וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את מילאן 1:2

דל פיירו כבש את שערו ה-179 בסרייה A, הפך לכובש המצטיין של יובה בכל הזמנים וסידר לקבוצתו ניצחון יוקרתי בסן סירו

כשמילאן ויובנטוס נפגשות זו תמיד סיבה לחגיגה. 80 אלף צופים מילאו את סטדיו סן סירו, מיליונים רותקו למסך הטלוויזיה לראות שתי אימפריות בקרב ענקים, שתי קבוצות שכל כך רוצות לחזור למרכז הבמה באיטליה. אלא שהערב הנפלא הזה היה שייך לאיש אחד. אלסנדרו דל פיירו כבר לא ילד. בן 36. ולא היה יותר ראוי ממנו לכבוש את השער השני בדרך לניצחון 1:2. שער שהפך את הנסיך לכובש המצטיין של יובה בליגה בכל הזמנים. עוד לפני כן, רומא ניצחה 0:2 בביתה את לצ'ה, אך איבדה את הקפטן פרנצ'סקו טוטי, שהורחק ויחמיץ את הדרבי מול לאציו בשבוע הבא.

מילאן - יובנטוס 2:1

לא מעט שמועות נפוצו לאחרונה בנוגע לאלסנדרו דל פיירו. הנסיך טרם סיכם על חוזה חדש ביובנטוס ובאיטליה יש שהעריכו כי זו עשויה להיות עונתו האחרונה של הסמל בשורות הביאנקונרי. אלא שבדקה ה-65, כל המחלוקות נעלמו. דל פיירו נעץ את השני ברשת של מילאן ועשה היסטוריה. השער ה-179 שלו במדי יובה בסרייה A - אחד יותר מג'מפיירו בינפרטי האגדי - הפך אותו לכובש המצטיין של הקבוצה בליגה בכל הזמנים. האם השער הזה יהיה שווה לו חוזה חדש?

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, במילאן כבר דיברו בגלוי על חזרת האימפריה, אבל בדיוק כמו במשחק במדריד, כשהרוסונרי פגשו יריבה חזקה, הבעיות צפו על פני המים. ללא רונאלדיניו הפצוע, מילאן לא עשתה מספיק דברים יצירתיים ופספסה הזדמנות לעלות זמנית לפסגה.

השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-24. פאביו קוואלירלה שם את הראש ונגח לרשת לאחר הגבהה של פאולו דה צ'לייה. ואז הגיע הרגע הגדול של דל פיירו. מוחמד סיסוקו הגיע למצב נוח, אבל התבלבל ברגליים. הכדור התגלגל לעברו של דל פיירו שנעץ שער היסטורי. זלאטן עוד הספיק לנגוח שער מצמק בדקה ה-82, אינזאגי ורוביניו החמיצו מצבים להשוות, אבל מילאן יצאה ללא הנקודות.

יובנטוס השיגה ניצחון ראשון בסן סירו על מילאן מזה חמש שנים ועלתה למקום הרביעי. מילאן ירדה למקום השלישי ולמעשה התוצאה הזו הבטיחה ללאציו שבוע נוסף בפסגה ללא קשר לתוצאה שלה מחר במשחק החוץ בפאלרמו.

רומא - לצ'ה 0:2

מסתבר שהגיבוי של הנהלת הג'אלורוסי למאמן קלאודיו ראניירי השתלמה. רומא השיגה ניצחון ליגה שלישי העונה והורידה את מפלס הלחץ במועדון לפני הדרבי הגדול של הבירה מול לאציו בשבוע הבא. המארחים חלפו בעזרת שלוש הנקודות על פני לצ'ה, שממשיכה להפסיד בחוץ אחרי ניצחונות ביתיים.

המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אבל עם מצבים רבים וקורה בכל צד (דניאלה קורביה ללצ'ה, מרקו בוריילו לרומא). בדקה ה-62 פרץ ניקולאס בורדיסו את הסכר כשנגח פנימה אחרי הגבהה של ג'ון ארנה ריסה. 14 דקות לאחר מכן מירקו ווצ'יניץ' הכפיל את התוצאה מבישול של פרנצ'סקו טוטי, שמיד לאחר מכן התעמת עם רובן אוליברה ושניהם ראו כרטיס אדום. רומא אמנם מנצחת, אבל טוטי לא ישחק בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully