28) ו-וארניי (57)

פולהאם - בירמינגהאם 1:1
לבירמינגהאם: לארסון (20)
לפולהאם: דמפסי (53)

וולבס - סאנדרלנד 2:3
לוולבס: פולי (50), האנט (81) ואבנקס-בלייק (89)
לסאנדרלנד: בנט (67) ו-וולבק (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully