וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' הדיחה את ליון מגביע הליגה

סגנית האלופה הוליכה עד לדקה ה-86, אך ספגה שער שוויון והפסידה 2:1 בהארכה. מארסיי ברבע הגמר אחרי 0:1 על גנגאן

השבוע הרע של קלוד פואל וליון נמשך הערב (רביעי) עם הפסד ביתי 2:1 לפריס סן ז'רמן והדחה מגביע הליגה. ג'ימי בריאן העלה את ליון ליתרון בדקה ה-38, אך זה החזיק מעמד עד לדקה ה-86, אז מתיו בודמר, שחקן ליון עד הקיץ האחרון, איזן ושלח את המשחק להארכה. לודוביק ז'ולי הוותיק, שנולד בליון והחל בקבוצה את דרכו המקצועית, היה האחראי להדחתה עם שער תשע דקות בתוך ההארכה. היום נגמר האולטימטום שנתן הנשיא ז'אן מישל אולאס באשר להחלטתו בנוגע למאמן פואל. גזר הדין יינתן ככל הנראה מחר.

בניגוד לסגניתה, האלופה מארסיי האריכה הערב (רביעי) את רצף ההצלחות שלה בתקופה האחרונה ועלתה לרבע גמר גביע הליגה. דידייה דשאן העלה את ההרכב השני שלו למשחק מול גנגאן מהליגה השלישית, אותה מאמן קשר העבר של התכולים, ז'וסלן גורבנק, וזה הספיק כדי לנצח 0:1.

מי שהעניקו למארסיי את הניצחון הם האחים איוו, בניו של כדורגלן העבר אבדי פלה. ג'ורדן הצעיר הגביה מצד ימין בדקה ה-43, ואנדרה איוו נגח מקרוב פנימה. גנגאן, מחזיקת הגביע הצרפתי מ-2009, הייתה קרובה לשוויון עם מצבים רבים במחצית השנייה, אך נעדרה רגל מסיימת בהתקפה. סטפן מ'ביה ואדוארד סיסה נפצעו בשורות מארסיי והם בספק למשחק הליגה הקרוב.

ליל, שנוצחה בביתה על ידי מארסיי ביום ראשון, התאוששה עם 1:4 קליל על קון והצטרפה לעולות לרבע הגמר. יוהאן קבאיי המצוין הבקיע צמד (8 ו-44) וגם ז'רביניו (53) והבלגי אדן הזארד (74) היו שותפים לחגיגה. סמבהו יטבארה (13) השווה זמנית עבור קון. אוקזר מחצה 0:4 את באסטיה, משערים של ז'וליאן קרסיה (8), פרדריק סמריטאנו (24 ו-79) וסדריק הנז'באר (68).

אתמול עלו: מונפלייה, ולנסיין, מונאקו וסנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully