וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הפסידה 2:0 לסטוק, עוד תיקו לווסטהאם

האדומים חזרו לסורם עם עוד הפסד, קבוצתו של אברהם גרנט סיימה ב-0:0 עם בלקפול. יונייטד סחטה 2:2 מול אסטון וילה

המחזור ה-13 באנגליה נפתח היום (שבת) עם שמונה משחקים במספר, ובמוקד עמד הקרב המעניין בין אסטון וילה ומנצ'סטר יונייטד, שבהחלט סיפק את הסחורה עם 2:2 דרמטי במיוחד. השדים האדומים צימקו באופן זמני את הפער מצ'לסי לשלוש נקודות, בעוד הבלוז ישחקו ביום ראשון מול סנדרלנד. במפגש בין שתי הקבוצות האחרות של הערים נפרדו סיטי ובירמינגהאם בתיקו 0:0, וגם ווסטהאם של אברהם גרנט שוב לא הצליחה לנצח עם 0:0 ביתי על בלקפול. במשחק המאוחר של הערב חזרה ליברפול לסורה עם הפסד 2:0 לסטוק.

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 2:2

בדקה ה-72 עוד היה נדמה שאנחנו לפני 0:0 שני של מנצ'סטר יונייטד בתוך שלושה ימים, אלא שאז הגיע צמד מהיר של אסטון וילה וקאמבק גדול של השדים האדומים ושתי הקבוצות נפרדו ב-2:2. וילה, שעד הניצחון 2:3 על בלקפול באמצע השבוע לא ניצחה חמישה משחקים ברציפות, נראתה מצוין ועלתה ליתרון משערים של אשלי יאנג ומארק אולברייטון, אך שערים של מאקדה ו-וידיץ' קבעו 2:2 דרמטי בסיום.

במחצית השנייה לא הפיקו שתי הקבוצות יותר מדי, אבל אז הגיעה המחצית השנייה אותה פתחה הקבוצה הביתית טוב יותר והגיעה להזדמנות ראשונה כבר בדקה ה-50, כשהפעם הכדור הגיע אולברייטון מאגבונלהאור, אבל הוא בעט לרשת החיצונית. ארבע דקות חלפו ושוב הקשר הצעיר הגיע להזדמנות חלומית. סטיוארט דאונינג הגביה מאגף שמאל ישר לראש של אולברייטון שנשאר לא מכוסה מרחק חמישה מטר מהשער אבל נגח ברשלנות החוצה.

בדקה ה-67 הגיעה עוד הזדמנות ענקית של וילה, כשקולינס נגח מתוך הרחבה חזק למשקוף של אדווין ואן דר סאר. רק דקה חלפה ושוב הקבוצה של הוייה מחמיצה. אגבונלהאור הכניס מסירת עומק לאשלי יאנג שנבלם, הכדור חזר לאגבונלהאור שבעט חזק אבל הקורה שוב הצילה את ואן דר סאר. בדקה ה-72 יונייטד כבר נענשה. אגבונלהאור השיג את וידיץ' בכדור עומק ויישר למרכז, שם חיכה יאנג שהוכשל מאחור על ידי ווס בראון. יאנג בעצמו לקח את הפנדל ובעט חזק פנימה, 0:1 לאסטון וילה. ארבע דקות חלפו והשחקנים הצעירים של וילה מצאו את השני בהתקפה מתפרצת מהספר, אותה סיימו במסירת רוחב של יאנג לאולברייטון שדחק מקרוב.

יונייטד לא ויתרה והצליחה לצמק בדקה ה-81, לאחר שדארן פלטשר השאיר למאקדה כדור עם העקב והאחרון שיחרר טיל לבין חיבורי הקורות של פרידל ופתאום השדים האדומים בחזרה במשחק. ארבע דקות בלבד חלפו ויונייטד מצאה את השוויון. נאני קיבל מסירה באגף שמאל, עבר בקלות את נתן דלפונסו וקולינס והגביה לפינה הרחוקה שם חיכה נמניה וידיץ' לא מכוסה ומקרוב נגח לפינה הרחוקה ואיזן ל-2:2.

ווסטהאם - בלקפול 0:0

לפני שבוע וחצי, דייויד סאליבן, מבעלי ווסטהאם, הציב בפני אברהם גרנט וקבוצתו אתגר: שבע נקודות מארבעת המשחקים הקרובים. מאז הספיק המנג'ר הישראלי לנהל שלושה משחקים, ושלושתם הסתיימו בתוצאות תיקו. בשבוע הבא יוצאת ווסטהאם לאנפילד, למפגש עם ליברפול, ומתמטית, גרנט כבר לא יצליח לעמוד במבחן של הבוס. לא בטוח איך זה ישפיע על עתידו, וכך גם עדיין לא ברור האם היכולת הערב וחוסר יכולתם של הפטישים להימלט מהמקום האחרון תשפיע על מעמדו של גרנט, שנראה מעורער מתמיד.

גרנט פתח עם פרדריק פיקיון ו-ויקטור אובינה בחוד, במערך של 4:4:2, בעוד מנגד חזר איאן הולוויי להרכב הרגיל שלו, לאחר שביצע 10 שינויים באמצע השבוע מול אסטון וילה. 30 הדקות הראשונות היו די שוות, אם כי בשני מקרים שונים היה נדמה כאילו המארחת היתה זכאית לקבלת כדור עונשין מ-11 מטרים: פעם כאשר אובינה ספק הוכשל על ידי ניל קרייני, ופעם כאשר אובינה הפציץ וולה מהאוויר שפגע בבירור בידו של קרייג קצ'ארט. השופט קווין פרינד העדיף שלא לשרוק בשני המקרים. ב-15 הדקות הבאות הקצב השתפר, אך לחדרי ההלבשה ירדו הקבוצות ב-0:0 משקף.

בדקה ה-48 הכניס סקוט פארקר כדור גדול ללואיס בואה מורטה, אלא שהקשר הפורטוגלי גלגל את ההזדמנות הכי טובה של ווסטהאם ליד הקורה. שלוש דקות לאחר מכן הבחין צ'רלי אדם כי רוברין גרין מחוץ לשערו וניסה את מזלו מחצי מגרש, אך הבעיטה השאפתנית חלפה מעל המשקוף. בדקה ה-69 הבקיע מרלון הרוורד שער חוקי למהדרין שנפסל בטענת נבדל מוטעית, וגם בלקפול קופחה, כאשר מהעבר השני רשמו בואה מורטה וקרלטון קול החמצות גדולות. ברבע השעה האחרונה החלה בלקפול להערים את הלחץ, אלא שהחמצות ענקיות של גארי טיילור פלצ'ר, מרלון הרווד המחליף וקצ'ארט מנעו ממנה לרדת מנצחת, ובסיום 0:0 אטרקטיבי למדי. טל בן חיים ודקל קינן לא נכללו בסגלי הקבוצות.

סטוק סיטי - ליברפול 0:2

בדיוק כאשר נדמה היה כאילו ליברפול עולה על דרך המלך, מעבירה הילוך והופכת את עורה עם שלושה ניצחונות רצופים, הגיע איבוד יתרון מאכזב באמצע השבוע בתיקו ב-1:1 הביתי עם וויגאן, והפעם ספג רוי הודג'סון אכזבה נוספת עם הפסד מביך לאורחת מהתחתית, שעל הדרך חלפה על פני האדומים ממרסיסייד בדרך למקום העשירי.

בדקה ה-56 ניצל ריקרדו פולר טעות בהגנת האורחים כדי להעלות את סטוק ליתרון, ואחרי שסטיבן ג'רארד ופרננדו טורס ניסו לשווא למצוא את השוויון נפל השער השני דווקא ברשת של פפה ריינה, אחרי מבצע קבוצתי יפה של סטוק בדקה ה-89 שהסתיים בשער של קנווין ג'ונס. בתוספת הזמן איבדה ליברפול גם את לוקאס, שספג צהוב שני אחרי תיקול פראי על מתיו אתרינגטון.

מנצ'סטר סיטי - בירמינגהאם 0:0

הסיטיזנס המשיכו לאבד גובה עם עוד תצוגה מאכזבת. אחרי התיקו המאופס בדרבי באמצע השבוע קיווה רוברטו מאנצ'יני לחזור למסלול הניצחונות מול האורחת מהדרום שלא ניצחה מחוץ למגרשה כל העונה, אבל רשמה עוד משחק אנמי בו שלטה במגרש אך לא הצליחה למצוא את הרשת. מאנצ'יני ניסה לרענן את ההרכב כשהעלה לראשונה את אלכסנדר קולארוב, אבל גם הסרבי הצעיר לא עזר לתכולים להכניע את בן פוסטר, והצמרת ממשיכה להתרחק מקבוצת המיליונרים.

טוטנהאם - בלקבורן 2:4

התרנגולים שנותרו מתוסכלים עם 1:1 ביתי מול סנדרלנד באמצע השבוע חזרו להפגיז באדיבותו של הכוכב הכי לוהט בממלכה, גארת' בייל. הוולשי המסחרר היה אחראי לבלימת התקופה המצוינת של בלקבורן, וכבר בדקה ה-16 הוא פתח בחגיגה דווקא עם שער נגיחה מבישול של רפאל ואן דר וארט. בדקה ה-31 רומן פבליוצ'נקו עוד הספיק להחטיא פנדל, אבל בדקה ה-42 בייל סידר לחלוץ הרוסי את השני של הספרס. פיטר קראוץ' הוסיף שער משלו בדקה ה-69, וכעבור שש דקות שוב בישל ואן דר וארט לבייל, שהשלים צמד פרטי. דייויד דאן (80) וגאל ז'יבה (90) רק צימקו לרוברס.

ניוקאסל - פולהאם 0:0

המגפייז שחלמו על הצמרת הגבוהה אחרי הניצחונות הגדולים בדרבי מול סנדרלנד ובאצטדיון האמירויות מול ארסנל, חזרו לקרקע באמצע השבוע עם הפסד ביתי לבלקבורן, וגם הערב הם המשיכו בנסיגה עם תיקו מאופס מול היריבה מהתחתית.

וולבס - בולטון 3:2

הוונדרס עלו ליתרון כבר בדקת הפתיחה משער עצמי של ריצ'רד סטירמן, יוהאן אלמנדר הכפיל בדקה ה-67 וסטיוארט הולדן כבש את השלישי אחרי חמש דקות. קווין פולי (69) וסטיבן פלטשר (77) החזירו לוולבס את התקווה, אבל לא הספיקו למהפך.

במשחק נוסף:

וויגאן - ווסט ברומיץ' 0:1
לוויגאן: ויקטור מוזס 70

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully