וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכשי ליברפול: "נחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים"

רכישת ליברפול טרם נסגרה, אבל באנפילד נרשמת אופטימיות זהירה. הבעלים החדשים מבטיחים להחזיר למועדון את "תרבות הווינריות", לספק איצטדיון חדש ולתמוך בהודג'סון במועד ההעברות. עכשיו נשאר רק מכשול קטן ומאוס: היקס וג'ילט

עסקת הרכישה של ליברפול עדיין לא הושלמה, אבל בקרב אוהדי הקבוצה נרשמת אופטימיות זהירה. באנפילד זוכרים היטב את ההתרגשות שאחזה את המועדון ביום שבו טום היקס וג'ורג' ג'ילט עמדו עם צעיף אדום באיצטדיון והבטיחו עתיד ורוד, ולכן מסרבים להסתנוור גם עכשיו, ועדיין - גם הפסימיים ביותר יודעים שגרוע יותר כנראה כבר לא יכול להיות.

הרוכשים החדשים, NESV (בראשות ג'ון הנרי, הבעלים של New England Sports Ventures), עדיין לא סגרו סופית את עסקת הרכישה עם מועצת המנהלים של המועדון, אך כבר יוצאים בהבטחות והצהרות. מי שמחזיקים בקבוצת הבייסבול בוסטון רד סוקס אישרו כי הם ישלמו 300 מיליון ליש"ט עבור רכישת הקבוצה ושיכסו את חובות המועדון, המוערכים ב-200 מיליון ליש"ט נוספים.

"המטרה שלנו היא ליצור בסיס כלכלי חזק וארוך טווח לליברפול", נמסר מנציגי הבעלים החדשים, "אנחנו מחויבים להבטיח את עתידה של ליברפול, כולל מחיקת חובותיה. מטרתנו היא לייצב את הקבוצה, ובסופו של דבר להחזיר אותה למקומה הראוי בכדורגל האנגלי והאירופאי ולעזור לה לזכות שוב בתארים".

בין שאר הנכסים של קבוצת הרכישה נכללים גם ערוץ טלוויזיה. עתה הם מקווים כי סיפור ההצלחה שלהם, שהחל בהחזרת הרד סוקס לימי הזוהר שלהם, יימשך גם בקבוצת הפאר האנגלית. "אנחנו מקווים להשיב לליברפול את תרבות הווינריות", נמסר בהצהרה, "הוכחנו כבר בעבר בבוסטון את הגישה המנצחת שלנו, כשהקבוצה זכתה בשתי אלייפויות בשש השנים האחרונות. נביא את אותה תשוקה, מחויבות ומקצועיות גם לליברפול".

יו"ר הקבוצה מרטין ברוטון סבור שהבעלים החדשים יתמכו במאמן רוי הודג'סון ויעניקו לו גב כלכלי במועד ההעברות הקרוב. "הם מעדיפים לא לצאת ביותר מדי הצהרות, אבל אם רואים את מידת ההשקעה שלהם בבוסטון, אפשר לשאוב ביטחון שזה יקרה גם פה", אומר ברוטון, שרומז גם להשקעה נרחבת בשיפוץ איצטדיון אנפילד: "כשהם הגיעו לרד סוקס כולם אמרו ש'חייבים לבנות איצטדיון חדש, האיצטדיון הנוכחי כבר ישן'. הם בחנו את הסוגיה, את המסורת של המקום, והחליטו בסופו של דבר להשקיע בשיפוץ פנוויי פארק במקום לעבור לבית חדש. יש ללא ספק מחויבות מצדם להשקיע באיצטדיון, למרות שהם עדיין לא החליטו אם הוא יהיה חדש או שאפשר לבנות על אנפילד עצמו".

לטענת ברוטון, הבעלים שצפויים לעזוב טום היקס וג'ורג' ג'ילט ממשיכים להביך את עצמם בעצם סירובם לשחרר את הקבוצה מידיהם. "חבל מאוד שהם לא מנצלים את ההזדמנות לצאת מהסיפור כבחורים טובים", אומר ברוטון, "זה מה שהם הבטיחו לעשות, אבל בדקה האחרונה הם נלחמים בהחלטה. זה מאכזב, והם יעזבו בתחושה רעה מאוד וישאירו זיכרונות לא נעימים".

ובינתיים מתברר כי לרוי הודג'סון יש סעיף בחוזה, עליו חתם בקיץ האחרון, לפיו הוא עשוי לסיים את תפקידו במועדון אם יתבצע שינוי בבעלות על הקבוצה. בינתיים הבעלים המיועדים עדיין לא נתנו אינדיקציה לגבי עתידו של המאמן. מהקבוצה מסרו כי "יש התחייבות בפני המאמן. הם שמחים מאוד שהמנג'ר הזה הוא האיש הנכון לקחת את הקבוצה קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully