וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביולה: "הפועל תל אביב הפתיעה אותנו במשחק הקודם"

חלוצה של בנפיקה החמיא לאדומים לפני הנחיתה בישראל: "יש להם מספר שחקנים מוכשרים". קרדוסו חוזר לסגל אחרי פציעה

בנפיקה תנחת הלילה (שני) בישראל לקראת משחקה ביום רביעי בבלומפילד מול הפועל תל אביב, במסגרת המחזור החמישי של בית ב' בליגת האלופות. עוד לפני הגעתה של האלופה הפורטוגלית, התראיין חאבייר סביולה לאתר אופ"א והתייחס למשחק. "אנחנו פוגשים קבוצה שהפתיעה אותנו במשחק הקודם, למרות שניצחנו 0:2", אמר הארגנטינאי. "הפועל תל אביב הפתיעה אותנו בצורה בה החזיקה בכדור, יש להם הרבה שחקנים מוכשרים. קבוצות משחקות שונה בבית ובחוץ, אבל בטוח שיהיה לנו קשה מאוד בתל אביב".

בנפיקה רוצה להעפיל לראשונה זה חמש שנים לשמינית הגמר, ובונה בעיקר על צמד הארגנטינאים, סאביולה ופאבלו איימאר, שנהנים משיתוף פעולה מצוין עוד מימיהם בריבר פלייט. "אנחנו תמיד רואים את אותו הדבר", הסביר איימאר בן ה-31, המבוגר מחברו בשלוש שנים. "הוא נע לאן שאני חושב שהוא ינוע. יש בינינו הבנה עיוורת ואנחנו אוהבים לשחק אחד עם השני".

צלע נוספת בהתקפה, הפרגוואי אוסקר קרדוסו שכבש את צמד השערים במפגש בין הקבוצות במחזור הפתיחה, צפוי לחזור לסגל של בנפיקה לראשונה מאז ספטמבר. חאבי גרסיה ופאביו קואנטראו התאמנו תחת עיניהם הבוחנות של אנשי הצוות הרפואי ויכללו בסגל באופן ודאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully