וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:1 את גנואה

האלופה לא הייתה טובה, אבל נהנתה משער של מונטארי, שניצל טעות קשה של אדוארדו שוער גנואה. סזאר וקמביאסו נפצעו

אחרי שנשרה למקום השלישי באיטליה וסיימה ב-1:1 מאכזב נגד סמפדוריה, אינטר בסך הכל קיוותה לחזור למסלול הניצחונות. זה הלך לה קשה מאוד במשחק החוץ מול גנואה, אבל אלופת איטליה חזרה משם עם 0:1 שהספיק לה כדי לעלות זמנית למקום השני בטבלה במרחק נקודה מלאציו המוליכה, שתשחק ביום ראשון נגד פאלרמו.

השבוע בישרה אינטר על החתמתו של ווסלי סניידר עד 2015, וגם העובדה שדייגו מיליטו שב לסגל של הנראזורי (לא שיחק) הביאה את אינטר ללא מעט ציפיות במשחק באיצטידון לויג'י פרריס. אלא שהיריבה, שמדורגת תשיעית בליגה עשתה לאלופה חיים קשים. האיום הראשון על השער של אדוארדו הגיע בדקה ה-12 אחרי שסניידר שלח בעיטה מסוכנת שנעצרה אצל שוער גנואה.

לוקה טוני היה קרוב גם הוא להבקיע בדקה ה-21, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל ז'וליו סזאר. גם סמואל אטו הספיק להחמיץ, אבל אינטר מצאה את הרשת שלוש דקות בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשסולי מונטארי, שנכנס כמחליף, ניצל טעות קשה של שוער גנואה כשקיבל כדור מסניידר ובעט פנימה מרחוק אל מרכז השער, ואדוארדו לא הצליח לעצור. במחצית השנייה אינטר הורידה משום מה הילוך ומיעטה לסכן את השער, בעוד שההזדמנויות הטובות במשחק היו של גנואה, שיורדת מנוצחת בפעם הרביעית העונה.

ובכל זאת אם יש סיבה לדאגה אצל אינטר זה בשל העובדה שאסטבן קמביאסו נפצע והוחלף כבר בדקה ה-19, כמו גם ז'וליו סזאר שהוחלף בדקה ה-65. עדיין לא ברור מה מצבם של השניים ואם הם יהיו כשרים למשחק ליגת האלופות באמצע השבוע מול טוטנהאם.

* בנפיקה, יריבת הפועל תל אביב, ניצחה בפתיחת המחזור התשיעי של הליגה הפורטוגלית 0:2 את פאקוס פריירה. פאבלו איימאר (14) ואלן קארדץ (65, פנדל) כבשו את השערים שהעלו את קבוצתו של ז'ורז'ה ז'סוס למקום השני כשכעת יש להם 18 נקודות. זהו ניצחונה החמישי ברציפות של בנפיקה, שתתארח אצל האדומים ב-24 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully