וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "האוהדים יכולים להמשיך לקרוא בשמות"

רוי הודג'סון שמע את אוהדי ליברפול מעודדים את דלגליש: "רק המועדון יחליט, לא הקהל". אנצ'לוטי המום, פלאט בעד מאנצ'יני

רוי הודג'סון מתעקש שהוא ימשיך לתת את המיטב לליברפול, למרות חוסר שביעות הרצון של הקהל והתקשורת המקומית. אומנם ליברפול ניצחה במחזור הקודם את צ'לסי ורשמה ניצחון שלישי רצוף כחלק ממגמת ההתאוששות, אך ההפסד לסטוק הקטנה (2:0) במחזור האחרון הזכיר שלקבוצה יש עדיין הרבה בעיות.

אוהדי ליברפול שנסעו למשחק החוץ קראו בשמו של קני דלגליש בתקווה שיחליף את המאמן הנוכחי, אך הודג'סון לא נבהל. "אם המועדון יחליט שהוא רוצה לתת את המשרה לאדם אחר, אז איאלץ לקבל את זה, אם היום הזה יגיע", אמר המאמן, "יש לנו סגל חסר, כמו שכולם יודעים, כך שאין לנו הרבה אופציות להרכב. האוהדים יכולים להמשיך לקרוא באיזה שמות שהם רוצים, אבל זו בסופו של דבר זו תהיה ההחלטה של המועדון. אין לי הרבה מה לעשות בנידון מלבד להמשיך לעבוד קשה ולעשות את המיטב שלי תחת הנסיבות.

"אני לא יכול להתעצבן בכל פעם שכמה אוהדים קוראים בשם של מישהו אחר. חוץ מזה, יש לנו מיליוני אוהדים, ואולי אלה שנסעו למשחק החוץ היו קצת מתוסכלים. אוהדים נהיים מתוסכלים בכל פעם שהקבוצה שלהם מפסידה, וסביר להניח שזה יקרה עוד כמה פעמים העונה, כי אני לא רואה אותנו מנצחים בכל משחק העונה".

צ'לסי עדיין המומה

סנדרלנד הרעידה אמש (ראשון) את הכדורגל האנגלי עם ניצחון ענק 0:3 על צ'לסי בסטמפורד ברידג', והנחיתה מהלומה לא צפויה על המוליכה. יתרונם של הכחולים בפסגת הטבלה הצטמק לשתי נקודות אחרי שארסנל גברה 1:2 על אברטון, אבל חמור מכך נראה שכוח ההרתעה של הדאבליסטית בסטמפורד ברידג' נפגע, אחרי שהחתולים השחורים לא התחשבו במאזן הביתי המאיים שלה ורקדו על המגרש עם שערים של נ'דום אונואה, אסמואה גיאן ודני וולבק.

קרלו אנצ'לוטי, שראה את קבוצתו רושמת את ההפסד הביתי הגבוה ביותר שלה מאז ה-3:0 למנצ'סטר יונייטד ב-2002, אמר אחרי המשחק: "נצטרך לכנס אסיפה מסודרת כדי לדון במשחק הזה אחרי שהשחקנים יחזרו ביום חמישי ממשחקי הנבחרות ונבחן מה קרה היום. אני חושב שזה היה המשחק הגרוע ביותר שלנו מאז שאני בקבוצה. שיחקנו רע מאוד, אבל זה משהו שיכול לקרות בכדורגל כשאתה לא במיטבך, ולא משחק עם המנטליות הנכונה. שום דבר לא הלך לנו, לא שיחקנו כפי שרצינו, ומנגד סנדרלנד הראתה רוח נהדרת ושיחקה טוב יותר".

"הכל הלך רע, ואף אחד לא שיחק טוב", המשיך אנצ'לוטי, "גם כשהכל הלך חלק בקבוצה, ידעתי שיהיו גם ימים קשים. עכשיו הם פה, ונהיה חייבים לעבוד קשה כדי לצאת מזה. אני עדיין מאמין שהסגל שלנו חזק מספיק כדי לזכות בתואר, אבל נהיה חייבים לוודא שזה רק יום רע אחד. שמעתי שהקהל התלונן שהוצאתי את פלורן מאלודה על חשבון סלומון קאלו. אבל אני לא מאוכזב מהתגובה שלהם. אולי זו הייתה החלטה רעה, אבל זה מה שחשבתי לנכון". האיטלקי אף הכחיש כי הנסיגה בכושר של הכחולים קשורה לעזיבתו של ריי ווילקינס. "זו ממש לא הסיבה", התעקש אנצ'לוטי.

בצד המנצח היה סטיב ברוס, שטיפס עם סנדרלנד למקום השישי בטבלה. "לא לעתים קרובות אפשר לנצח קבוצה כזו 0:3 במגרש שלה", צהל ברוס בסיום. "נתנו את כל מה שהיה לנו, כפי שעשינו במהלך השבועיים האחרונים ואני מאוד גאה בשחקנים שלי על התצוגה שלהם. קבוצות רבות מגיעות לסטמפורד ברידג' בפחד וחוששות מהשפלה, אבל אנחנו החלטנו לנסות ולנצח. עכשיו אני מקווה שידברו על היכולת הטובה שלנו ולא על היכולת הרעה של צ'לסי, כי זה לא היה ניצחון של מזל".

סיטי מלקקת את הפצעים

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לקרטע, ואחרי ה-0:0 החלש מול ברמינגהם בשבת (המשחק הביתי השלישי ברציפות שהתכולים מסיימים ללא שער זכות), הקהל כבר החל לאבד סבלנות כלפי רוברטו מאנצ'יני. גם התקשורת מבקרת את הסגנון ההגנתי של המאמן, ומי שנחלץ לעזרתו של האיטלקי הוא העוזר שלו דייויד פלאט.

את מירב שריקות הבוז ספג מאנצ'יני אחרי שהחליף את קרלוס טבז דווקא בקשר ההגנתי גארת בארי, על אף שהחלוץ הברזילאי ג'ו (שעלה 18 מיליון ליש"ט) ישב על הספסל. "זו טעות להגיד שהוא מאמן הגנתי", אומר פלאט, "הוא לא, בשום צורה. זה פשטני מדי לבחון את הדברים בצורה הזאת בגלל שהוא הוציא חלוץ והכניס קשר. זה לא משחק מחשב. אנשים חושבים שאם אנחנו משחקים נגד קבוצה נגד ברמינגהאם, הניצחון מובטח לנו, אבל זה אף לא ככה בפרמיירליג".

פלאט מסביר מדוע טבז הוצא. "הוא עדיין סובל מפציעה, ולא רצינו לסכן אותו", אמר עוזר המאמן, שמזכיר שלמרות כל הביקורות, סיטי עדיין במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, והיא שש נקודות בלבד מהמקום הראשון.

* ג'ון טרי הפצוע, שהחמיץ את המשחק, ייעדר ממשחק הידידות של נבחרת אנגליה מול צרפת ביום רביעי. גם אשלי קול, שהיה שותף להשפלה של הבלוז, נחתך מהסגל עקב פציעה. גארי קייהיל מבולטון וסטיבן וורנוק מאסטון וילה זומנו במקומם.

עדכון ראשון: 14.11, 22:31
עדכון אחרון: 15.11, 13:31

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully