וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "השיפוט העונה הוא פשוט בושה"

מנג'ר ווסטהאם מצא את האשם ב-0:0 מול בלקפול: "היינו הרבה יותר טובים, אבל השחקנים שלי ישרים מדי ולא נופלים ברחבה"

ווסטהאם נותרה גם הערב (שבת) במקום האחרון בטבלת הפרמיירליג, אחרי תיקו ביתי מאכזב במיוחד 0:0 מול בלקפול. לפטישים זה היה תיקו שלישי ברציפות ומשחק שביעי ברציפות ללא ניצחון והם נמצאים במשבר קשה במיוחד, כשגם שני משחקי בית די נוחים בשלושה ימים (ווסט ברומיץ' ביום רביעי) הראו שהיא פשוט לא מסוגלת לנצח. בשבוע הבא ייצאו אברהם גרנט ושחקניו למשחק חוץ קשה במיוחד באנפילד מול ליברפול, משחק שקשה לראות אותה מנצחת. בטח בכושר הנוכחי.

למרות הכל, גרנט נשמע מעודד מאוד בסיום: "היינו הרבה יותר טובים מהם ושלטנו במשחק באופן ברור כשהפעלנו עליהם הרבה לחץ. הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח שלושה משחקים והגיעו לנו מספיק פנדלים כדי לנצח שני משחקים. עשינו הכל נכון. אני לא יכול לומר אפילו מילה רעה אחת על השחקנים, הם לחצו היטב, נעו היטב וייצרו המון מצבים. יצרנו כל כך הרבה מצבים ורובם היו טובים וגם הגיעו לנו שני פנדלים ברורים שהשופט שוב לא שגה נגדנו, אז כמובן שאני מאוכזב מאוד".

המנג'ר הישראלי התייחס גם לקהל באפטון פארק, ששרק בוז בסיום: "האוהדים ראו את המאמץ האדיר שכל השחקנים השקיעו. חלק כמובן התאכזבו בגלל התוצאה, כי זו לא תוצאה טובה". לסיום, סירב המאמן להתייחס לשיפוט: "אני לא רוצה לדבר על השופטים. יש דברים שכולם רואים בטלויזיה. מה שקורה העונה זו פשוט בושה. בכל משחק החלטות השיפוט הולכות נגדנו. הגיעו לנו שני פנדלים ברורים. אחד מנגיעת יד כששחקן של בלקפול הציל כדור כמו שוער. השחקנים שלנו הם יותר מדי ישרים והם מנסים לא ליפול ברחבה".

מאנצ'יני: "לחץ? איזה לחץ?"

הלחץ על מנצ'סטר סיטי גובר, לאחר שהקבוצה רשמה 0:0 שני ברציפות, והיא עם ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. מאמן הקבוצה רוברטו מאנצ'יני זכה לשריקות בוז צורמות מהקהל כאשר הוציא את קרלוס טבז והכניס במקומו את גארת' בארי, והתכולים סיימו משחק בית שלישי ברציפות מבלי לכבוש.

"איזה לחץ? למה לחץ?", שאל מאנצ'יני בסיום, "אתם ממשיכים לטעון שאני תחת לחץ, אבל איזה לחץ? בגלל שכמה אוהדים אמרו שלא שיחקתי עם שני חלוצים? בגלל שכמה עיתונאים כתבו שאני הגנתי? אני לא תחת לחץ, אנחנו במקום הרביעי בליגה. יש לנו בעיות, ויש לנו הרבה מקומות שדורשים שיפור, אבל שיחקנו רק 13 משחקים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully