וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "מחכה כבר לשריקות הבוז של אוהדי אינטר"

החלוץ יפגוש את האקסית המיתולוגית (א', 21:45), וסיפר מהיכן הוא שואב מוטיבציה. סטנקוביץ': "טוב לנו שמילאן פייבוריטית"

במילאן חיכו הרבה זמן לדרבי בו הם יגיעו כקבוצה הפייבוריטית בעיר. אחרי שנים של שליטתה של אינטר נראה כי הפעם, לפחות על פי הטבלה והכושר בו מצויות שתי הקבוצות, הרוסונרי אכן מגיעים פייבוריטים לדרבי דלה מדונינה המרתק שייערך בסן סירו (ראשון, 21:45, שידור ישיר בספורט5 + ובספורט1 HD).

מילאן ניצלה את המעידות של לאציו כדי לעלות לראש הטבלה עם 23 נקודות, אחת לפני התכולים מעיר הבירה ושלוש לפני אינטר הרביעית. מילאן מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים ושישה בשבעת משחקיה האחרונים בליגה ורוצה סופסוף להשיג ניצחון בדרבי לאחר שבארבעת האחרונים (שלושה בליגה, אחד בגביע) הפסידה. הניצחון האחרון של הרוסונרי בדרבי בליגה היה בסוף חודש ספטמבר 2008. ב-10 משחקי הדרבי האחרונים בליגה הייתה זו אינטר שניצחה שבעה מול שלושה של מילאן. אגב, הפעם האחרונה בה נרשם תיקו (0:0) בדרבי הייתה לפני שש שנים, באוקטובר 2004. מאז כל דרבי מובקעים שערים.

הקבוצה של רפא בניטז מקרטעת וזה ממש לא סוד. את שני משחקיה האחרונים היא סיימה בתיקו 1:1 (עם ברשיה בסן סירו ועם לצ'ה בחוץ) והיא השיגה 10 נקודות מ-18 האחרונות האפשריות. עם זאת, לאור חולשת הליגה האיטלקית היא עדיין מדורגת רביעית, מרחק נגיעה מהמקום הראשון (שלוש נקודות) כשניצחון בפער של שני שערים ומעלה יעלה אותה מעל מילאן בטבלה. מי שייעדרו מהמשחק ולתקופה ארוכה הם פיפו אינזאגי ממילאן וסמואל אטו מאינטר, כשגם אלשנדרה פאטו לא ייקח חלק בדרבי לאחר שהתברר כי הוא ייעדר לתקופה בת שישה שבועות.

איברה: "עזבתי את אינטר כי הגעתי שם לשפל המדרגה"

מי שכבר לא יכול לחכות לעלות על כר הדשא ומוכן ומזומן לדרבי הראשון העונה הוא החלוץ השבדי זלאטן איברהימוביץ', שיפגוש את קבוצתו לשעבר. חלוץ מילאן ערך לא מעט הופעות בדרבי במדי הנראזורי, אבל כעת זו תהיה הפעם הראשונה שלו במדי הרוסונרי.

"בשלוש שנותיי באינטר ניצחתי אבל גם סבלתי קצת. יש לי זיכרונות טובים, אבל זה היה בעבר ועכשיו אני מסתכל על העתיד", אמר זלאטן, שאף שמחכה בקוצר רוח לשריקות הבוז של אוהדי אינטר: "אני מחכה לזה, זה מדליק אותי עוד יותר. זה רק מוסיף למוטיבציה שלי.

"עזבתי את אינטר כי הגעתי לשפל המדרגה ולא יכולתי לעשות שם עוד", הוסיף איברה. "זה טוב לעתים לשנות מקום כדי שיהיה לך יותר מוטיבציה ויותר אדרנלין. אני לא יודע מה קרה עם פפ גווארדיולה. אם הייתי יודע מה הבעיה הייתי פותר אותה. מילאן החזירה לי את החיוך לפנים. אני מאמין שאנחנו יכולים בהחלט לזכות בסקודטו העונה וגם לדבר חזק בליגת האלופות".

סטנקוביץ': "איך עוצרים את איברה? לעתים הוא נעצר לבד"

מי שדווקא מרוצה מזה שמילאן היא פייבוריטית בדרבי דלה מדונינה הוא קשרה הסרבי של אינטר דיאן סטנקוביץ'. "להיות פייבוריטים זו עמדה מסוכנת לעתים" הואיל בטובו הסרבי להזהיר את מילאן. "זו ליגה מאוד מאוזנת. אם היינו מנצחים את ברשיה ולצ'ה והיינו עם עוד ארבע נקודות היינו במקום הראשון.

"הצלחנו להתגבר על כמה פציעות שהיו לנו ואולי לא שיחקנו בדרך שבה רצינו, אבל ברגע שהשחקנים האלה יחזרו אני בטוח שנשוב לדרך המלך", הוסיף סטנקוביץ' בעל בעיטות התותח.

"איברה", הוסיף הקשר, "הוא חבר טוב שלי והוא אוהב לכנות אותי: צלף. איך עוצרים אותו, לפעמים הוא נעצר לבד. מה שמטריד אותי במילאן זה הזעם והרעב הגדול שלהם לפצות על משחקי הדרבי הקודמים של השנים שעברו.

סטנקוביץ' אף התייחס לשלושת השחקנים שיחסרו את הדרבי משני צידי המתרס: "כואב לי מאוד על פיפו כי הוא מודל, גם פאטו הוא אבידה גדולה למילאן. סמואל הוא שחקן ענק ואמרתי לו שלא ישכח שהוא הכי טוב שיש. אם ניקח את שלוש הנקודות נקדיש לו אותן",

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully