וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "מגיע לי לזכות בתואר מאמן השנה"

שבוע לפני הקלאסיקו, מאמן ריאל משחק אותה קול ("זה עוד משחק ליגה מתוך 38") ומתכונן לטקס "כדור הזהב": "לא אזכה"

בעוד שבוע, ביום שני 29 בנובמבר, מיליוני ספרדים וחובבי כדורגל ברחבי העולם יישבו מול מסכי הטלוויזיה ויצפו בקלאסיקו הספרדי בו תארח ברצלונה את ריאל מדריד. בספרד כבר העבירו הילוך בהכנות למשחק בתום משחקי המחזור האחרון, ו"מארקה" ראיין את מאמן ריאל ז'וזה מוריניו לקראת המשחק המסקרן.

"זה עוד משחק ליגה, אחד מתוך 38", התייחס מוריניו לעימות עם היריבה הגדולה של הבלאנקוס. "נדע להתמודד עם ברצלונה, אנחנו מובילים את הטבלה. זה אולי יהיה משחק מיוחד יותר כי זה הקלאסיקו הראשון שלי".

מוריניו, שאינו ידוע בצניעותו, אף סבור שמגיע לו לזכות בתואר מאמן השנה בטקס "כדור הזהב" שייערך בשבוע הבא. מוריניו, כזכור, זכה בתואר משולש עם אינטר בשנה שעברה, וטוען ש"אני משוכנע שאני ראוי לפרס, זה לא אומר שאני באמת אזכה בו. באיטליה יש שני פרסים למאמן הטוב ביותר. אחד הוא בחירת השחקנים, ואחר הוא בחירת המאמנים. בפרס של השחקנים זכיתי ב-88 אחוז מהקולות. אצל המאמנים? בשום דבר. אני מרגיש שאני לא אזכה בפרס כי הוא מבוסס על הצבעות של מאמנים מכל העולם".

בתוך כך, מוריניו מצא זמן להוכיח כי הוא אחד שיודע גם לפרגן, שהרי הוא ידוע כאחד שמבקר בקלות, ולא חוסך שבטו מקולגות למקצוע האימון, שחקנים, הנהלות ואוהדים. באירוע של היכל התהילה של ארגון מאמני הליגות העולמי, שנערך בלונדון, בו מוריניו היה אורח הכבוד, כתב המאמן הפורטוגלי באתר ריאל מדריד, "אלכס פרגוסון הוא מאמן פנטסטי. אנחנו לא בני אותו דור, אבל זה לא ככה כשאנחנו ביחד, כי יש לנו הרבה דברים משותפים", כתב המיוחד.

"בכל פעם שאנחנו מתמודדים אחד נגד השני, בין אם אני מנצח ובין אם הוא, אנחנו מתחבקים ושותים יחד יין כדי לחגוג את הידידות שלנו", הוסיף מוריניו. הפורטוגלי גם שיבח מאמן גדול אחר, בובי רובסון, ואמר: "בובי רובסון נתן לי הזדמנות גדולה והייתה לי הזכות לעבוד איתו כשהתחלתי את דרכי בעולם הכדורגל. עבדתי במועדונים גדולים ועם אנשים נפלאים, את בובי לעולם לא אשכח".

בברצלונה לא אהבו לשמוע את ההקנטות של רונאלדו לקראת המפגש ("בואו נראה אם נגדנו בארסה תבקיע שמינייה", אמר הכוכב), וגורם בקבוצה אמר ש"נראה שהוא אובססיבי לגבי מה שקורה אצלנו, כדאי שיתעסק בקבוצה שלו". מנגד, המנהל המקצועי אנדוני זוביזרטה ניסה להרגיע כשאמר: "באמת חבר'ה, לא צריך לדאוג מכל מילה שיוצאת מהפה של שחקנים במדריד".

דויד וייה, שמתכונן לקלאסיקו הראשון שלו, טוען שהליגה המקומית הרבה יותר חשובה מהאירופאית. "האליפות של הלה ליגה זה תואר שטרם זכיתי בו, והוא הכי חשוב שיש", אמר וייה, "ליגת האלופות הוא הקשה ביותר והנוצץ מכולם, אבל צריך הרבה יותר איכות כדי לזכות בליגה. זה לא משחקי נוקאאוט, ורק הטוב ביותר יכול לזכות".

עדכון ראשון: 9:24
עדכון אחרון: 13:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully