וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את בולטון 0:1

האדומים התקשו מאוד, ונזקקו לשער דרמטי של מקסי (86) כדי לברוח מהקו האדום. ניוקאסל רקדה עם 1:5 מדהים על סנדרלנד

המחזור העשירי בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) אחרי שלל הדרמות של אמש, כאשר במוקד השיגה ליברפול 0:1 דרמטי למדי על בולטון, ונמלטה סוף סוף מהקו האדום. בדרבי של בירמינגהאם נפרדו בירמינגהאם ואסטון וילה גם כן ללא שערים במשחק שהבטיח הרבה אך קיים מעט מאוד, בעוד ה-תוצאה של היום היתה שייכת לניוקאסל. המגפייז הנהדרים הראו כיצד לנצח דרבי, כאשר מחצו את סנדרלנד עם 1:5 מדהים בדרבי של צפון-אנגליה, בדרכם אל המקום השביעי בטבלה. המחזור יינעל מחר, כאשר בלקפול תארח את ווסט ברומיץ'.

בולטון - ליברפול 1:0

אחרי הניצחון הקריטי על בלקבורן בשבוע שעבר, אנשי ליברפול בוודאי קיוו כי המועדון הכושל סוף סוף יוצא לדרך חדשה. אותו 1:2 ביתי קטע רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, ואכן, הערב, לראשונה העונה, רשמו האדומים שני נצחונות ליגה רצופים - לראשונה העונה. בנוסף, לראשונה מזה זמן רב, נמלטו סוף סוף שחקניו של רוי הודג'סון מתהומות הקו האדום, ופתחו ממנו פער של שלוש נקודות.

הודג'סון חסר הערב את דירק קאוט ודניאל אגר הפצועים, כאשר בשבעת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות יצאה ליברפול עם רגלה על העליונה, והערב, למרות שזה הלך מאוד קשה, היא דאגה לשמור על הסטטיסטיקה. החמצה גדולה של פרננדו טורס בדקה השביעית מנעה מהאורחים לעלות ליתרון מוקדם, כאשר בהמשך הציל פפה ריינה את קבוצתו פעם אחר פעם מול הנסיונות של קווין דייויס וחבריו.

ואז הגיעה הדקה ה-86, ואיתה מקסי רודריגז, אחד השחקנים החלשים על כר הדשא, שניצל את המסירה של טורס על מנת להכניע את יוסי יאסקוליינן, ולקבוע את תוצאת המשחק הדרמטית ולחגוג שער ראשון העונה. ליברפול רושמת ניצחון שני ברציפות, ובשבוע הבא היא חוזרת לאנפילד, ולמפגש ענק עם צ'לסי. יהיה מעניין. תמיר כהן ישב על ספסל המארחת למשך 90 הדקות.

ניוקאסל - סנדרלנד 1:5

דיברו בשבוע האחרון הרבה על המשרה של כריס יוטון, מנג'ר ניוקאסל. אמרו שהוא מועמד כמעט ודאי לאבד את המשרה שלו בזמן הקרוב, אז איזו תשובה טובה יותר מניצחון בדרבי? המגפייס הביסו היום (ראשון) 1:5 את סנדרלנד השנואה בדרבי של צפון אנגליה. לניוקאסל זהו כבר ניצחון שני ברציפות, אחרי ה-1:2 באפטון פארק מול ווסטהאם, והיא עלתה למקום השביעי עם 14 נקודות אחרי 10 מחזורים.

ניוקאסל עלתה ליתרון בדקה ה-27 קרן של ג'ואי בארטון ננגחה על ידי אנדרו קארול וקווין נולאן בעט מספרת יפהייפיה פנימה. 0:1 למגפייס. השני של הקבוצה הביתית ושל נולאן הגיע בדקה ה-34, כשהכדור הגיע לשחקן אחרי טעות קשה בהגנת האורחת וניסיון בעיטה לא מוצלח של קארולץ נולאן לא התקשה לבד מול סימון מינולה וכבש את השני שלו בדרך ל-0:2 לניוקאסל. השער השלישי הגיע עוד לפני המחצית. יונאס גוטיירז הוכשל ברחבה על ידי טיטוס בראמבל. שולה אמאובי ביצע את הפנדל מצוין וקבע 0:3 שגמר את המשחק עוד לפני הירידה לחדרי ההלבשה.

אם זה לא הספיק לסנדרלנד, היא גם נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-51 לאחר שבראמבל הכשיל את קארול מאחור וראה את הכרטיס האדום. החגיגה לא נגמרה ובדקה ה-70 זה כבר 0:4. גוטיירז הכניס כדור עומק לקארול שנגח למשקוף, הכדור חזר לאמאובי שבעט פצצה פנימה וקבע 0:4 גדול. ניוקאסל לא עצרה והשיגה גם את החמישי כשקרן הוסטה מראשו של אמאובי ישר לראשו של נולאן שכבש מקרוב, השלים שלושער וקבע 0:5 ענק. דארן בנט עוד צימק ל-1:5, אבל זה ממש לא מנחם מישהו בסנדרלנד.

אסטון וילה - בירמינגהם 0:0

לא רק הדרבי של צפון אנגליה נערך היום, אלא גם הדרבי של בירמינגהם והוא היה נוצץ הרבה פחות. אסטון וילה, שהגיעה למשחק עם רצף של שישה ניצחונות על היריבה השנואה במשחקי הדרבי, לא מצאה את הרשת ודווקא האורחת הייתה קרובה יותר לכבוש ואף קופחה כשלא קיבלה פנדל שהגיע לה מעט לפני המחצית בשל נגיעת יד של נייג'ל ריו קוקר. שתי הקבוצות נפרדו בתיקו שהעלה את וילה למקום ה-12 עם 11 נקודות ואת בירמינגהאם ל-13 עם 10.

עדכון ראשון: 17:25

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully