וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון הפסידה גם בדרבי

המשבר של יריבת הפועל ת"א נמשך. אחרי שלוש קורות והחמצות רבות, ליון שילמה עם הפסד 1:0 למוליכה סנט אטיין

חובבי הכדורגל הצרפתי, וגם אוהדי הפועל תל אביב, נשאו עיניים לדרבי ה-100 של חבל הרון בין ליון הלחוצה לסנט אטיין המוליכה, שלראשונה זה 16 שנים רשמה ניצחון 0:1 על יריבתה השקועה עמוק במשבר ונמצאת מתחת לקו האדום. ראן שמרה על מרחק שתי נקודות מסנט אטיין, עם ניצחון 1:2 בניס. האלופה המכהנת, מארסיי, רשמה ניצחון שני ברציפות עם 1:2 ביתי על סושו. קון ובורדו נפרדו ב-0:0, ואילו ארל-אביניון עדיין ללא נקודות, אחרי הפסד 3:1 למונפלייה.

ליון - סנט אטיין 1:0

קשה להאמין שמישהו בתחילת העונה חלם על סיטואציה בה לדרבי הראשון של חבל הרון - ה-100 בסך הכל - תגיע ליון כשהיא במשבר ומתחת לקו האדום, ואילו סנט אטיין מהמקום הראשון. הירוקים לא ניצחו את יריביהם המרים מאז 1994, באו לסטאד דה ז'רלאן בעיקר כדי להתגונן ושברו את הנאחס. גם לאחר המחזור הזה סנט אטיין תהיה ראשונה ואילו ליון, שתגיע לארץ בהמשך השבוע למפגש מול הפועל תל אביב, מתחת לקו האדום.

בפטימבי גומיס היה קרוב לכבוש מול קבוצתו לשעבר, אבל כדור שלו נעצר בקורה של סנט אטיין בדקה ה-12. גומיס ויוהאן גורקוף המשיכו להגיע למצבים מבלי לכבוש, ז'רמי טולאלן ירה כדור לקורה (63) וג'ימי בריאן נעצר במשקוף (64), אבל המחסום לא נפרץ. מנגד, התקפה נדירה של סנט אטיין הובילה לכדור חופשי בדקה ה-75, אותו ניצל באומנות מלך שערי הליגה דימיטרי פאייה, שסובב לרשת וחגג את השביעי שלו העונה. שריקות הבוז של הקהל המקומי נשמעו באופן ברור, וקשה היה להתעלם גם מהשלטים נגד המאמן קלוד פואל. מעניין עוד כמה זמן יחזיק הגיבוי שהוא מקבל.

מארסיי - סושו 1:2

אלופת צרפת, שפתחה את העונה עם שני הפסדים מביכים, המשיכה במגמת ההתאוששות על חשבון הקבוצה המפתיעה של פרנסיס ז'ילו. סולימאן דיאוורה חזר למרכז ההגנה של מארסיי ובדקה ה-19 ראה את המגן השמאלי טאייה טאיוו מנסה להגביה ומוצא את הרשת. בדקה ה-61 נכנס לוק רמי, חלוץ הרכש מניס, להופעת בכורה בסטאד ולודרום, ובנגיעה הראשונה שלו בכדור הוא השאיר בראשו ללוצ'ו גונזאלס שכבש. ניקולא מוריס-בליי הצליח לצמק עבור סושו בדקה ה-76. מארסיי חמישית.

ניס - ראן 2:1

האורחת, אחת משלוש קבוצות שטרם חוו הפסד העונה, נורתה במקום השני בעזרת ניצחון בריביירה. ראן התחילה טוב את המשחק ונהנתה משער בכורה של סטפן דלמא בדקה השביעית, אבל דניאל ליובויה הסרבי איזן עם הראשון שלו במדי ניס בדקה ה-25. ראן לא הגיעה ליותר מדי מצבים לאחר ההפסקה, ובאחד מהם השיגה את שער הניצחון מרגלי ויקטור הוגו מונטאניו הקולומביאני בדקה ה-77.

קון - בורדו 0:0

הקבוצה של ז'אן טיגאנה הגיעה מעודדת מאוד אחרי הניצחון הביתי על ליון בשבוע שעבר, אבל כמו רבות לפניה לא הצליחה לגבור על הקבוצה המוכשרת שחזרה העונה לליגה הבכירה ונמצאת במקום הרביעי. מוסא מאזו פתח בחוד של בורדו על חשבון אנתוני מודסט, אך הוא וחבריו להתקפה לא מצאו את הרשת של אלכסיס תבו.

משחקים נוספים:

אוקזר - נאנסי 2:2
לאוקזר: דניס אולייש (1 ו-11). לנאנסי: אלכסנדר קובילייה (17), מראמה והירואה (36)

לוריין - מונאקו 1:2
ללוריין: קווין גמיירו (5), לינל קיטמבלה (89). למונאקו: דיומרסי מ'בוקאני (26)

מונפלייה - ארל-אביניון 1:3
למונפלייה: אוליבייה ז'ירו (42 ו-48 בפנדל), סולימאן קמארה (82). לארל: יאן קרמורגן (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully